$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

רוחות מלחמה: מנכ"ל סוני פותח חזית נגד מיקרוסופט

ג'ים ראיין טוען שההצעה של ענקית הגיימינג "לא מספקת בעליל"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  08.09.22 - 11:18

מיקרוסופט, במהלך הצעתה לרכוש את Activision Blizzard, הצהירה כי היא תכבד את כל ההסכמים להשאיר את שלושת המשחקים הבאים של סדרת המשחקים הפופולרית בעולם, קול אוף דיוטי זמינה לבעלי הפלייסטיישן. היא גם הבטיחה לשמור על המשחקים בפלייסטיישן למשך שלוש שנים לאחר השלמת ההסכם המקורי, אך מנכ"ל סוני, ג'ים ריאן, הצהיר בפומבי כי ההצעה "לא מספקת בעליל".

ריאן דיבר בגילוי לב על ההצעה של פיל ספנסר ממיקרוסופט: "לא התכוונתי להגיב על מה שהבנתי שהוא דיון עסקי פרטי, אבל אני מרגיש צורך להשיב כי פיל ספנסר הביא את זה לפורום הציבורי, " אמר ריאן. "מיקרוסופט הציעה רק לקול אוף דיוטי להישאר בפלייסטיישן למשך שלוש שנים לאחר סיום ההסכם הנוכחי בין אקטיוויז'ן לסוני. אחרי כמעט 20 שנה שקול אוף דיוטי בפלייסטיישן, ההצעה שלהם לא הייתה מספקת בכמה רמות ולא לקחה בחשבון את ההשפעה על הגיימרים שלנו. אנחנו רוצים להבטיח ששחקני פלייסטיישן ימשיכו לקבל את חווית קול אוף דיוטי האיכותית ביותר, וההצעה של מיקרוסופט מערערת את העיקרון הזה".

הרכישה נבדקת כעת בקפדנות על ידי רגולטורים שונים, כמו הנציבות האוסטרלית לתחרות ולצרכנות, כדי להבטיח שלא ייווצר מונופול כתוצאה מרכישת ענקית הגיימינג. כותרי קול אוף דיוטי הם חלק מסדרת משחקים מגוף ראשון הפופולרית ובגדולה ביותר בעולם, שמחזיקה כמעט 100 מיליון שחקנים.

בבריטניה, רשות התחרות והשווקים צפויה להפנות את הצעתה של מיקרוסופט לרכוש את אקטיוויז'ן לחקירה מעמיקה בשלב שני, אלא אם שתי החברות "יציעו התחייבויות מקובלות לטפל בהן." בארצות הברית, ועדת הסחר הפדרלית כבר נכנסה לשלב שני של החקירה שלה בקשר האם הרכישה תשפיע באופן מהותי על התחרות. למרות החקירות, מנכ"ל אקטיוויז'ן, בובי קוטיק, אמר במכתב ב-1 בספטמבר כי הצעתה של מיקרוסופט לרכוש את החברה "כבר קיבלה אישורים מכמה מדינות", ו"התהליך עם כל הרגולטורים בדרך כלל מתקדם בזמן שאנחנו צָפוּי."

אפרופו Modern Warfare 2, לא נשאר עוד הרבה זמן. כשלושה שבועות עד שמשחק היריות מגוף ראשון הפופולרי ביותר בעולם חוזר עם פרק חדש.  אקטיוויז'ן החליטה את לחלק את תאריכי היציאה של שלושת מצבי המשחק הפופולריים ביותר, על פני חודש שלם. מצב השחקן היחיד (Singleplayer) ישוחרר ב-20 באוקטובר, מצב האונליין יהיה זמין כשבוע אחרי, ב-28 באוקטובר. תאריך ההשקה של  Warzone 2.0 יהיה ב-16 בנובמבר. בנוסף, Modern Warfare 2 יהיה זמין על שירות הגיים הפאס ביום ההשקה