$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

במהלך הג'ירו: אקדמי הכפילה את המכירות

מעל ל-6,000 חולצות ואביזרי עידוד נמכרו בימי התחרות בארץ

דני פורת
דני פורת  08.05.18 - 12:10

אי אפשר היה להתעלם מכך. למעלה מ-200 אלף איש עמדו בצדי הדרכים במהלך שלושת ימי הג'ירו ד'איטליה בישראל. דוגמא קלאסית לטירוף האופניים המוחלט ששטף את המדינה, השתקפה באלפי ילדים, גברים ונשים לבושים באביזרים של סייקלינג אקדמי. בקבוצה הישראלית מספרים היום (שלישי) כי הגדילו באופן משמעותי את  מכירת המוצרים שלה במהלך שבוע הג'ירו.

למעלה מ-6,000 חולצות של סייקלינג אקדמי נמכרו מאז תחילת החודש, פי שתיים יותר ממה שהקבוצה מכרה מאז פתחה את החנות המקוונת שלה במאי 2017. בקבוצה הישראלית טוענים כי בנוסף ל-3,000 חולצות שחילקו לאוהדים ערב מרוץ האופניים, נמכרו מאות פרטי רכיבה שכוללים כובעים, בקבוקים, תיקי גב ועוד בעמדות מכירה שפתחו במיוחד לרגל האירוע בירושלים ובתל אביב.

לא רק ישראלים רכשו את הציוד של אקדמי, אלא גם חובבי אופנים מרחבי העולם. בין הרוכשים היו אוהדים מארה"ב, קנדה, אוסטרליה, מקסיקו, גרמניה, אנגליה, קולומביה, שבדיה, נורבגיה וכן מהרשות הפלסטינאית. "הרגשתי כאילו אני מוכר פלאפל בשוק אוכל. אנשים הסתערו על המוצרים שלנו, זה היה טירוף מוחלט. יש לציין כי אנחנו קבוצה ללא מטרות רווח וזה מחמם את הלב לראות כל כך הרבה אנשים שבאו להזדהות עם הקבוצה", סיפר שי מוקילינסקי מנהל התחום המסחרי בקבוצה.