$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

הכל בשביל הכסף: שראפובה תשנה את שמה לשוגרפובה

הטניסאית השתגעה? החליטה לקדם בכל מחיר את מותג הממתקים ב-US OPEN. ההכנסות אשתקד: 20 מיליון דולר

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  20.08.13 - 13:26
תרגיל מבריק ביחסי ציבור או צעד חסר היגיון של אחת הטניסאיות הבכירות בסבב? תחליטו אתם. מריה שראפובה, שתסתער החל מהשבוע הבא על תואר הגראנד סלאם האחרון של העונה - אליפות ארצות הברית הפתוחה, הודיעה היום (שלישי) כי היא תשנה את שמה לשבועיים הקרובים. במקום מריה שראפובה, תאמרו מריה שוגרפובה, על שם מותג הממתקים שהוציאה.

שראפובה פנתה לבית משפט בפלורידה בבקשה דחופה לשנות את שמה, תוך כדי שהיא מבטיחה שהיא תשנה את שמה בחזרה מיד לאחר תום האליפות. שראפובה, הספורטאית העשירה ביותר בעולם כיום, השקיעה כבר כחצי מיליון דולרים במותג "שוגרפובה".

ב"טיימס" טוענים כי הסמל של "שוגרפובה", שפתיים אדומות ועסיסיות, יתנוסס על בגדיה של הטניסאית במהלך כל אליפות ארצות הברית. בארצות ברית מדווחים כי ההכנסות מהמוצרים שנושאים את שמה של שראפובה עמדו על כ-20 מיליון דולרים.

גם אם תצליח לשנות את שמה בבית המשפט, ייתכן ששראפובה תצטרך לקבל את האישור של הוועדה המארגנת של ה-US OPEN. אם האישור אכן יתקבל, היא תיקרא "מיס שוגרפובה", בכל נקודה ונקודה במהלך האליפות.