עקוב אחרינו

קופמן עולה להתקפה. הספין לא יעזור, רמון יפרק את הפועל ת''א

רון קופמן
16:03|09/07/2012

העיקר שטביב הלך אה? מי שהיה יו"ר הדרעקטוריון והותיר חוב של כמאה מיליון ש"ח מחפש פראייר תורן אך את חברי החונטה התקשורתית האדומה לא מעניינות השאלות ובטח שלא התשובות. תחקיר? עיתונות? איפה... הקוף עונה לבן כספית

חיימק'ה, אל תשכח לכבות את האור (אלן שיבר)
חיימק'ה, אל תשכח לכבות את האור (אלן שיבר)
חיים תכבה את האור. זה מה שיישאר מהפועל תל אביב, אחרי הקדנציה הנוספת של חיים רמון כבעלי המועדון. בעבר הוא היה יושב ראש הדרעקטוריון, כאשר חברו משה תאומים העמיד מאחוריו את סמי סגול כפטרון עם מימון בלתי נגמר. סמי יצא מהקטע של סבסוד המעוז האחרון של מפא"י עם מינוס שלכ-100 מיליון שקל, מי יהיה הפראייר התורן של הפוליטיקאי הקטן?

אם תשאלו את העיתונאי בן כספית ושאר חברי חברי ה'חונטה' התקשורתית של הפועל תל אביב, זה ממש לא משנה להם. העיקר הוא לשחרר את המועדון מידיו של אלי טביב. טביב אינו ראוי להיות בעלי המועדון הזה, שמזוהה כל כך עם החבר'ה של רמון שבמשך עשרות שנים ינק את הונו מכספי ההסתדרות, מאות מיליוני שקלים של יניקה במשך 50 שנה. זה לא הקטע שהם לא אוהבים את הח' וה-ע' של טביב הנער התימני משיכון עליה בכפר סבא, זה בגלל הקמצנות המפליגה בה נהג במועדון ולא חסרו תככים וקומבינות, חלקן נחקרות כרגע במפלג הונאה ת"א במשטרה, כמו פרשת עומר דמארי. לא יחקרו שם קמצנות כמו של יואב כץ מחיפה שאינו פזרן או כמו של ציון וייצמן מעכו שנחשב לחסכן גדול.

גם אני לא משתגע על אלי טביב, ממש לא. אבל טביב להבדיל מ'חיים יסדר' קנה את המועדון בכסף ולא הסתמך על הבטחות. הוא גם חלב לדעתי את כל נכסי המועדון – לתפיסתי הרשות לבקרת תקציבים לא פעלה נכון ולא חקרה את שנת הניהול שלו כבעלים יחיד – וחבל. אבל חיימק'ה אינו פטרון, אינו איש ממון ובן כספית שחושב שעיתונאי ספורט הוא חלטוריסט לעומת כתב פוליטי שמפרסם חלומות (כמו הפרסום הבלעדי שלו על פרשת השופט העליון תיאודור אור, שנכתב יפה כמו רומן בהמשכים כמה שבועות, אבל לא היה לו קשר למציאות. לא נורא) ממש תומך בחיימק'ה שלנו שגם רוצה פוליטיקה. איך קובע בן בטורו במעריב (9.7) "אותי לא מעניין מאיפה הכסף, אותי מעניין שיימצא המטורף שיקנה את הפועל", כך נאום האוהד. העיתונאי כספית שכח, אבל אני לא, איך רדף את מישק'ה לפרדון בהפועל חולון בשנות ה-80',  אז היה לו מאוד חשוב לדעת מאיפה הכסף. קורה, לכל אחד מאיתנו האמנזיה הזו, לטובי בחורינו כולל בן.

"מי הערבים? איפה הכסף?"
אם בן היה מתייחס לסוגיית רמון/הפועל ת"א/המפלגה שבדרך, היה שואל את השאלות הבאות:
• האם לחיים רמון יש הון אישי מספיק כדי לתחזק את הפועל ת"א. איני מתכוון לרכישה, אלא לתפעול השוטף של המועדון שמוערך ב-1.7 מיליון שקל בחודש, לא כולל מכירות/רכישות שחקנים.
• מי הם הערבים של חיים רמון בעסקה הזו?
• מה זו המילה שקיפות אצל פוליטיקאי? איך זה מתבטא בפועל?
• האם שולמה לאלי טביב מקדמה ע"ח הרכישה, אם כן מי שילם, היכן ובעיקר מתי?
• האם מרטין שלאף שותף במימון המיזם? האם מרטין שלאף משקיע בחיים רמון מייסד הפועל ת"א החדשה, או משקיע בחיים רמון הפוליטיקאי כדי להעמיק את שליטתו בלובי הפוליטי? אני עדיין מחזיק בתחקיר הנפלא שפרסם גידי ווייץ ב"הארץ" בערב ראש השנה לפני שנתיים, בו פרס ב-22 עמודים את אחיזת התמנון של שלאף. בין השאר נכתב בו על המתנות שקיבל גלעד שרון מהפטרון האוסטרי. הוא לא עשה זאת בחינם, הפוליטיקאים קידמו את ענייניו. האם גם חיים רמון הפוליטיקאי עלול לקדם את ענייניו?

"הרי כספית הוא לא כתב ספורט בזוי, אלא אחד שמתחכך בעילית שלנו"
• רק כדי לסבר את אוזנו של האוהד בן כספית, הון שלטון זה כאשר פוליטיקאי מנצל את מעמדו לקידום עניינים. אני ניסיתי לבדוק את הסוגיה הזו כאשר רמון היה שר בממשלה ויו"ר הפועל תל אביב. אף עתרתי אישית לועדת האתיקה בכנסת והופעתי בפניה כדי למחות על כפל התפקידים. הועדה לא מצאה דופי בפעילות. וואלה. נו טוב זה החבר'ה הטובים של כספית, הוא הרי לא כתב ספורט בזוי, הוא מתחכך ביומיום עם העילית שלנו.
• מה זה מפץ פוליטי? מה זה אינוס המוח הזה? ציפק'ה היא מפץ? חיימק'ה הוא מפץ? הם לא היו פה קודם? רמון לא ניהל כבר את הפועל ת"א? הוא לא נכשל כבר בהפועל ת"א?
• נכון לעכשיו, לחיים רמון אין לירה סורית דפוקה. גם מחר לא תהיה לו. אנשים אינם ששים להשקיע בלא נודע, בגחמה, בפלטפורמה שנועדה לקדם אדם אחד על חשבון הציבור. אם יימצאו משקיעים/תורמים, חובה על הציבור לדעת מי השקיע/תרם, כדי למנוע לכאורה את ההולילנד הבא. שלא נהיה כאן בעוד חמש שנים ויעלה עד מדינה לספר לנו את מי שיחד, למה וכמה. אגב, זו לא 'יד שרה' שדואגת לציבור, זו בסך הכל תהיה לכאורה הפועל ת"א.
• הייתי רוצה לראות את בן כספית מברר איפה תתבצע עסקת הרכישה. האם הכסף יועבר בארץ? האם ישולם בחו"ל? האם זה כסף 'שחור'? מה זה כספי אוהדים? הלבנת הון, שבה קונים מניות לכאורה ואחרי זה מוכרים ויוצאים עם כסף משובח? כנראה שזה לא מעניין את בן ואת אוהדי המועדון, בקטע של עסקת הטיעון הזו בה מחלצים את המועדון מטביב שהורשע בדין פלילי לרמון שהורשע בדין פלילי. הכל בסדר. אגב, שמענו שח"כ דב חנין וח"כ יריב לוין תומכים במיזם. כמה תעלה לנו התמיכה הזו? האם מי שישקיע כסף יקבל הקלות היכן שצריך? ממתי חברי כנסת דואגים למועדון פרטי, חברה פרטית? כאשר ח"כ אחמד טיבי יצא לדוחא כדי לגייס כסף להשלמת האצטדיון בסכנין, אמרו שהוא מחבל. אבל לחנין ולוין זה מותר, זו לא שיטת השקשוקה?
• כדורגל זה עניין למיליארדרים. יש בעולם 646 קבוצות מקצועניות בליגות ראשונות, זה לא עניין לציבור. כולם כאן צועקים המודל הגרמני, המודל הגרמני ולא מבינים במה מדובר. כל יורו גרמני שנכנס למועדון מבוקר על ידי גוף חיצוני בפיקוח פדראלי. כאן אין פיקוח, כאן מכשירים כל שרץ בהתאם לגחמה היומית. ישראל אינה גרמניה וטוב שכך. אצלי הזכרון לא קצר, עדיין.

"שלהפועל יגיע פראייר, רק שהציבור לא ייצא פראייר"
• בן כספית מציין שאיכות הניהול של אבי לוזון לקויה. אני מסכים אתו ואף יותר מכך, סבור שלוזון צריך להתרכז רק באופ"א בשבילו ובעיקר בשבילנו. אבל כספית היה דירקטור מן הציבור אצל לוזון בהנהלה. הכבוד קודם לכל, או כפי שאומרת אשתי, אבל החצילים טעימים הא?
• חיים רמון יהרוס את הפועל תל אביב, כפי שהרס כל דבר שנגע בו בקריירה. לפני כ-20 שנה נבחר לראשות ההסתדרות תחת הסיסמה "חיים חדשים". העסק קרס ואחרי רבע קדנציה המיזם קרס, חיימק'ה פרש. רק שכאן הוא יחסל מועדון, לא הסתדרות עובדים. אף אחד לא יצטער יותר מדי.
• לאהוד קבוצת כדורגל זה סוג של רגש, שאינו כולל את ההיגיון. מי שאוהד הפועל רמת גן כמוני כבר ראה הכל, שמע הכל ואיבד את היכולת לדמוע בגלל ספורט. אבל הכי חשוב זה לא להאמין ולבדוק מה האינטרס. אצל חיים רמון זה על השולחן: האינטרס, ההרס, הבריחה בחסות החברים.
• אחד ממנהיגי האולטרס הסביר לי שחיים רמון ומוישיק תאומים טובים להם. "אתה לא מבין כלום. קודם נסלק את טביב. תאומים קטן עלינו, רימון עשן אחד בחצר, הוא נבהל והולך הביתה. זה כבר קרה. אצל רמון מכסימום שני רימונים, כי הוא בפוזה ציבורית שלא מפחד עלאק. ואז הקבוצה שלנו של האוהדים ונעשה מה שאנחנו רוצים. מאיפה יהיה כסף? אל תדאג נמצא איזה פראייר. תמיד יהיה לנו פראייר".
• אין לי בעיה שיהיה להם פראייר כמו מיטץ', אלונה או יענקל'ה וג'קי. רק שהציבור לא ייצא כאן פראייר. למי ששכח ההסתדרות מכרה את המועדון לקבוצת תאומים במיליון שקל – בתשלומים. מה קרה בסוף אתם יודעים. אלי טביב מוכר את הסחורה הזו ב-18 מיליון שקל, לא כולל תקבולים על דה-סילבה. סיבוב נחמד בעשר שנים, בבנקים לא היו נותנים יותר.

התפרסם לראשונה:     15:22 | 09/07/12 הדפס
תגובות
עד כה: 271 תגובות, ב- 220 דיונים. הוספת תגובה
220. כספית הבזויהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה כספית הבזוי  | 29/07/12 | 22:37

הגב לתגובה זו סגור
219. מרחמת על רון קופמן אדם בודד בלי משפחההודעה שנקראההודעה נעולה חגית ברונסקי  | 11/07/12 | 19:45

 

אני מרחמת על רוני קופמן אדם בודד בלי משפחה,

כל הזמן עם החולצות השחורות כמו סמרטוטים,והג'קט ג'ינס הבלוי והמסריח שנראה כמו סחבה , חוזר לבית ריק ולא נותר לו רק לאונן וללכת לישון לבד.

סך הכל נראה כמו חזיר מפוטם ולפי השמועה גם מהמר כפייתי                                             לסיכום אדם מגעיל עלוב נפש ואומלל.  

חגית ברונסקי




הגב לתגובה זו סגור
  אחרי תגובה כזאתהודעה שנקראההודעה נעולה רק בריאות  | 13/07/12 | 14:19

אני קצת מרחם עלייך... יש בך יותר מדי רוע גברת,

זה אפילו לא היה מצחיק.

הגב לתגובה זו סגור
218. ליצןהודעה שנקראההודעה נעולה רקכגנאנ  | 11/07/12 | 18:26
קודם כול תשלם חובות יא אפס ! ואז תבוא להפועל !! האיכר טביבי בחוץ ! Et game over !!!
הגב לתגובה זו סגור
217. בית המשפט על רמון: מצאנו שהנאשם לא דבק באמירת אמת הודעה שנקראההודעה נעולה נדבי   | 11/07/12 | 14:39

מבית המשפט על חיים רמון : מצאנו שהנאשם לא דבק באמירת אמת, ניסה להסיט את האש ממנו והלאה, המעיט וצמצם את מעשיו ואחריותו ומנגד הגזים והפריז באשר לחלקה של המתלוננת, עיוות וסילף את העובדות בדרך מתוחכמת ומתחכמת".

הגב לתגובה זו סגור
216. בן כספיתהודעה שנקראההודעה נעולה איש חדשות  | 11/07/12 | 12:29

בן כספית הוא לא יותר מעו"ד כושל.

מילים יפות ומפולפלות ללא תוכן. העיקר לשדר ביטחון עצמי כדי שיאמינו.

שמעתי את תוכנית הרדיו ושמעתי טענה אחת ממנו- כל דבר עדיף על מה שהיה.

אז בן כספית, ככה חשבו גם בחורים בגרמניה בשנת 33.

הגב לתגובה זו סגור
215. יישר כוח "קוף" הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה מוטי  | 10/07/12 | 22:47

הגב לתגובה זו סגור
214. אין על הקוף, בפנים הסיבה העיקריתהודעה שנקראההודעה נעולה קרקואר  | 10/07/12 | 14:48

עדיף בנאדם אמיתי קצת בהמי שטובת הציבור לנגד עיניו מעשר מלככי פינכה מנומסים שעושים עלינו קומבינה מאחורי הגב

הגב לתגובה זו סגור
  קצת בהמי?תגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה קוף עושה מזה כסף  | 11/07/12 | 11:09

הגב לתגובה זו סגור
213. לא יעזור לקופמנים. הפועל ימשיכו לנקנק את מכבי לנצחהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה רזניק  | 10/07/12 | 13:15

הגב לתגובה זו סגור
212. נא להרגע.רמון יחזור לפוליטיקה וקופמן לרפת...הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה שייע  | 10/07/12 | 13:09

הגב לתגובה זו סגור
211. קופמן, יש לך משהו אישי נגד רמון?הודעה שנקראההודעה נעולה שפוי  | 10/07/12 | 13:03

אתה מדבר אלינו הקוראים או שאתה מדבר לבן כספית? תהיה בטוח שהוא לא צריך שתסביר לו מה זה הון שלטון, הוא יכול להעביר לך הרצאה על הון שלטון.

גם אם אתה אומר דברים נכונים הדרך שבה אתה מציג אותם, הסברים של מונחים בצורה מזלזלת, סילופים של חצאי אמיתות בניסוח לא נכון שמשנה את כל המשמעות וכו', היא מגעילה. קודם כל, רמון לא יכול לפרק ולהרוס את הפועל, כי הוא הגיע אליה שהיא נמצאת בתחתית של התחתית, רגע לפני עונה איומה של קבוצת תחתית. טביב גנב כסף מהקופה כמו שאתה בעצמך אמרת, משאיר חובות עתידים ובוררויות, מתקמצן ברמות שאין דברים כאלה. לרמה כזאת רמון לא יגיע.

רוצה דוגמא לסילוף? רמון "השאיר" את סמי סגול בהפסד מוערך של 100 מליון לטענתך, אבל ההפסד הזה הוא מכל התקופה שלו בהפועל ורמון היה רק בשנה האחרונה של סגול. את החלק הגדול של ה100 מליון סגול הפסיד הרבה לפני שרמון דרך בהפועל.

קופמן, לעיתים אתה נסמך על מקורות לא נכונים והדרך הטבעית שלך כאדם גדול ומרתיע שבה אתה אומר דברים לא נכונים בבטחון מגוכחת. הפעם יש כאן עוד משהו, ההתעקשות והתוקפנות שלך מראה שיש לך איזשהו אינטרס שלא ידוע לנו, נגד רמון. ויכול להיות שגם תאומים הוסיף לך עוד דלק אחרי שאמר שאתה לא מלומד ומתנהג בגסות. אחרת אין הסבר לכל המתקפה הזאת שלך.

הגב לתגובה זו סגור
  תענוג לקרוא. בדיוק מה שחשבתי.תגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה עידו  | 11/07/12 | 13:07

הגב לתגובה זו סגור
  התשובה בפנים - 'כנסו ותקראו!!הודעה שנקראההודעה נעולה זיו המגיב  | 12/07/12 | 11:50

התשובה ברורה - העיתונאי הגס והמשמיץ הזה, מפריח דברי שקר כדי ליצור כותרות, דוחה, פושט רגל, נרדף ע"י בעלי חוב, בודד, ערירי, ממורמר. מולו ישנו כוכב שביט, חביב על הבריות, כפוליטיקאי היו לו חברים משמאל ועד ימין, עד היום הוא חביבן של בחורות, רוב התקשורת אוהבת אותו, היו לו הצלחות דרמטיות במדיניות החברה והביטחון (מביטוח בריאות לכל ועד גדר הביטחון). והנה, כוכב השביט, שזוהרו לא הועם, מצליח להרים את הפועל ת"א, בשעה שקופמן היה "ספורטאי" נפל ו"עיתונאי" במירכאות, שהיה צריך כבר מורשע פלילית ולא רק אזרחית, לפי חוק איסור לשון הרע.

אז אתה מתפלא??

הגב לתגובה זו סגור
210. נמאס לשמוע תחוליגן הזההודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה הקוף=בהמה   | 10/07/12 | 12:21

הגב לתגובה זו סגור
209. כמכביסטהודעה שנקראההודעה נעולה מכביסט צהוב  | 10/07/12 | 12:18

כמכביסט ה"כתבה" הזו היא ווישפול ת'ינקינג. אבל קופמן החליט שהוא רוצה לשבור כל מה שזז ולטנף על כולם. הוא כתב על כך שזרים לא יצליחו ומכבי תקרוס, עכשיו הוא נטפל להפועל. קופמן, על זאב זאב שמעת? מרוב נאצות כבר לא מבינים מה אתה רוצה.

אני מאחל לאוהדי הפועל שתקום להם קבוצה ושיתרכזו שם בכדורגל. אני מייחל לדרבי בו יש שתי קבוצות מאומנות ומיומנות. הפועל, כמו בית"ר חשובות לליגה (לא הקהל הפנאטי של אף אחת מהן)

הגב לתגובה זו סגור
208. קופמן נשמע ברדיו כמו אחרון הבסטאים בשוקהודעה שנקראההודעה נעולה יואב  | 10/07/12 | 11:51

ויסלחו לי הבסטאים

הגב לתגובה זו סגור
207. טור מעולההודעה שנקראההודעה נעולה הפועל בדם  | 10/07/12 | 11:43

קופמן צודק לגמרי, חיים רמון נראה מסריח ויהרוס את הפועל כבר היה עדיף לסבול עוד עונה עם טביב ואז שביאו משקיע נורמלי עכשיו אנחנו תקועים איתו לעוד הרבה זמן.

הגב לתגובה זו סגור
206. עקב "לא מייצגים את ישראל" את הפועל יש לסגור!הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה יגאל ש.  | 10/07/12 | 11:37

הגב לתגובה זו סגור
205. קוף זה קוף. מדהים שמשלמים לו כסף גם על הזבל הזה...הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה אור  | 10/07/12 | 11:31

הגב לתגובה זו סגור
204. הפועל מסריח!הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה יואב  | 10/07/12 | 10:57

הגב לתגובה זו סגור
203. הפועל מסריח!הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה יואב  | 10/07/12 | 10:56

הגב לתגובה זו סגור
202. רון קופמן "העם היהודי מטונף" - ציטוטו מיציע העיתונהודעה שנקראההודעה נעולה דרור  | 10/07/12 | 10:52

איך אפשר להתייחס לאיש מגעיל כזה

הגב לתגובה זו סגור
  אבל הוא צודק מה אתה רוצה ממנו?הודעה שנקראההודעה נעולה דוד של דרור  | 10/07/12 | 13:13

סתם כל העולם שונא אותנו וכל הזמן ניסו להשמיד אותנו?

אנחנו היינו תמימים וצדיקים וכולם לא בסדר חוץ מאיתנו?



אני יודע שזה קשה אבל תפתח את העיניים חבר ואולי גם איזה ספר או שניים, תחקור, תקרא ותופתע לגלות שהסיבה המרכזית שעם ישראל קיבל את התורה ואת תואר "העם הנבחר" הוא לא בגלל הפוטנציאל הטוב שיש בנו אלא בעיקר בגלל הרוע שקיים בתוכנו.

הגב לתגובה זו סגור
  דוד של דרור, מחפשים כתבים בדר שטרימרהודעה שנקראההודעה נעולה מאה ושבע  | 11/07/12 | 09:52

אתה עוד הוכחה שאין גבול לטמטום.

תפתח קצת ספרים? איזה בדיוק? מיין קאמפף?

הגב לתגובה זו סגור
201. גילוי נאות: אני מהמר בקזינו ופושט רגלהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה רון קופמן  | 10/07/12 | 10:49

הגב לתגובה זו סגור
200. סוף סוף יש פה טור נורמליהודעה שנקראההודעה נעולה עינן  | 10/07/12 | 09:42

כל הכבוד לקופמן.

האמת לפרצוף!

הגב לתגובה זו סגור
199. קופמן, יצאת צדיק!הודעה שנקראההודעה נעולה ישראל  | 10/07/12 | 09:36

אני מקווה מאוד מאוד מאוד וממש מייחל שהכותרת שכתבת תתגשם! הגיע הזמן לפרק את המועדון המבחיל הזה שלא מייצג את ישראל ומונע משנאה טהורה, איכסססססס!

הגב לתגובה זו סגור
  קופמן יפורק הרבה לפני הפועל, נשים עוד שלישייה לר"גתגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה טל  | 10/07/12 | 10:48

הגב לתגובה זו סגור
198. קוף מגודל -תשלם קודם את החובות שלך יא זיפתהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה מוטי  | 10/07/12 | 09:25

הגב לתגובה זו סגור
  מה זה קשור בכלל לכתבה תגיד לי? מה אתה ילד?תגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה אחות של מוטי  | 10/07/12 | 13:14

הגב לתגובה זו סגור
197. זאת האמת לאמיתה וחובה שאוהדי הפועל יקראו זאתהודעה שנקראההודעה נעולה עמיחי  | 10/07/12 | 09:16

משום מה אוהדי הפועל טומנים ראשם בחול ולא מפנימים שרמון הוא עבריין שהורשע, הוא פירק כל מה שעבר דרכו  - והוא יפרק גם את הפועל תל אביב!!!

הגב לתגובה זו סגור
196. קופמן צודקהודעה שנקראההודעה נעולה צהוב עולה  | 10/07/12 | 09:13
כספית זה לא עיתונאי בכל מקום נורמלי האיש היה כותב למגירה ולא בעיתון אחרי מה שעשה לשופט תיאודור אור אבל במדינת הקומבינה הכל הולך ומה שמדהים שהוא מעז לתקוף אחרים איש קטן עלוב ודוחה אני זוכר איך התחיל בתור כתב ספורט לעניני צפרירים חולון וכבר אז ניתן היה להבחין שהמשימה גדולה על מידותיו .
הגב לתגובה זו סגור
195. כל הכבוד רון מילים כדורבנות!הודעה שנקראההודעה נעולה לוזון הבייתה  | 10/07/12 | 08:59
בן כספית זה הנוכל מס׳ 1!
הגב לתגובה זו סגור
194. הפועל ת"אהודעה שנקראההודעה נעולה ואקום  | 10/07/12 | 08:55

מבין השניים כספית או קופמן אני מאמין לכל מילה של קופמן. אמנם השפה שלו בוטה אך הכל אמיתי.

הגב לתגובה זו סגור
193. קאופמן-שפה של ביבים. לא עיתונאי.לא מקובל איך שמדברהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה שדדי האקדמאי השחור  | 10/07/12 | 08:24

הגב לתגובה זו סגור
192. מה זה משנה מי יהרוס את הפועל? העיקר שהשמאלנים האלה ימחקו!!!הודעה שנקראההודעה נעולה צחי  | 10/07/12 | 08:06
קבוצה מסריחה עם אוהדים שמאלנים עוכרי ישראל... טפו עליכם קאקות!
הגב לתגובה זו סגור
  אני גם מקווה , לכך , שימניים, כמותך, יזרקו לים..תגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה   | 10/07/12 | 11:09

הגב לתגובה זו סגור
  ימנים החוצה!תגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה צהוביניו  | 10/07/12 | 12:21

הגב לתגובה זו סגור
191. כל מילה בסלע - ישר כח קופמןהודעה שנקראההודעה נעולה ארמנדו  | 10/07/12 | 07:34

איני נמנה כלל בלשון המעטה על מעריצי קופמן אך בדבר אחד אין ספק , יושרו העיתונאי.

להבדיל מכתב החצר בן כספית המסתובב בימים אלה { מאז שסולקה בבושת פנים יקירתו ציפי לבני }עם הזנב שהפסיק לקשקש ומחפש היכן לכתוב דברי כזב ,הצעתי אליך בן כספית אולי תכתוב שוב על הגנן שכביכול פוטר עי' שרה נתניהו?

האמת גם אני שואל את עצמי היכן חונטת העיתונאים מלחכי הפינכה של אוהדי הפועל?

האם כהו עיניכם מראות שמדובר בעיסקה שכולה תרמית אחת גדולה?

היכן כתבי החצר ויפי הנפש הצבועים המלווים את הפועל? מדוע נאלמו כולם ?

היכן לוחמי האמת והצדק, עמנואל רוזן, ושאר חבורת הזבל המלווים את המועדון הכי מושחת בכל הזמנים?

כפי שאני מכיר את הענינים כאן הכח המשחית של העיתונאות כאן תחפה ותריע  כמו תמיד גם על שחיתות זו.

ולך מר קופמן, למרות שאיני נמנה על חסידיך לא נותר לי אלא להסיר את הכובע בפניך, כי הכתבה הזו הינה דברי אלוקים חיים ותקוותי שימצאו עוד עיתונאי אחד או שניים עם ביצים וגם הם ישמיעו את כולם כנגד מעשי שחיתות אלה.

הגב לתגובה זו סגור
190. מה עם החובות?התחלת לשלם לוזר?הודעה שנקראההודעה נעולה ש.ג  | 10/07/12 | 07:25

קוף אתה כישלון עצום ולוזר בעצמך ,מה עם כל החובות שלך?התחלת לשלם?תתעסק קודם כל בעצמך ואחכ תיתן ציונים לאחרים. אתה רק חי משנאה ולא יעזור לך כולך רעש וצילצולים אתה האחרון שיכול להטיף מוסר לאנשים אחרים.

הגב לתגובה זו סגור
189. קוף זה באמת מה שאתה חבל שנותנים לאחד כמוך במה תשלם את החובות שלכה ןאחר כך תתפלסףהודעה שנקראההודעה נעולה כהן  | 10/07/12 | 07:18
תוכן התגובה
הגב לתגובה זו סגור
188. קוף, קוף... מתי תהיה בן אדם?הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה בני  | 10/07/12 | 06:24

הגב לתגובה זו סגור
187. מבקר את כולם ואינו מסתכל בראיהודעה שנקראההודעה נעולה Viva  | 10/07/12 | 03:40
קוף שמן
הגב לתגובה זו סגור
186. ״בבנקים לא נותנים יותר״הודעה שנקראההודעה נעולה מהרהר  | 10/07/12 | 02:59

מי כמוך יודע על בנקים קוף עלוב שכמוך הם נותנים אבל שלא מחזירים הם מוציאים צו עיקוב יציאה מהארץ ומבקשים להכריז על החייב כפושט רגל.

נכון קוף?

נ.ב

למה לא תבעת את אופירה אסייג על הוצאת דיבה לאחר שאמרה בראיון שאתה מהמר ומה קרה בינך ובין אייל ברקוביץ אחרי שהוא(אייל) הטיח בפניך מה הוא יודע עליך 

ספר לנו קוף, ספר לנו איך קוף יכול להיות קוף ובו בזמן גם בהמה.

הגב לתגובה זו סגור
185. בן כספית ורמון זבללללללללללללללהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה מוטי  | 10/07/12 | 01:46

הגב לתגובה זו סגור
184. בשנים האחרונות יש מתקפת חוצנים על הפועל !!!הודעה שנקראההודעה נעולה הכוכב האדום  | 10/07/12 | 01:12

הגיע אלינו חבר מכוכב אחר המכונה E.T אחרי מאמצים רבים הצלחנו לשגר אותו לגלקסיה ממנו בא ,אולם במקומו הגיח קופ מכוכב הקופים ? כנראה בשליחות E.T שסיפר לו על כדור הארץ ועל מועדוני הימורים בת"א כנראה גם צייד אותו במזומנים !

הגב לתגובה זו סגור
183. קופהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה יורם  | 10/07/12 | 01:02

הגב לתגובה זו סגור
182. אין מה לכתוב לערוץ הספורט.צריך לוותר עליוהודעה שנקראההודעה נעולה צחי  | 10/07/12 | 01:00

אני קורא לכל אוהדי הפועל לא להיות חלק ממשלמי השכר של הבריון הזה.

הגב לתגובה זו סגור
181. בן כספית הוא ליצן מה חדש בזה .הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה ארז  | 10/07/12 | 00:41

הגב לתגובה זו סגור
180. כל הכבוד קופמן!הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה טל  | 10/07/12 | 00:12

הגב לתגובה זו סגור
179. לשם שינוי אני מבין ומצדיק את קוף. שהחיינו וקיימנוהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה מכביסט  | 10/07/12 | 00:07

הגב לתגובה זו סגור
178. קוף דמגוגהודעה שנקראההודעה נעולה אייל  | 10/07/12 | 00:07

קוף טוען שתפקידו לשאול

הבעיה שאינו שואל אלא נותן תשובות ומתנגח , מקלל , צועק ומתנשא

נכון שהוא רוצה פרסום ורייטינג , אבל זה שאתה פרשן מקנה לך להתנגח בכל מי שאינו רוצה להתראיין אצלו.

לפני שנה עלה טביב לראיון ושם הגדיר את טביב עבריין ולא יזיז לו אם טביב יתבע אותו על לשון הרע.

אני קורא למנהל הרדיו להשעות מיידית את קוף עד שילמד לדבר.

 

 

ל

הגב לתגובה זו סגור
177. מה בדיוק אוכל את קופמן??הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה משה  | 09/07/12 | 23:52

הגב לתגובה זו סגור
176. קופמן היחיד ששואל את השאלות הקשות באמת...הודעה שנקראההודעה נעולה לא לסתום לו את הפה!!  | 09/07/12 | 23:42

ומה לעשות - זה כואב ללא מעט אנשים!!!



קופמן הוא העיתונאי ספורט הכי טוב (והיחיד בארץ)!!!!!

הגב לתגובה זו סגור
175. מעניין מדןע אסור לומר מילה רעה על הפועל בתשקורתהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה אחלה ביקורת  | 09/07/12 | 23:39

הגב לתגובה זו סגור
174. למה בתקשורת אסור לבקר את הפועל תא? למה ומדוע?הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה שפוי  | 09/07/12 | 23:39

הגב לתגובה זו סגור
173. צדק צדק תרדוףהודעה שנקראההודעה נעולה אשר פינטו  | 09/07/12 | 23:36
קוף כל הכבוד על ביקורת אמיתית ונוקבת!עם עובדות לא מתווכחים וחבל שכל מבשרי הרעה בקדנציית טביב נדמו!!!
הגב לתגובה זו סגור
  בן כספית והחבר שלו שני לקקנים כלומניקים.הודעה שנקראההודעה נעולה זה עיתונאות !!!  | 10/07/12 | 00:37

בלי קשר להפועל זאת עיתונאות ואלה השאלות שצריכות להישאל ~!!

הגב לתגובה זו סגור
172. רוב המגיבים כאן עם בעיות זיקפה קשותהודעה שנקראההודעה נעולה גד  | 09/07/12 | 23:25

מאיפה אתם מביאים את כל השנאה הזאת ?

לא אוהב את קופמן, אבל אם מתעלמים מהטאראראם וקוראים, אם כל הצער, קופמן צודק בכמה דברים.

הרי בסוף אתם- אוהדי הפועל יוצאים דפוקים מעיסקאות אינסטנט כאלה, אז למה כל הכעס מופנה לקופמן? 

הגב לתגובה זו סגור
  למומחה לאורולוגיה !הודעה שנקראההודעה נעולה אדום עולה  | 10/07/12 | 01:00

הדאגה שלך ושל מנהיג כוכב הקופים נוגעת לנו ללב במיוחד"אהבתכם" האובססיבית להפועל, כדי שתמשיך לעסוק באורולוגיה ותן לנו להחליט על עתידנו !!!   

הגב לתגובה זו סגור
171. קוף אתה מלךהודעה שנקראההודעה נעולה בית״רי לנצח  | 09/07/12 | 23:23
מה יש לעימנואל רוזן לומר על חברו??? למה השתיקה???
הגב לתגובה זו סגור
170. הבן אדם פשוט מחפש תשומת לב. אף אחד לא סופר אותו!הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה זכי  | 09/07/12 | 23:16

הגב לתגובה זו סגור
169. קופמן אתה לוזר גם בעסקים גם בעיתונות הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה בבון זה קוף  | 09/07/12 | 23:04

הגב לתגובה זו סגור
168. ערוץ הספורט חייב להתעוררהודעה שנקראההודעה נעולה תום  | 09/07/12 | 22:50

לא ברור לי מה עובר על קברניטי ערוץ 5 שמאפשרים לרון קופמן להמשיך להשתלח מדי יום בקורבן אחר, וכל זאת בצורה ברברית, וולגרית וחסרת כל קשר לתקשורת.

מנהלי ערוץ הספורט היקרים, אם אתם מעוניינים להפוך את שידורי הערוץ שלכם לאוסף צעקות חסר תוכן אתם בכיוון הנכון, רק תדעו שבסרך אתם מאבדים את הצופים השפויים שלכם.

הגב לתגובה זו סגור
  תום,לך לעשות חמוצים!!תגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה אהוד  | 10/07/12 | 05:36

:)

הגב לתגובה זו סגור
167. קופמן דו פרצופיהודעה שנקראההודעה נעולה אדום לנצח  | 09/07/12 | 22:46

רק היום שמעתי אותך על איפה כל המשקיעים לעזור לבית"ר ,אבל מצד שני אתה קורא לכל האנשי העסקים שמכניסים כסף מהבית שהם משוגעים ושאין להם מה לעשות עם הכסף.

אז איפה אתה קופמן?? באיזה צד??

הגב לתגובה זו סגור
166. הכלב לא מפסיק לנבוח...הודעה שנקראההודעה נעולה רחמים  | 09/07/12 | 22:31
תוציאו אותו קצת מהאולפן
הגב לתגובה זו סגור
165. טביב סגר לקופ חובות הימורים תמורת השתלחות בהפועל !הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה אדום צפוני  | 09/07/12 | 22:29

הגב לתגובה זו סגור
164. כנסהודעה שנקראההודעה נעולה קופמן האפס.  | 09/07/12 | 22:11

קופמן אתה אפס מאופס שמחפש תשומת לב אתה היחידי שרוצה להרוס את הפועל ת"א...

הגב לתגובה זו סגור
163. הפעם לשם שינוי אתה צודקהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה מישל  | 09/07/12 | 22:10

הגב לתגובה זו סגור
162. קופמן זה היה פשוט עלוב לשמוע אותךהודעה שנקראההודעה נעולה צביקה  | 09/07/12 | 22:04

באמת אין לי מושג איך נותנים לך מיקרופון פשוט בושה

הגב לתגובה זו סגור
161. אוי אתה עוד תאכל את הכובע............הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה אליעזר   | 09/07/12 | 21:58

הגב לתגובה זו סגור
160. אמןהודעה שנקראההודעה נעולה חפר  | 09/07/12 | 21:13
תוכן התגובה
הגב לתגובה זו סגור
159. בלה בלה בלההודעה שנקראההודעה נעולה דודי  | 09/07/12 | 21:07
באמת שמזמן אתה כבר לא מעניין, פעם עוד צחקנו קצת מהתגובות שלך, אתה לא מעניין שאפילו מזמן הפסקתי לשמוע 103, כי נמאס לשמוע אותך צורח לקיר, תדאג להחזיר חובות
הגב לתגובה זו סגור
158. קופמן המלךהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה מכביסט  | 09/07/12 | 20:58

הגב לתגובה זו סגור
157. אין מתאים יותר מרמון להפוע"ל ת"א!!!!הודעה שנקראההודעה נעולה אורן  | 09/07/12 | 20:57

כמו שהוא הרס את ההסתדרות שהיה יו"ר ההסתדרות וכמו שהרס את הקדימה כאשר היה מ"ממקימי ומובילי " המיפלגה כך בעז"ה יהרוס גם את הגועל ת"א . אבל את העתיד רק ימים יגידו ( ולי יש הרגשה שהקוף צודק).

הגב לתגובה זו סגור
156. מישהו יכול להגיד לי מה בן כספית כתב על רביבו?תודה מראשהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה אלי ישראלי  | 09/07/12 | 20:52

הגב לתגובה זו סגור
  דברי אמתהודעה שנקראההודעה נעולה אדום בנשמה  | 09/07/12 | 21:35

בן כספית כתב כנגד חיים רביבו על העובדה שעכאשר עלה לשידור בתחנה המופלאה שמשדרת את כל העילגים ביחד ( אופירה,ברקוביץ,רביבו ולמעט פיני גרשון שיש לו כישורי תקשורת מעולים ) אדם שהזדהה כאוהד אמיד של הפועל תל-אביב והודיע שהוא מעוניין לרכוש את הקבוצה ולהשקיע בה ניסה הגאון לבית רביבו לשענעו שלא לעשות כך...

הגב לתגובה זו סגור
155. דיייייייייייייי !!! נמאסתם !!!!הודעה שנקראההודעה נעולה אדום בעיר  | 09/07/12 | 20:48

תעזבו אותנו !!! זהו ? נגמרו כל הצרות בעולם ? אין לכם בעיות לטפל בהן ? אצלכם כבר הכל בסדר ?    לנו כבר נמאס ממכם !!! כל "אוהבינו"  ......ואתה קופיקו חחחחח  למה לא שמעתי ממך  בשנות הגלות שלנו ?  אחרי מה שעברנו  היינו גם מקבלים אותך .........התמזל מזלנו ואיש יקר כרמון ולצידו אנשים יקרים ומרשימים מצילים אותנו מטביעה בטוחה .....אז לכל הרוחות מה הבעיה שלכם ???

הגב לתגובה זו סגור
154. השאלה היא?הודעה שנקראההודעה נעולה שלומי  | 09/07/12 | 20:42

מה מבינים קופים בכדורגל ואיזה כדור שכח קופמן לקחת לפני שהתחיל להשתלח?

הגב לתגובה זו סגור
153. הרמון הזה הוא הרס וחורבןהודעה שנקראההודעה נעולה אייל  | 09/07/12 | 20:37
שיהיה לו בהצלחה בהרס הפועל כמו שהרס את ההסתדרות קדימה והבריאות
הגב לתגובה זו סגור
152. לרמון אין משאבים לנהל מועדון זאות עובדההודעה שנקראההודעה נעולה yakov  | 09/07/12 | 20:34

עשה מעשה פזיז והתחייב על כסף

זה לא ילך

הגב לתגובה זו סגור
151. איזה כיף להיות מושחת וחבר של כספית ( ע"ע רמון/הודעה שנקראההודעה נעולה אבי  | 09/07/12 | 20:30

אולמרט ודומיהם).

הגב לתגובה זו סגור
150. אני מחרים כל עסק של שמאלנים ופלסטיניםהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה אני מחרים כל עסק של   | 09/07/12 | 20:18

הגב לתגובה זו סגור
149. בוא רגע קוף, בוא תלמד משהו הודעה שנקראההודעה נעולה חן  | 09/07/12 | 20:17

חוץ מלברבר תסתכל במספרים ותבין איך טביב לא צריך שקל להכניס לכיס

ההכנסה הממוצעת של הפועל ממנויים וכרטיסים בשנים האחרונות 15 מיליון ש''ח.

כספים מההתאחדות טוטו וכו, - 7 מיליון ש''ח.

ספונסרים וחסויות - 3 מיליון ש''ח.

סה''כ 25 מיליון ש''ח

הכנסות מעליה לשלב הבתים בליגה האירופית - 10-12 מיליון ש''ח.

נכון להיום לקבוצה התחייבויות עתידיות 

(חוזי שחקנים וכו') לעונה הבאה 12-15 מיליון ש''ח

בעלים של קבוצה כזאת לא צריך להביא גרוש מהבית... 

וזה לפני מכירה של טוטו/איגיבור/אדל או ידין


הגב לתגובה זו סגור
148. אני לא מביןהודעה שנקראההודעה נעולה ron  | 09/07/12 | 20:14

וואו קשה לקרוא את התגובות. אשים נכנסים לכיס של קופמן ולבעיות הימורים.

ואני שואל מה הקשר בין מחט לתחת??? מותר לבקר גם את דעתו של קופמן תודה לאל אנחנו לא בסוריה.. אבל חבר'ה אם אין לכם מה להגיב ורק בגלל שאתם אוהדים שלא אוהבים לקרוא מאמר מסוג זה על קבוצתכם אתם מגיבים כמו אינפנטילים, חבל! 

הגב לתגובה זו סגור
147. קופמן יצא טמבל אחרי שראה שהתאחדות מאשרת את העסקההודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה עומרי  | 09/07/12 | 20:09

הגב לתגובה זו סגור
146. KOFMAN, VAI A FA N'CULOהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה VIVA HAPOEL TA  | 09/07/12 | 19:20

הגב לתגובה זו סגור
145. "העיתונאי" רון קופמןהודעה שנקראההודעה נעולה אדום בדם  | 09/07/12 | 19:10



נראה שמעבר למידע האמנם מעניין על פועלו (השלילי) של רמון



עיקר הכתבה שלך עניין אישי עם בן כספית..



הייתי מצפה ממך להיות יותר ענייני (ואם אפשר ואני יודע שלא -פחות בהמי), הרי עיניך הרואטות מועדים כנתניה בכל זאת, בעזרת קבוצת ניהול בלבד,לאחר לכתו של הברון,ובתוצאות לא רעות.



כל מילה על הפועל בעניין אוהדיה והתנהגותם לגיטימי כך גם בעניין מעשיו הלא כשרים של אדון טביב..



קצת מעייף את כולנו יחסך לספורט ולכדורגל בכלל



מה שאתה אולי שוכח קופמן שזה כאן לא אמריקה והספורט מתקיים בקושי והישגיו מעולים! כן,מעולים ביחס להשקעה והדחיפה והערכה שמושגת מהממשלה והאיגודים הספורטיביים. נודה על האמת כל הישג של ישראלי בחול הוא בגדר הפתעה בונוס מעבר לכל הציפיות.



עיתונאים חסרי תרבות לא משפרים את תרבות הספורט ואיך שהוא נתפס בעיני כלל החברה.

הגב לתגובה זו סגור
  אני איתך - הנ"ל יצא לי מכל החוריםהודעה שנקראההודעה נעולה עופר ירוק  | 09/07/12 | 21:42

מועצת העיתונות או מי שלא יהיה, עומדים מהצד נוכח שיאים חדשים של בהמיות שה"קוף" (כמו שקוראים לו הבבונים מוקיריו) שובר מדי יום. 

והכי מרגיז אותי שכל עיתונאי הספורט מיישרים קו עם הגועל הזה. אף אחד לא יצא בגלוי חוץ מבן כספית נגד הסגנון הזה (היום ב-103), ועל כך הוא זוכה בעיניי לנקודות רבות.

תנו לנו דיבור יותר אינטליגנטי, קצת שנינות וחוש הומור, במקום כל הצרחות המתלהמות. זה הרבה לבקש? תופתעו לראות איך לא מעט אנשים יצביעו באוזניים לטובת תקשורת כזאת.

הגב לתגובה זו סגור
144. בן כספיתהודעה שנקראההודעה נעולה אדי  | 09/07/12 | 19:05

קופמן צודק...אם מעריב רוצה לשרוד דנקר חייב להעיף את כספית,יש תביעות בגלל הכתבות של כספית ההזויות,מעריב יצטרך לשלם הרבה כסף.

הגב לתגובה זו סגור
143. ענק פשוט ענק..הודעה שנקראההודעה נעולה   | 09/07/12 | 19:02

אני אחד הצופים הראשונים של יציע העיתונות חיכיתי לה כל שני וחמישי שהיא התחילה ואף אחד לא שמע עליה..ואת קופמן הכי אהבתי נכון הוא טועה לפעמים אבל הוא תמיד אומר את האמת שלו..על כמה אנשים אתם יכולים להגיד את זה? לא בארץ בעולם..

בשורה התחתונה זה נראה כאילו חיים רמון עומד לעשות הון פוליטי מהפועל, אולי הוא מקנא בברלוסקוני רק שלו יש מילארדים לחיים רמון אין שקל..

הגב לתגובה זו סגור
142. אולי משהו יסביר לי מה הקוף רוצה??לא מבין מה עינינוהודעה שנקראההודעה נעולה דוד  | 09/07/12 | 18:49

האם הפועל מתוקצבת מכספי ציבור??אם יש אנשים שרוצים לתת עשרות אלפי שקלים בקבוצה זו או אחרת,כל הכבוד.. מה זה עינינך???

הגב לתגובה זו סגור
141. רחובותיהודעה שנקראההודעה נעולה   | 09/07/12 | 18:46

קוף חוץ מללכלך בשביל סקופ אין בך כלום.הוכחות אין לך.כמו בכדור המרכזי דיברתה המון בשלב ההוכחה נאלמתה ונעלמתה.דבר היחיד שמוכח לגיבך זה ליצבור חובות ולא לשלם!!!אז בבקשה מליץ יושר אתה בטוח שלא רמאי אתה בטוח שכן. 

הגב לתגובה זו סגור
140. מה זה עינינו של השמן,מי מה כמה ולמה,קנה,משלםהודעה שנקראההודעה נעולה עמית רומם  | 09/07/12 | 18:46

מי בדרקטריון,???אולי זה עינינו איזה צבע תחתונים לובשים. איזה אדם פאטתי

הגב לתגובה זו סגור
139. טור נקמני של ילד קטןהודעה שנקראההודעה נעולה אקדמאי  | 09/07/12 | 18:45
קופמן אתה מביך את עצמך ואת הקוראים שלך
הגב לתגובה זו סגור
  אקדמאי.....הודעה שנקראההודעה נעולה שי  | 09/07/12 | 19:56

אתה יכול בוא להתחבר לי יא עלוב!!!!!!!!!!!

הגב לתגובה זו סגור
138. קופמן,.....עץ, או......פאלי ?הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה הפסדת....כרגיל !  | 09/07/12 | 18:45

הגב לתגובה זו סגור
137. קופ-מאן,חייב לדבר להגיד שהוא קיים,אחרת הלשון תחלידהודעה שנקראההודעה נעולה דני  | 09/07/12 | 18:39

מה זה עינינו,מי משלם,מי קנה,אם הפועל תתפרק כן או לא?? שילמת את כל החובות לבנקים??? תפס מילה ספין,ספין ספין,כל מילה שניה אצלו זה ספין. העיקר לקשקש

הגב לתגובה זו סגור
136. ניתוח מעולה !!!הודעה שנקראההודעה נעולה שי מסן פרנסיסקו  | 09/07/12 | 18:34
כל הכבוד לקאופמן. חד וחלק כהרגלו. המושג שקיפות מעולם לא היה עמום יותר מאשר בידיו של חיים רמון, הידוע בשיטת ״המחסל ומנשק״ שלו. ואולי בתור אוהד של בית״ר ירושלים אני צריך לברך על המהלך כי עכשיו בטוח ניפטר מהפועל ...
הגב לתגובה זו סגור
135. רמוןהודעה שנקראההודעה נעולה שמעון  | 09/07/12 | 18:34

כל מה שרמון נגע ,נהרס.אפילו נשיקה גרמה לו להרס.

הגב לתגובה זו סגור
134. אולי יסביר לי מישהו מה זה עינינו של מישהו,מי קנה,הודעה שנקראההודעה נעולה יעקב שער שבע  | 09/07/12 | 18:32

כמה שילם,מה יהיה ,ומה יקרה,איך ישלמו  כמה ולמה

הגב לתגובה זו סגור
  קופמן רגיל להפסיד בהימורים, אז....זה מעניין אותו.תגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה מכונת המזל  | 09/07/12 | 18:48

הגב לתגובה זו סגור
133. קופמן צדיק הדור.......איכסההודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה שונא מהמרים  | 09/07/12 | 18:28

הגב לתגובה זו סגור
132. עיתואי מגעילהודעה שנקראההודעה נעולה יואב  | 09/07/12 | 18:28

בושה לערוץ הספורט שנותן במה לקופמן- אדם גס רוח שמתחזה לעיתונאי . בחייו לא ניהל ולא יזם כלום, אבל משתלח בכל מה שזז. פופוליסט זול ומגעיל. בושה!!!

הגב לתגובה זו סגור
131. קופמן, מכיר את השיר :- עתונאי קטן שלי ? תפור עליך הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה עתונאי עאלק  | 09/07/12 | 18:27

הגב לתגובה זו סגור
130. כל הכבוד קוף,נישבר הזין מהאליטיסטים המתנשאים שחושבים שלהם מותר הכלהודעה שנקראההודעה נעולה האזרח ק׳  | 09/07/12 | 18:25
וזה לא קשור לאשכנזי מזרחי, בן כספית חשב שלא יענו לו על הכתבה שלו, פשוט מילים כדורבנות צריך לסתום לאנשים כאלה את הפה שיושבים שיש להם טיפה כוח בעיתון שיש עם רייטינג יותר נמוך ממקומון באופקים ,חזק ואמץ קוף הקומץ בשפוי איתך
הגב לתגובה זו סגור
129. העיקר שיהרוס את הפועל ת"א. אפילו הפועל עזה של החמסהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה קופמן תירגע  | 09/07/12 | 18:21

הגב לתגובה זו סגור
128. לא מבין את אוהדי הפועלהודעה שנקראההודעה נעולה שחף  | 09/07/12 | 18:19

מה הם כל כך מאושרים ?

חיים רמון הרס להם את הקבוצה לפני כמה שני הרבה יותר מטביב

בגלל האוהדים טביב החליט לא לתרום יותר בכלל ולהתחיל למכור שחקנים

והאוהדים לא רואים מי בא הם רק רואים שטביב הולך ושמחים מזה

ולא משנה מה יהיה עם הפועל העונה הם יאשימו את טביב 

אם הפועל יצליחו אז יגידו שרמון הצליח להפוך את הפועל לקבוצה טובה מה שטביב לא עשה (מה שלא נראה לי שיקרה)

ואם הפועל לא יצליחו ויהיו פליאוף תחתון במאבקי ירידה אז האוהדים יאשימו את טביב ויגידו שזה בגלל מה שהוא עשה בעונה שעברה 

הגב לתגובה זו סגור
127. בוא'נה קופמןהודעה שנקראההודעה נעולה בונו  | 09/07/12 | 18:16

לא ידעתי שאתה נשוי. לפני כמה זמן הייתה עליך כתבה שאתה רווק שחי אצל ההורים ועכשיו פתאום אתה אוהב חצילים? מוזר אתה

הגב לתגובה זו סגור
126. הבועל קנה את הפועלהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה   | 09/07/12 | 18:16

הגב לתגובה זו סגור
125. כל הכבודהודעה שנקראההודעה נעולה עמית שרון  | 09/07/12 | 18:16
קראתי והבנתי מכל רגע
הגב לתגובה זו סגור
124. לאדון קופמן::::הודעה שנקראההודעה נעולה אדום בלב   | 09/07/12 | 18:15

אל תפתח תפה תכסה תחובות שלך ואחרי זה דבר על אחרים!בן אדם מגעיל!רמון אנחנו איתך!!!!

הגב לתגובה זו סגור
123. איפה הספין? בלי רמון לא היו קונים מנויים הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה אדום בנשמה  | 09/07/12 | 18:14

הגב לתגובה זו סגור
122. ואתה איש ישר אדון קופמן?הודעה שנקראההודעה נעולה שי  | 09/07/12 | 18:10
זוכר איך הוצאת כמה לירות לפני 15 שנה מהביטוח בהתחזות? תפסיק להטיף ליושר.... נאה דורש נאה מקיים...
הגב לתגובה זו סגור
121. אתה האחרון שיש לו זכות לדבר על "משאיר חובות ובורח"הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה סופר טנקר  | 09/07/12 | 18:05

הגב לתגובה זו סגור
120. קופמן תותח הודעה שנקראההודעה נעולה מכביסט   | 09/07/12 | 18:03

אני מקווה שבמקרה הזה יהיה "נביא בעירנו " אנשים באמת שחכו איזה נזק הוא החיים רמון הזה אני רק מחכה שהנבואה תתגשם

הגב לתגובה זו סגור
119. הפיכה נגד טביב נוסח פידל קסטרו קומוניסטים מסרוחיםהודעה שנקראההודעה נעולה מתעב קומונסטים  | 09/07/12 | 18:03

יאלללא קומוניסטים לממן לממן לממן

הגב לתגובה זו סגור
  עוד פעם ברחת מהספארי.....חזור מייד..בבון......תגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה המנהל  | 09/07/12 | 18:30

הגב לתגובה זו סגור
118. רמון לא נשכח את א׳ וב׳. קופמן המלך!הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה מאור  | 09/07/12 | 18:02

הגב לתגובה זו סגור
117. מה קרה קופמן, עוד פעם הפסדת במכונות המזל ?הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה מפעל הפיס.  | 09/07/12 | 18:00

הגב לתגובה זו סגור
116. רון קופמן :הודעה שנקראההודעה נעולה אדום בדם  | 09/07/12 | 17:57

נראה שמעבר למידע האמנם מעניין על פועלו (השלילי) של רמון

עיקר הכתבה שלך עניין אישי עם בן כספית..

הייתי מצפה ממך להיות יותר ענייני (ואם אפשר ואני יודע שלא -פחות בהמי), הרי עיניך הרואטות מועדים כנתניה בכל זאת, בעזרת קבוצת ניהול בלבד,לאחר לכתו של הברון,ובתוצאות לא רעות.

כל מילה על הפועל בעניין אוהדיה והתנהגותם לגיטימי כך גם בעניין מעשיו הלא כשרים של אדון טביב..

קצת מעייף את כולנו יחסך לספורט ולכדורגל בכלל

מה שאתה אולי שוכח קופמן שזה כאן לא אמריקה והספורט מתקיים בקושי והישגיו מעולים! כן,מעולים ביחס להשקעה והדחיפה והערכה שמושגת מהממשלה והאיגודים הספורטיביים. נודה על האמת כל הישג של ישראלי בחול הוא בגדר הפתעה בונוס מעבר לכל הציפיות.

עיתונאים חסרי תרבות לא משפרים את תרבות הספורט ואיך שהוא נתפס בעיני כלל החברה.

הגב לתגובה זו סגור
115. קידום - מהבדיחה של גבעתיים לבדיחה של המדינה.הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה אוהד  | 09/07/12 | 17:54

הגב לתגובה זו סגור
114. תותח קופמןהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה מכביסט ותיק  | 09/07/12 | 17:54

הגב לתגובה זו סגור
113. ואם הקוף צודק?הודעה שנקראההודעה נעולה | 09/07/12 | 17:51

ואם הוא צודק? הרי חיים אלוף בלהרוס.

אוהד חושש שגדל על הפועל מיום הולדתו.

הגב לתגובה זו סגור
112. אוהדי הפועל יורידו את המועדון לליגה גהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה ניסן  | 09/07/12 | 17:41

הגב לתגובה זו סגור
111. התקשורת האדומה תגרום לחורבן של הפועלהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה רפי  | 09/07/12 | 17:34

הגב לתגובה זו סגור
  בעזרת השם, כן יהיה רצון, אמן!הודעה שנקראההודעה נעולה אור  | 09/07/12 | 17:48

ואני בכלל לא בחור מאמין.. :)

הגב לתגובה זו סגור
110. קוף שאפו, לגזור ולשמור כל מילה בסלע.צודק ב 100%הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה ביתרי  | 09/07/12 | 17:33

הגב לתגובה זו סגור
  היי, בבון ביתע"רס, מה אתה עושה כאן ? מייד לספארי..תגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה שיפול עליכם הכותל  | 09/07/12 | 17:50

הגב לתגובה זו סגור
  הביתרי לספארי אתה אחמד למטבח 2סוכר 1קפהתגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה מרדכי היהודי  | 09/07/12 | 18:10

הגב לתגובה זו סגור
  אני מבין שמנכל גן החיות התנכי,הוא חלק מקבוצת הודעה שנקראההודעה נעולה שי  | 10/07/12 | 08:28

חלק מקבוצת הרכישה שלכם.

הגב לתגובה זו סגור
109. הכי חשוב שקופמן יגיד "עליה כפ"ס"הודעה שנקראההודעה נעולה עופר  | 09/07/12 | 17:32

ימשיך עם אותה מנטרה-הפועל תהפוך לעלייה כפ"ס...

כאילו משתוקק לזה.כמה בהמיות יש בבנאדם הזה.

חשוב להבין-קופמן באמת היה סמל לעתונאי ספורט אמין וחשוב.

מאז שהתחיל כל הקרנבל בערוץ הספורט הוא פשוט השתנה במאה ושמונים מעלות.וזה מאד מאכזב.

הגב לתגובה זו סגור
108. ספקולציות ללא בסיסהודעה שנקראההודעה נעולה רום  | 09/07/12 | 17:31
מר קופמן אם אתה חושב שבוצעו עבירות פליליות בעיסקה מחובתך להציגן לדווח למשטרה אבל כנראה שאין לך עובדות ובנוסף הבנתך בחוקי הלבנת ההון מוגבלת.
הגב לתגובה זו סגור
107. לך לעזאזלהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה יאלה הפועל  | 09/07/12 | 17:31

הגב לתגובה זו סגור
106. חוק לשון הרעהודעה שנקראההודעה נעולה עו"ד משה כהן  | 09/07/12 | 17:31

שלום אתר ערוץ הספורט,

ברצוני להביא לידיעתכם בכך שהכתב דעה הנ"ל הינו עובר על חוק "לשון הרע"

אני רוצה להביא לכם את הכתוב מתוך ויקיפדיה על החוק"חוק איסור לשון הרע עוסק בהגנת כבודו ושמו הטוב של אדם באמצעות הטלת איסור על פרסום ביטויים העלולים להשפילו ולבזותו. החוק מגדיר כי פרסום לשון הרע יכול להוות עוולה אזרחית בנזיקין ויכול אף להתגבש לכדי עבירה פלילית. בגין העוולה האזרחית ניתן לקבל פיצויים וסעדים הן לפי החוק עצמו והן לפי פקודת הנזיקין, ובהתקיים העבירה הפלילית יוטל עונש של עד שנת מאסר. דינים אלה עורכים איזון ביןחופש הביטוי והעיתונות מחד, לבין הזכות לכבוד ולשם טוב מאידך". (ויקיפדיה)

ולהלן העונש העלול לבוא על מר רון קופמן (לפי דעתי) משפט אזרחי - סעיף 7 של החוק קובע שלשון הרע היא עוולה אזרחית אשר ניתן לתבוע בגינה על פי דיני הנזיקין. סעיף 7א שהוסף לחוק בשנת 1998 קובע פיצוי של עד 50,000 ש"ח ללא הוכחת נזק. (ויקיפדיה)

מר קופמן עבר על החוק, אני מקווה שאתר ערוץ הספורט באמת יהיה אמיץ בשביל לפרסם את התגובה הזאת.

תודה

הגב לתגובה זו סגור
  הבחור מסגן, מה אתה רוצה לרושש אותו ?תגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה סתם מהמר מסכן  | 09/07/12 | 19:25

הגב לתגובה זו סגור
  עאלק עו״ד - דבילהודעה שנקראההודעה נעולה אסי  | 10/07/12 | 00:18
תוכן התגובה
הגב לתגובה זו סגור
  יא דפוקהודעה שנקראההודעה נעולה גילעד  | 10/07/12 | 06:35

הוא עיתונאי ויש את החוק שקוראים לו חופש הביטוי, ולכן יש לו זכות לכתוב מה שהוא רוצה

הגב לתגובה זו סגור
105. קופמן מה קרה ?הודעה שנקראההודעה נעולה r.m  | 09/07/12 | 17:30

בדרך כלל גם עם אתה אדם קולני אתה לפחות הגיוני ונותן קרדיט מה קרה הפעם איבדתה את הסבלנות חכה לסוף העונה ואז נהיה כולנו יותר חכמים

הגב לתגובה זו סגור
104. הפועל תא יש לה מועדונים לילדים בכל הארץ,ששם משחקיםהודעה שנקראההודעה נעולה ערן  | 09/07/12 | 17:29

אלפי ילדים אוכלים, ולומדים. וזה בזכות תאומים ואיש הפח שכמוך יש את החוצפה להגיד שהכל ספין. מה אתה תרמת לספורט??אוהדי ביתר נראים דוקטורים לידך,חתיכת קוף שמן ומגעיל

הגב לתגובה זו סגור
103. קופמן למה אתה רוצה להרוס את הכדורגל הישראלי?הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה לב אדום  | 09/07/12 | 17:27

הגב לתגובה זו סגור
  הפועל זה לא כדורגל, והקוף לא רוצה להרוס...תגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה אבגג  | 09/07/12 | 18:01

הגב לתגובה זו סגור
102. המכה הכי קשה לקשקשן הזה זה להתעלם ממנוהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה זיו  | 09/07/12 | 17:26

הגב לתגובה זו סגור
101. צודק 100 אחוז!הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה יובל  | 09/07/12 | 17:24

הגב לתגובה זו סגור
100. קופמן מתנהג כביריון,רק חובות ותביעות יש נגדו.קשקשןהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה אדום בנשמה 60 שנה.  | 09/07/12 | 17:22

הגב לתגובה זו סגור
99. זה ספין,פח,חניוקים,ועוד ועוד זה כל הוויתו,וכישרונוהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה דה קוף מאן  | 09/07/12 | 17:21

הגב לתגובה זו סגור
98. כל קיומו העיתונאי זה לצעוק,ולקלל,ולהשמיץ,אחרתהודעה שנקראההודעה נעולה דני  | 09/07/12 | 17:20

את מי הוא מעניין?? תפס מילה חדשה ספין,וכל מילה שניה אצלו זה ספין

הגב לתגובה זו סגור
97. בושההודעה שנקראההודעה נעולה רונן האדום  | 09/07/12 | 17:19
בושה שנותנים במה למי שמכור להימורים וחייב כסף לכל העולם. ביכלל כדאי שערוץ הספורט יעשה סדר עים האנשים שהוא מעסיק כמו איציק זוהר והקוף שני מהמרים מסובכים ממש לא דוגמא לצופים הצעירים
הגב לתגובה זו סגור
  צבוע. אתה לא לקחת משכנתא? אז גם אתה חייב לכל העולםהודעה שנקראההודעה נעולה אור  | 09/07/12 | 18:04

ורמון לא עבריין?

ורמון שאמר שלא ישקיע שקל במועדון, פתאום יש מספיק כסף?

ורמון שאמר 30 פעם את המילה שקיפות ולא מוכן לספר לנו איך קוראים לו אפילו? מאיפה הסכף? כמה קונים? מי הקונים זה בכלל כבר יותר מדי לבקש..

 

טביב הביא לכם הרבה הרבה הרבה יותר ממה שהגיע לכם, ועכשיו הקארמה תז**ן אותכם בחזרה :)

הגב לתגובה זו סגור
96. כל מילה בסלע הודעה שנקראההודעה נעולה חובב ספורט  | 09/07/12 | 17:18

הוא מוזמן לעשות לביתו את אשר עשה להסתדרות ובעיקר למערכת הבריאות

הגב לתגובה זו סגור
95. מה זה עינינך מי שילם,כמה שילם,השאיר חוב או לאהודעה שנקראההודעה נעולה חיים האדום  | 09/07/12 | 17:18

אתה תחובות לבנקים החזרת???

הגב לתגובה זו סגור
94. קופמן כנסהודעה שנקראההודעה נעולה redevil  | 09/07/12 | 17:15

שמעתי אותך בכמה תוכניות השבוע ואני רוצה להגיד לך שאתה זייפן גרוע. כולנו ראינו שאתה בכלל לא מנסה להבין את העסקה ורק מנסה למצוא מה לא נכון בה ומה לא טוב בה....אתה לא אוהב את חיים רמון (כנראה בגלל מאבקי עבר איתו בתור פוליטיקאי).עד יום רביעי בערב כשאירחתם את משה תאומים מאוד אהבתי אותך אבל הצורה בה אתה מתנהג כלפיי אדם מבוגר עם ניסיון יותר ממך גרם לי לחשוב עלייך בצורה אחרת. ואגב, אלי טביב לא הכניס שקל לקופת המועדון לעומת מה שאתה אומר. כנראה שאתה ואביב חברים דיי טובים ואתה זה שמשקר לכולנו.

ערב טוב

הגב לתגובה זו סגור
  כן, כי קופמן והחשב של ההתאחדות עשו יד ועובדים עליךתגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה להלהלה  | 09/07/12 | 17:47

הגב לתגובה זו סגור
93. מי משמן את הבטן של הקוף?הודעה שנקראההודעה נעולה דני האדום  | 09/07/12 | 17:15

למה לא דיברת כשידעת ועדיין אתה יודע שטביב הוציא מיליוני שקלים מקופת המועדון דרך משרד הכרטיסים לאן?

למה שתקת שידעת שמיליון וחצי יורו על חצי כרטיס של עומר דמארי הוא תשלום על שטחי בנייה בפתח תקווה?

לך תבלבל את המוח לרסקין, אינטרסנט עלוב

הגב לתגובה זו סגור
92. הקוף הזונה של צביקה ועוד בחינםהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה אלי ישראלי  | 09/07/12 | 17:14

הגב לתגובה זו סגור
91. בלבול ביצים!איזה מנהיג של האולטרס אתה בדיוק מצטט?הודעה שנקראההודעה נעולה אילן שער 7  | 09/07/12 | 17:14

העיקר להלך אימים ולחבל באפשרות לחלץ את הפועל מידי טביב. במסע הצלב הזה לא האמת היא נר לרגליך אלא רק אתה עצמך, פולחן האישיות של רון קופמן זה הדבר היחיד שמעניין אותך, בגלל זה מיהרת להגיב - אתה רוצה להיות במרכז הבמה ושישרפו כולם. קצת ילדותי וקצת פטתי, קופמן

הגב לתגובה זו סגור
  הוא דיבר עובדות, אתה מגדף ומקלל. נחש מי יותר אמין?תגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה אור  | 09/07/12 | 18:05

הגב לתגובה זו סגור
90. כתבה בוטה אך לא רחוקה מהמציאותהודעה שנקראההודעה נעולה ירון אוהד הפועל  | 09/07/12 | 17:14

ידוע שקופמן לא מצטיין בניסוחיו או בנימוסיו ויורה לכל כיוון ולפעמים גם טועה - אני מקווה שלא יחטוף תביעת דיבה...

מה שכן, כל העיסקה הזאת בהחלט תמוה, שום דבר בה לא ברור או ידוע וכולם מתבססים על מילתו של רמון שהכל יהיה בסדר, מילים לחוד ומציאות לחוד - כל ההסתרות, החשאיות, הריצה במקביל לפוליטיקה, ההיסטוריה של הבן אדם, מביאים לי תחושה שלא בטוח שיהיה בסדר.

אני כמובן מקווה שיהיה אבל כרגע אני מודאג לא פחות משהייתי לפני שבועיים.

הגב לתגובה זו סגור
  מי היה מאמין! אוהד הבועל שלא עיוור למציאות! תגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה להלהלה  | 09/07/12 | 17:56

הגב לתגובה זו סגור
89. קופמן-כל מילה בסלע! תזכרו טוב כל מילה שהוא כתב.הודעה שנקראההודעה נעולה רמון הבטחות בע"מ  | 09/07/12 | 17:13

אין סוף לצביעות ולספינים של הפוליטיקאים בארץ. טובים בדיבורים אבל הורסים כל מה שהם נוגעים בו

הגב לתגובה זו סגור
88. עוד לא המצאו כדורים שיעזרו לקוףהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה אלי ישראלי  | 09/07/12 | 17:13

הגב לתגובה זו סגור
87. קופמן-הקוף-תת רמה לעומת קוףהודעה שנקראההודעה נעולה כריש  | 09/07/12 | 17:12

קופמן הינו אדם מתוסכל אשר קובע את דעתו לגופו של איש ולא לענין עצמו פסימיסט חסר תקנה ויכולות שיכליות כמו של נהג משאית ממוצע 

הגב לתגובה זו סגור
86. מי ששמו קוף,נראה כמו קוף,צועק כמו קוף הוא קוףהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה יעקב  | 09/07/12 | 17:11

הגב לתגובה זו סגור
85. ביום שמילאת פיך מים על זליגת התכניםהודעה שנקראההודעה נעולה יונתן  | 09/07/12 | 17:11

לערוצים בתשלום, הפסקתי להקשיב לך.

אתה, שלמה שרף ואלי אוחנה, חבורה של אינטרסנטים מגלגלי עיניים.

יש לי ספק גדול מאוד אם התגובה שלי תאושר..תפתיעו אותי.

הגב לתגובה זו סגור
  חבל שאי אפשר לעשות פה לייקתגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה שי  | 09/07/12 | 21:09

הגב לתגובה זו סגור
84. מה יש לך נגד גרמניה?הודעה שנקראההודעה נעולה עומרי  | 09/07/12 | 17:10

כל הזמן ברדיו אתה מלכלך על גרמניה וגם כאן אז רק שתדע שגרמניה אחת המדינות הכי פרו ישראליות בעולם, עם כלכלה ותרבות ספורט משובחת, ליברליות ודמוקרטיה. מה הגרמנים של היום אשמים במה שסבא שלהם עשה? אין היום מדינה באירופה שיש בה רמת גזענות נמוכה כמו של גרמניה, אתה סתם אומר דברים שאין לך מושג בהם.

ואיך בכלל אתה אומר דברים כאלה אחרי שאתה כל הזמן אומר "יהודים גזע מטונף ונחות" ו"אני שונא יהודים"?

הגב לתגובה זו סגור
83. קופמן, אתה אפס מאופס שמחפש תשומת לב.....הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה שאול  | 09/07/12 | 17:10

הגב לתגובה זו סגור
82. קופמן אתה כבר לא רלוונטיהודעה שנקראההודעה נעולה דניאל  | 09/07/12 | 17:09

אתה צבוע ומושחת ,את הקופת שרצים שלך כיבסו יופי יופי בתקשורת ,מישהו אמר חברים  ?

הגב לתגובה זו סגור
81. תקשורת אדומה...גועל נפגשהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה eran  | 09/07/12 | 17:09

הגב לתגובה זו סגור
80. משהו יודע למה לא רוצים את טביב בהפועל????הודעה שנקראההודעה נעולה ישראל   | 09/07/12 | 17:07

אני בטוח שהרבה לא יודעים את הסיבה!!

הגב לתגובה זו סגור
79. מה אתה משווה עכשיו ללפני 10 שנים ויותר-הסכומים השתהודעה שנקראההודעה נעולה עבגי  | 09/07/12 | 17:07

נו ויש קצת מקצועיות ובקרה. סתם עירבבת קוף.

הגב לתגובה זו סגור
78. ןמי אתה אדם ממורמר ומתוסכל שלא עשה כלום בחייםהודעה שנקראההודעה נעולה דודיק  | 09/07/12 | 17:05

קוף קשקשן

אתה אדם ממורמר מתוסכל ואנטי עוד מעולם לא הייתי בעל דעה חיובי תמיד שלילי ותמיד מחפש כסח

לכן כולם מחפשים אותך בבית משפט

תאמין לי אתה ושלמה שרף מתאימים כמו כפפה ליד

על אפך וחמתך אדום עולה 

הגב לתגובה זו סגור
77. חונטה תקשורתית, חונטה משפטית וכוהודעה שנקראההודעה נעולה צריך לחסן כאלה נגד כלבת!  | 09/07/12 | 17:04
תוכן התגובה
הגב לתגובה זו סגור
76. קוף כנס הודעה שנקראההודעה נעולה ברחבי   | 09/07/12 | 17:02

אתה בושה תתבייש ..מעניין שאת השאלה הבוערת של לאן נעלמו כספים בהפועל אתה לא שואל

אבל לבוא ולהתלהם תוך סיפורי מעשיות את  זה אתה עושה יפה

היחיד פה שרוצה להרוס את הפועל זה אתה . עיתונאי סוג ז

הגב לתגובה זו סגור
75. מה יש לך נגד גרמניההודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה עומרי  | 09/07/12 | 17:01

הגב לתגובה זו סגור
74. צודק 100%הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה | 09/07/12 | 17:00

הגב לתגובה זו סגור
73. אתה לא יכול לרדת יותר על אייזנברג אז בחרת משהו חדשהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה שושי  | 09/07/12 | 16:54

הגב לתגובה זו סגור
72. קודם תלמד לנהל את החשבון שלך אז תעביר ביקורתהודעה שנקראההודעה נעולה שחר  | 09/07/12 | 16:54

על אחרים

הגב לתגובה זו סגור
  ואיך זה קשור לכתבה? לזה שרמון עבריין? שאין כסף ?תגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה אור  | 09/07/12 | 18:06

הגב לתגובה זו סגור
71. צביקה שרף וקוף עושים גלים חסר יציע עיתונות.הודעה שנקראההודעה נעולה כוף  | 09/07/12 | 16:53

העיקר שקיץ הפרשנים יהיה מלא כותרות בכלי התקשורת. מתחיל להיות משעמם הכול חוזר כקיץ שדוף. מיצו עצמם  בספורט .

הגב לתגובה זו סגור
70. מי זה אחד ממנהיגי האולטראס?הודעה שנקראההודעה נעולה מהדרום  | 09/07/12 | 16:53

ילד בן 12? יאללה קופמן לך תנבח על משהו אחר (כדוריד ,שייט ,טניס שולחן ...)

הגב לתגובה זו סגור
69. למה קשה לך קופמן לקבל את העובדההודעה שנקראההודעה נעולה אוהדת אדומה  | 09/07/12 | 16:53

שהפועל היא קבוצה של אוהדיה.אישית אני מכירה אוהדים שמוכנים לתרום מעבר למנוי, צריך רק את האנשים המתאימים שיארגנו מבצע שכזה בשקיפות ובידיעה שהכסף הולך לטובת המועדון. זאת בנוסף לתורמים  או רוכשים אמידים, מנויים, כרטיסים חסויות. כן חיים רמון ומושיק תאומים שהם אוהדי הפועל מובהקים, יכולים להרים אותנו מהבוץ,שטביב הכניס אותנו אליו.

הגב לתגובה זו סגור
68. סתירה שאפילו הקוף השואג יוכל להבחין בה - הודעה שנקראההודעה נעולה הנביא האדום  | 09/07/12 | 16:53

אם הפועל תיהרס בגלל רמון - איך זה יקדם אותו פוליטית ? ממתי כדורגל קידם כאן מישהו פוליטית ? גיידמאק  לעיריית ירושלים ? איזה רווח יפיק רמון מקבוצה שאוהדיה הפעילים מצביעים שמאלה מאד מהעבודה ?

למה חושב קופיקו שההסתדרות נהרסה ? מאירגון שמן , המעסיק הגדול במשק היא הפכה לאירגון עובדים ותו לא - חזק רזה ואפקטיבי . שאל את שטייניץ .

את האינטרסים של מי מקדם הקוף ? מוני הראל ?

ומי החבר שלו - העו"ד של יגאל עמיר שסידר לנו יורש מלאריסה טרימבובלר ?

הגב לתגובה זו סגור
67. חיים רמון הוא אחראי באופן עקיף לממשלת האחדותהודעה שנקראההודעה נעולה עידן  | 09/07/12 | 16:53

הסיבה שבגינה קדימה נכנסה לממשלה ולא רוצה לצאת ממנה היא הגירעון העצום בו היא נמצאת (כ-40 מיליון ש"ח) והעובדה כי בניגוד לליכוד או למפלגת העבודה, אין לה כל נכסים לממש כנגד הגירעון. יו"ר קדימה שהביא אותה לגירעון הענק ועזב את המפלגה - חיים רמון.

הגב לתגובה זו סגור
66. בן כספית בכלל לא ראוי לתגובה . הכנסו !הודעה שנקראההודעה נעולה יוסי  | 09/07/12 | 16:52

דומה 2 טיפות מים לעופר שלח שגם חושב שיודע הכללללל .

הגב לתגובה זו סגור
65. קופמן לא רק קוף. הוא גם חמור. אבל הוא צודק. כנסו!הודעה שנקראההודעה נעולה דודו אוהד הפועל  | 09/07/12 | 16:51

קופמן הוא צעקן, פושט רגל ונאד נפוח. אבל מה לעשות? הוא צודק. בן כספית כותב סיפורים הזויים מדמיונו הפורה ומזמן היה צריך לעוף מכל מסגרת עיתונאית. לאחר שנתפס בשקריו על השופט תיאודור אור אמר שהאמת תצא לאור והוא יפתח תיבת פנדורה. לא תיבה ולא ציפורים. עוד ברווז. קשקשן צמרת.  וחיים רמון שרף כל מה שנגע בו! הפה מפיק מרגליות, אבל יכולת הביצוע והניהול שלו הם אפס והוא הראשון לקפוץ מהעגלה.

חברים, את כל זה כותב אוהד שרוף וותיק של הפועל תל אביב. טביב היה אסון לקבוצה. רמון יהיה אסון עוד יותר גדול. הילדים שמשחקים בהפגנות ובבלגן עוד לא מבינים את זה, אבל אני מקווה שעוד יש כמה שפויים בקרב אוהדי הפועל שיתפכחו לפני שיהיה מאוחר מדי.

הגב לתגובה זו סגור
64. מספיק עם הדמגוגיה הזולה מר קוףהודעה שנקראההודעה נעולה משה  | 09/07/12 | 16:50

הקוף תמיד שלילי תמיד נגד תמיד משהו לא בסדר. מספיק כבר עם זה. צריך לשלול לו ת המיקרופון ולשבור לו את העט.

הגב לתגובה זו סגור
63. די חלאס אתם לא עיתונאיםהודעה שנקראההודעה נעולה שארס  | 09/07/12 | 16:50
תסתמו תפה שלכם תפסיקו לקלל ולהשמיץ אותו אתם רק תגובות לא עיתונאים
הגב לתגובה זו סגור
62. קופמן, כמוך כמוניהודעה שנקראההודעה נעולה ד  | 09/07/12 | 16:49
סופסוף מישהו שיושב ואומר כמוני. התקשורת בכלל ותקשורת הספורט בפרט היא אולי ברובה אדומה אבל היא בטח תל אביבית. טביב לא וזו הייתה הבעיה האמיתית שלו. לא היו לו מספיק חברים בתקשורת.
הגב לתגובה זו סגור
  רוב כלי התקשורת בכיס של טביבהודעה שנקראההודעה נעולה אדום בדם  | 09/07/12 | 17:29

אופירע ו-ONE,החברה האישית של טביב,שונאת הפועל מוצהרת.

ערוץ 5 המכביסטי,שאין בו אוהד הפועל (רסקין,שלמה שרף,אוחנה,פרימו,אראל סגל,קופמן,צביקה שרף,אלי סהר).

נדב צנציפר מידיעות ווינט,עוד שופר של טביב.

 

תשמור לעצמך את השקרים!

הגב לתגובה זו סגור
  מה?? כל התקשורת בארץ אדומה! כספית ופורהיליס אדומיםהודעה שנקראההודעה נעולה   | 09/07/12 | 18:00

ומסיבה לא ברורה גם מפרסמים את זה שהם אוהדי הבועל, ONE ו-SPORT5 יותר שונאי מכבי מאשר שונאי הפועל, וכראיה אתה יכול לראות את מספר הכתבות המיותרות שיש על מכבי לפני כל עונה וגם השנה.



פרימו ושלמה שרף יתרמו כליה להבועל לפני שיגיד משהו  טוב על מכבי..

 

לא ברור מאיפה הבאת את זה.. ועוד יש רבים (ורעים) בתקשורת האדומה להחריד!! שהם אוהדי הבועל..

הגב לתגובה זו סגור
61. מה בדיוק אתה מציע..אדון קופמן ?הודעה שנקראההודעה נעולה אני  | 09/07/12 | 16:49

להשאיר לטביב להחריב את הקבוצה ?

למה ? כי זה מתאים לך בתור שונא הפועל ?... כל עוד לנו אין מיליארדר קנדי או

אוליגרך רוסי שיפרק עלינו 400 מיליון בשנתיים, לפחות יש אוהדים כדוגמת רמון..

לא מתאים לך ? סע למכתש ותבכה על הקבוצה שלך.. או תתעסק בימין הקיצוני שקונה את בית"ר..זה בטוח לבן כשלג ללא "הון שלטון" אה...?

הגב לתגובה זו סגור
60. איפה המזימה קופמן, אם אתה יודע אנא הצבע עליה הודעה שנקראההודעה נעולה א  | 09/07/12 | 16:49

בבירור. אם לא אז הצורה בה אתה מתבטא והתוכן, הרבה יותר גרועים מהמאמר של בן כספית. אין לי מושג מה גרם לטביב לקפוץ לבריכה הזו שבה שבר את הראש. אני חושד שגם לך ויותר מכך גם לו אין. מה שאני כן יודע זה שהיום אנחנו נמצאים בסיטואציה שניתן להתרומם ממנה הלאה בניגוד לכיוון בו היינו עד עתה. יכול להיות שרמון נכשל בפעם הקודמת עם הקבוצה. זה לא אומר שהוא לא יצליח הפעם. וגם אם לא אז לא נורא נתרומם מחדש. זה לא מצדיק את ההשתלחות.

כספית צודק מאוד לגבי הסיגנון. ההשתלחות שלכם ב 103 נוראית, כאילו שאתם ועדת חקירה. בסופו של דבר זה שיח אלים שאותו שותים בצמא הרבה י-ל-ד-י-ם ואחר כך זה מתורגם על ידם לאלימות פיזית כי הם לא יודעים להפריד ולא מבינים שאתם בסך הכל מתפרנסים. 

זה די מצער לדעת שאדם מוכשר כמוך עוסק בזה לפרנסתו. אני בטוח שיכלת למצוא נישה טובה יותר. 

הגב לתגובה זו סגור
59. מספיק עםהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה משה  | 09/07/12 | 16:48

הגב לתגובה זו סגור
58. חונטה זו הגדרה מצוינתהודעה שנקראההודעה נעולה קובי  | 09/07/12 | 16:46

נמאס כבר מהחונטה של הפועל תל אביב בתיקשורת.

הגב לתגובה זו סגור
  את המילה חונטה למד קאופמן לא מכבר מהמורה לעברית שלתגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה | 10/07/12 | 16:02

הגב לתגובה זו סגור
57. קוף.תאכל ת'לב.אח"כ גם ת'כובע.עיתונאי מתלהם .הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה מצית האלימות בכדורגל  | 09/07/12 | 16:45

הגב לתגובה זו סגור
56. תאומים-קופמןהודעה שנקראההודעה נעולה עוז  | 09/07/12 | 16:44

מגיע אליכם לאולפן-בחור מבוגר שעשה משהו בחיים שלו,ביום שמודיעים על רכישת הפועל,וערוץ הספורט החליט דווקא ביום כזה להביא את קופמן שיתקיף אותו בצורה אישית כל כך.זה היה כל כך גס ואלים.היה עצוב לראות את תאומים כמעט מקבל התקף שם.איך ערוץ הספורט יכול לצאת בקמפיין נגד האלימות שיושב שם דמות כמו קופמן.כמה אנרגיות שליליות תקשורת הספורט מפיקה.איזה דברים טובים השמיע פעם קופמן על מישהו?אה כן,על צביקה שרף,על אוחנה(אחרי ה7-0)ועל שלמה שרף.רק לחברים הוא מפרגן.

הגב לתגובה זו סגור
55. ואני שואל מי הערבים של נתניה? של בני יהודה?הודעה שנקראההודעה נעולה רועי  | 09/07/12 | 16:44

להפועל כל שנה כבר כמה שנים ברציפות יש שמונה אלף מנויים!!!! שמעת קופמן - אלה הערבים שלה

ההכנסות הבסיסיות של הפועל כל שנה הם מעל עשרים מליון שקל.

מספיק שאיגיבור וידין או טוטו ימכרו ויש לך מינימום עשרה מליון נוספים, תוסיף לזה אירופה שבסבירות לא רעה נעבור את הפלייאוף ויש עוד עשרה מליון.

אז תפסיק לבלבל את המוח מר קופמןֿאף אחד לא צריך להביא כסף מהבית עם ניהול נכון!

הגב לתגובה זו סגור
  כלל ידוע בכלכלה שתמיד אפשר לסמוך על "סבירת לא רעה"הודעה שנקראההודעה נעולה אור  | 09/07/12 | 17:46

בעצם, זה האידיאל שכל הבנקים וחברות ההשקעות שואפות אליו! מי צריך וודאות? מי צריך ידיעה? צריך להאמין וקצת לעצום את עיין ימין וקצת יותר לעצום את עיין שמאל, ואז בטוח יהיה מצויין!

 

זו גם הסיבה שכ"כ הרבה גופים ואנשים משקיעים בכדורגל ! עושים שם מיליונים כל שנה!

הגב לתגובה זו סגור
54. קופמן לא עלה להתקפה. הוא ירד יותר נמוך מהביוב.הודעה שנקראההודעה נעולה עמוס הפועלים ביחד  | 09/07/12 | 16:44

מתעסק בשאלות "אם" עתידיות. אף עובדה. צא ולמד שיעור אחד בלוגיקה. אם אין לך כסף-אשמח לתת לך שיעור כזה בחינם.

הגב לתגובה זו סגור
  עתידיות? הוא סוקר את ה-20 שנות הכישלות של רמון..הודעה שנקראההודעה נעולה אור  | 09/07/12 | 17:36

ובחלק מה-20 שנות כישלון, הוא נכשל גם בהפועל..

הגב לתגובה זו סגור
53. אתה לא מתביישהודעה שנקראההודעה נעולה מיכאל  | 09/07/12 | 16:43

הכי קל להתנגח בפוליטקאים ולא בעבריינים אמיתיים, איפה היה הטור הזה

כשטביב עשק מיליוני שקלים מהקופה של הפועל???????

קופמן הוא עיתוני אינטרסנט מהזן הנמוך ביותר שנהיה פודל קטן מול כל האנשים שבאמת הורסים פה את הספורט (טביב, שלמה שרף, פרשת פאנן, שימעון מיזרחי)

הגב לתגובה זו סגור
52. איזה בהמההודעה שנקראההודעה נעולה בוש ונכלם  | 09/07/12 | 16:43
תתבייש, אחרי מה שעשית לתאומים באולפן, המסקנה: אינך יודע את מקומך. אתה צועק בלי סוף, עם מעט מאד דברי טעם. שנה שלמה שטביב גנב/משך כספים היכן היית? פחדן! קל לרדת על פוליטיקאי. תתבייש! פעם היית עיתונאי מוערך שצועק כי חשוב ונכון. היום, אתה רק צועק, ודי נמאסת למען האמת.
הגב לתגובה זו סגור
51. מר קופמן מאיפה החוצפה ואיפה הבושה?הודעה שנקראההודעה נעולה אלון  | 09/07/12 | 16:42

מי אתה בכלל שתעביר ביקורת על חיים רמון..?אתה וחבריך שלמה שרף הנלעג ואוחנה ששימשו דובריו של טביב ולא שמענו ביקורת על עיסקת דמארי למשל.עכשיו יצא מר קופמן למסע ונדטה נגד רמון אדם שהפסיד את כספו וחייב כספים עדיף שישלם את חובותיו ועד אז שיסתום הפה

הגב לתגובה זו סגור
50. קופמן היקר...הודעה שנקראההודעה נעולה רוניוס  | 09/07/12 | 16:41
דוא''ל:carmazel@walla.com


קודם כל תודה על הכתבה המעניינת...

שנית, היה ברור שאלי טביב לא אוהד, והוא בא לעשות עסקים...

אלי טביב עשה עסקים מוצלחים שלא כמו תאומים...

וכתוצאה מכך הרס בנייה טובה וממושכת של קבוצה שהיום יכלה להתברג בין ה-30 הטובות באירופה. (ואני לא מגזים).

אין לי ספק שהמון עסקאות לא כשרות, בינהן כמה של טביב בטוח, שקיבל השעייה של שנתיים כבעלי הפועל כפר סבא.

לעומת אחרים אלי ישב וחשב מאיפה תבוא המכה הבאה וראה את חולשת בעלי הפועל תל אביב דאז.

רוב דברייך הם כמו דבש לעיניי לקרוא ולהתפעל!

 

עכשיו אני פונה אלייך רון... לא חבל????

עזוב כבר את הספורט הישראלי המגעיל והתת רמה אנחנו מדינה שקיימת רק 64 שנים!

תנצל קצת את הכוח העיתונאי שצברת, את האינטלגנציה וחדות המילים כדי לשנות דברים יותר מהותיים, כמו איכות שלטון ירודה, בירוקרטיה מפרכת, ונציגים בעלי שום סמכות שעונים לטלפון אחרי שעתיים ומבקשים ממך לשלוח פקס-שלא תקבל תשובה אחריו.

אם תרצה אני אהיה התומך הכי גדול שלך!

ובקשר לרמון... לא משנה מי יהיה בעלי הפועל תל אביב בטוח שיהיה יותר טוב מטביב שמקומו מאחורי סורג ובריח. ולא בגלל פשעיו אל מול חוקת מדינת ישראל, אלה בגלל פשעיו אל מול אוהדי הפועל תל אביב.

גילוי נאות- איני אוהד הפועל תל אביב, זו אחת הקבוצות השנואות עליי בארץ,ובכל זאת לא מגיע לאוהדים!

הגב לתגובה זו סגור
  הרגת אותי...הודעה שנקראההודעה נעולה נתנאל  | 09/07/12 | 20:50

מצטער הפסקתי לקרוא אחרי ה  "

 

וכתוצאה מכך הרס בנייה טובה וממושכת של קבוצה שהיום יכלה להתברג בין ה-30 הטובות באירופה. (ואני לא מגזים)."

חחחחחח שנייה... לנשום....חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

הגב לתגובה זו סגור
49. קופמן נמאסת!הודעה שנקראההודעה נעולה פחחחחחחחחחחחח  | 09/07/12 | 16:40

זה בכלל לא משנה מה אתה כותב ואם אתה צודק או לא. פשוט אי אפשר לסבול את הבהמתיות שלך.

פעם לימדו אותנו בבי"ס ש"כשאתה צועק שומעים אותך וכשאתה מדבר מבינים אותך". אפילו לקרוא את הכתבה שלך עושה לי מיגרנה כי אני מדמיין אותך צורח את הדברים האלה בקולי קולות.

בושה שערוץ הספורט נותן במה לאנשים כמוך.

הגב לתגובה זו סגור
  אז אתה מודה שקופמן צודק..? תגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה אור  | 09/07/12 | 17:43

הגב לתגובה זו סגור
48. קופמן הדמגוג: "טביב קנה את המועדון בכסף"הודעה שנקראההודעה נעולה אדום ותיק  | 09/07/12 | 16:40

טביב לא שם שקל אחד בהפועל,חוץ מהערבות שלו שמומשה ע"י הבקרה ב-1 ביולי,

בגלל שהוא לא שילם בכוונה משכורות לשחקנים ולצוות המקצועי!

 

על השחקנים שהביא מכפר סבא הוא קיבל ממוני הראל 12 מליון שקלים.

כשמתוכם ב-8 מליון הוא קיבל 50 אחוז על הפועל,

וכמובן שכפר סבא לא קיבלה מטביב שקל אחד!

 

גם הטענה שלו שטביב לא ראוי להיות בהפועל,בגלל שהוא לא מההסתדרות,

היא מגוחכת והזוייה.

 

אלי טביב אסור שיהיה בעמדת בעלות או ניהול בספורט הישראלי בכלל!

הגב לתגובה זו סגור
47. קאופמן מהמר חייב מיליונים לבנקים ולשוק האפור הודעה שנקראההודעה נעולה אדומים  | 09/07/12 | 16:40

למי אתה מטיף מוסר ימהמר כפייתי חוץ מלצרוח

אין לך מושג מכלום עיתונאי קטנטן התרופה שלך

זה שימון מיזרחי ממנו אתה פוחד כמו פודל

הגב לתגובה זו סגור
46. קוף -אתה ובושה-שינסקי יצאתם אהבליםהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה לוזון  | 09/07/12 | 16:39

הגב לתגובה זו סגור
45. כל מילה בינגו!!! חיים רמון זה בלוף אחד גדולהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה נועם  | 09/07/12 | 16:39

הגב לתגובה זו סגור
44. כל הכבוד קופמן! יאללה הפועל להתפרק!הודעה שנקראההודעה נעולה שימי שער 11  | 09/07/12 | 16:39
הפועל לקפללללללללללל
הגב לתגובה זו סגור
43. קופמן הצבוע - מה עם פרשת פנאן ?הודעה שנקראההודעה נעולה שער 5  | 09/07/12 | 16:38
קופמן הצבוע מריץ את צביקה שרף לתפקיד יו״ר איגוד הכדורסל תוך התעלמות מחלקו של שרף בפרשת פנאן ומכך ששאול אייזנברג הוא פטרונו של שרף.ברור שיש סכסוך בין קופמן לרמון שגורם לקוף להתלהם.
הגב לתגובה זו סגור
42. קופמן ואינשטין כלומניקיםהודעה שנקראההודעה נעולה מטה המאבק  | 09/07/12 | 16:38
חוץ מלצעוק בתכנית הרדיו הדיבילית שלהם לא עושים כלום
הגב לתגובה זו סגור
41. מאמר יפה!!!!הודעה שנקראההודעה נעולה   | 09/07/12 | 16:38

כל הכבוד לקופמן! כל העסקה הזו חשודה בעליל.

הגב לתגובה זו סגור
40. בלצעוק ולנבל את הפה רון קופמן הכי טובהודעה שנקראההודעה נעולה שאול  | 09/07/12 | 16:37

אפילו חשבון הבנק שלו מעוקל - איזה איש עלוב

ואני שואל מי מימן לך את הניתוח לייזר בעיניים - חובה לבדוק!!!

הגב לתגובה זו סגור
39. פעם ראשונה שרון קופמן מדבר לעניין לטעמי לפחותהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה   | 09/07/12 | 16:36

הגב לתגובה זו סגור
38. ערוץ 5 למה איציק זוהר לא וקופמן כן ..הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה עוזי פת  | 09/07/12 | 16:35

הגב לתגובה זו סגור
  כי זוהר נרקומן והקוף עדין לאתגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה אלי ישראלי  | 09/07/12 | 17:07

הגב לתגובה זו סגור
  כי זוהר נרקומןתגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה אלי ישראלי  | 09/07/12 | 17:08

הגב לתגובה זו סגור
37. רון קופמן מזמן כבר לא עיתונאי הוגן - המבין יביןהודעה שנקראההודעה נעולה אייל  | 09/07/12 | 16:35

אני שומע אותו ברדיו וישר מעביד ערוץ

הגב לתגובה זו סגור
36. פתאום להתאחדות נורא חשובהודעה שנקראההודעה נעולה הפועל עולה  | 09/07/12 | 16:35

במשך שנה שלמה הם העילמו עין מדרך הניהול של טביב וההרס שלו ובינתים הספיק הגנב הזה להוציא מקופת המעודון כ30 מילון ולהשאיר אותה בגירעון...ומה ההתאחדות?עדיין לא התערבה...עכשיו פתאום הם ניהיו לי צדיקים ואורים אנחנו נבדוק כול פרט ופרט בעסקה כדי שהכול יהיה תקין.

ומה שהיה בשנה האחרונה היה תקין...לא עשו כלום חוץ מלשבת על התחת השמן שלהם וללקק ליור ההתאחדות כדי לשמור על המשכורת השמנה שלהם.

פתאום נורא חשוב להם לעשות צדק...אורלצקי פתאום קם לתחייה אחרי שלא שמעו ממנו כול השנה כי הוא בחר לא להיכנס לשום עימות ולא להתערב.

פתאום בושנסקי מתעורר...שכואב לו לראות את הפועל עוברת לידיו של אוהד מידיו של נוכל הרי העינים שלו צבועות בצהוב מושתן.

ועכשיו אני גם צריך לקרוא את השטויות האלה של בן אדם שקוראים לו רון קופמן בן אדם שאין לו חיים ובמקום לרצות בהצלחת קבוצת כדורגל בישראל שהביאה המון גאווה לישראל מעדיף להיות לקקן לנוכל גנב ומייחל לראות אותה מתמוטטת...אה ועוד משהו אתה חופר!(אולי זה בגלל שמערכת ספורט 5 נותנת לך לכתוב רק פעם אחת בשנה-אז אתה מוציא הכול)

הגב לתגובה זו סגור
35. כנסו ותגיבו !!!הודעה שנקראההודעה נעולה קורן  | 09/07/12 | 16:34

אדון רון קופמן כנראה שהשומן שלך סתם לך תשכל שאין לך אתה דביל ואין לך שום מושג בכדורגל לך תתעסק בכדוריד או בספורט אולמפי כי בכדורגל אין לך ולא יהיה לך מושג לעולם !!!

אותנו אוהדי הפועל לא מעניין אותנו אם יהיה אוליגרך כיו"ר או סתם אוהד עם כמה מיליונים כיו"ר ... אותנו כאוהדי הפועל מעניין שבעל הבית לא יהיה גנב רמאי שקרן ונוכל כדוגמת אלי טביב ... אנחנו רוצים יו"ר כמו יואב כץ מהפועל חיפה שיהיה נאמן ולא שקרן ושלא יקלל את אוהדי קבוצתו שהוא היו"ר שלה ושלא יתגנח באוהדי קבוצתו כמו שטביב הורא על אי הכנסת השלט "לא מייצגים את ישראל מייצגים את הפועל" .

קוף דביל תעזוב אותנו באמא שלך ולך תאכל עוד כמה לאפות כי אתה נראה חיוור !!!!

הגב לתגובה זו סגור
34. רון, עזוב אותך ממאמרים, בפרסומות אתה יותר אמיןהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה יחזקאל  | 09/07/12 | 16:34

הגב לתגובה זו סגור
33. רון קופמן הוא הצבוע הגדול מכולם!!הודעה שנקראההודעה נעולה גלעד  | 09/07/12 | 16:34

אני מניח ששוב מערכת ערוץ 5 תסנן את הביקורת אבל-

למה מר קופמן לא מדבר על זליגת תכנים לערוצים בתשלום?

למה מר קופמן לא מתלונן על על רמת פרשנות נחותה של שידורי טניס (בערוצים בתשלום)?

למה מר קופמן לא מתריע כששלמה שרף, שיושב לצידו, לא דואג לגילוי נאות כשהוא מדבר על חברים וקרובי משפחה (יובל נעים למשל)?

למה הוא לא סולד מהאלימות של שלמה שרף?

למה הוא לא מביע דעתו על חבר פאנל נוסף, האדון אלי אוחנה, שמעדיף לפרשן משחקים בליגה הספרדית מאשר לדאוג לאימוני הנבחרת הצעירה, שעליה הוא אחראי?

למה הוא לא מתנתק כשאלי אוחנה מדבר על עיתונאים שיורדים על רמת האימון שלו?

למה- אני אגיד לכם למה!! כי הוא צבוע, אי אפשר להאמין לעיתונאים כאלה!

שקרנים וצבועים, קופמן עשה טובה, לך תעשה איזה פרסומות

הגב לתגובה זו סגור
  חחחחח אעלק לך תעשה איזה פרסומתהודעה שנקראההודעה נעולה רבינוביץ  | 09/07/12 | 20:41
תוכן התגובה
הגב לתגובה זו סגור
32. תגיד קוף - ניהלת פעם משהו? אתה כולך כישלון וחובות הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה רוני  | 09/07/12 | 16:34

הגב לתגובה זו סגור
31. אני רוצה לראות את האוהד הבועל שיגיב בצורה עניינית.הודעה שנקראההודעה נעולה אור  | 09/07/12 | 16:34

אני רוצה לראות את האוהד הבועל שיגיב בצורה עניינית לטענות של קופמן..

 

ניחוש שלי, התגובות יראו בערך ככה "מה השמן הזה מבין מהחיים שלו" וכדומה..

 

ואגב, רון, חבל על החצי מילה טובה על בן כספית, לא מגיעה לו. גם שמינית מילה טובה לא מגיעה לו. הוא באמת דוגמא קלאסית להון-שילטון-עיתון.

 

התפרקות נעימה !

הגב לתגובה זו סגור
  לאחר מעבר על התגובות, צדקתי! אני הולך למלא טוטו הודעה שנקראההודעה נעולה אור  | 09/07/12 | 17:40

ואז אני אקנה את הפועל ויתן אותה במתנה לקופמן, סתם בשביל הכיף :)

הגב לתגובה זו סגור
30. קופמן הפכת לפאתטי שכבר אף אחד לא מתייחס אליךהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה שי   | 09/07/12 | 16:32

הגב לתגובה זו סגור
29. קופמן, אתה אפס מאופס שמחפש תשומת לב.....הודעה שנקראההודעה נעולה שאול  | 09/07/12 | 16:31

אתה האחרון שיכול להעביר ביקורת על אנשי ציבור שתרמו מזמנן כוחם וכספם לציבור. הרי ידוע לכל שאתה את כספך מבזבז בזהירות ואחרי מחשבה רבה, וחלילה לא שם אותו על קרן הצבי, אמור לי מר קופמן היקר, מי שמך, לך לך ושחרר אותנו מנוכחותך, אם פעם היית קוריוז היום אתה גם זה לא........

הגב לתגובה זו סגור
28. קופמן גבר! אף עיתונאי לא העז להיכנס בכספית התחמן!הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה אמת זה דבר יחסי  | 09/07/12 | 16:31

הגב לתגובה זו סגור
27. קוף תחזיר את החובות שלך הלואות שלקחתהודעה שנקראההודעה נעולה שחר  | 09/07/12 | 16:30

אחר כך יהיה לך זכות לדבר

הגב לתגובה זו סגור
26. רון אתה כל כך צודקהודעה שנקראההודעה נעולה גיל  | 09/07/12 | 16:29
צודק!!!
הגב לתגובה זו סגור
25. כל הכבוד קוף! מילים כדורבנותהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה lj  | 09/07/12 | 16:29

הגב לתגובה זו סגור
24. חובות-קופמןהודעה שנקראההודעה נעולה מאיר  | 09/07/12 | 16:28

תגיד קופמן,אתה החזרת כבר את כל החובות שאתה חייב שאתה יכול כבר לצייץ?

מה,אתה מפחד שיפטרו אותך אם לא תדבר שטויות כמו שאתה רגיל

ואז לא יהיה לך כסף להסדר חובות?

תפסיק לדבר על חובות של אחרים ותחזיר קודם כל את החובות שלך.

הגב לתגובה זו סגור
23. בן כספית- זה אוהד הפועל !!!!! שלא נדעהודעה שנקראההודעה נעולה אבי  | 09/07/12 | 16:28

בן כספית כותב: "אותי לא מעניין מאיפה הכסף, אותי מעניין שיימצא המטורף שיקנה את הפועל"   נו....................   מ ס כ נ י ם !!!!

הגב לתגובה זו סגור
22. תעיפו כבר את הקופמן הזה בן אדם מאוס מאוס רק שליליהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה תעיפו כבר את הקופמן   | 09/07/12 | 16:28

הגב לתגובה זו סגור
21. יציע העיתונות מופת של עיתונותהודעה שנקראההודעה נעולה יואב  | 09/07/12 | 16:28
אחד אחד שם נגועים בחוסר יושרה אחד. מהמר אחד מאמן שבילה לפי שאול עם נערות ליוויאחד מאמן כושל שמדברר את לוזוןוצבי שרף שמקדם את עניניו וישלים גם עם סרוסי בכדי לפגוע בקופל... פשוט בושה
הגב לתגובה זו סגור
20. חוץ מתיאוריות קונספירציה וסיפורים מהעבר - יש משהו?הודעה שנקראההודעה נעולה 5 אש  | 09/07/12 | 16:26

משהו אמיתי, על איזושהי בעיה אמיתית בעסקת טביב-רמון, אתה יודע? איזו שחיתות, אי-סדרים, כסף שחור...? משהו? 

כנראה שלא. כל ההאשמות שלך הן המצאות שטותיות שהמצאת מתוך שנאה לרמון ובן כספית. בעברית, אגב, זה נקרא 'הוצאת דיבה'. 

הגב לתגובה זו סגור
19. תראו מי מדברהודעה שנקראההודעה נעולה אדום  | 09/07/12 | 16:26
לפני שאתה זורק רפש על אנשים ,שים לב להתנהלות שלך בכל המובנים, והמבין יבין,אינטרסנט
הגב לתגובה זו סגור
  ?? ????הודעה שנקראההודעה נעולה ???  | 09/07/12 | 20:05
???
הגב לתגובה זו סגור
18. הולם אותך הכובע של המכביסטהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה איתי  | 09/07/12 | 16:26

הגב לתגובה זו סגור
17. אני בטוח שישמעו לעצותיך, אתה תותח בתחום הכספי.הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה יוני  | 09/07/12 | 16:25

הגב לתגובה זו סגור
16. לכל המקנאים...הודעה שנקראההודעה נעולה דרום אדום  | 09/07/12 | 16:24

אז מה? כואב לכם שטביב לא פירק אותנו? האם אמירות וכתבות כאלו הן מדאגה אמיתית לקבוצה שאותה אני אוהד? אם כן תודה על העזרה אבל לא תודה. נוצרה פה הזדמנות חד פעמי של הקהל להכנס למערכת וכך יהיה. אם זה יצליח או לא, הזמן יעשה את שלו....פירוק? אל תדאג לנו, אנחנו הפועל תל אביב!!!

הגב לתגובה זו סגור
  לא, הדאגה הראשונה היה לניקיון כפים, הפועל משניתתגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה איציק  | 09/07/12 | 17:22

הגב לתגובה זו סגור
15. איך מהמר שחייב כספיםהודעה שנקראההודעה נעולה יואב  | 09/07/12 | 16:23
כמו קופמן מעז להתנפל על רמון....בכללעדיף שיתעסק בעניני הפועל רמת גן ויעזוב את אדומי תל אביב בשקט
הגב לתגובה זו סגור
  אז? חצי מדינה חייבת כספים.. והימור זה חוקי בארץ..תגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה להלהלה  | 09/07/12 | 17:41

הגב לתגובה זו סגור
14. הכל בסדר בכתבה פרט לדבר אחד חשובהודעה שנקראההודעה נעולה איציק  | 09/07/12 | 16:23

הכדורגל הוא ספורט בזוי וכך הוא גם מנוהל על-ידי אנשים בזוים. לכן, כל עוד לא מושקע בו כסף ציבורי שיחנקו. כל גרוש מכסף ציבורי זו בעייה חמורה, מה אין כדורסל, שח-מט, אתלטיקה, תיאטרון, מוזיקה. דוקא על כדורגל צריך לזרוק כסף!!!

הגב לתגובה זו סגור
13. כולם יודעים שטביב שכר אותך ולא מהיום כדי להלל אותוהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה טביב הובלות  | 09/07/12 | 16:23

הגב לתגובה זו סגור
12. הקוף כבר מבייש אפילו את הספאריהודעה שנקראההודעה נעולה אסף  | 09/07/12 | 16:21

כמה שטויות ב"מאמר" אחד.

יש כבר 12 מיליון ש"ח מאנשי עסקים שלא רוצים בינתיים ששמם יפורסם וזה בסדר.

אתה עיתונאי עלוב בשקל, שאין לו שום ביסוס אמיתי לשטויות שכותב

הגב לתגובה זו סגור
11. קופמן אתה ניהיה פטאטהודעה שנקראההודעה נעולה אדום  | 09/07/12 | 16:20
רון קופמן שלום, מה עובר עליך בן אדם. מאז שישבת בערוץ 2 סיפרת על ההתמכרות שלך לחיש גד ועיניינים,מאז משהו רע מאוד עובד עליך. כנראה אתה על כדורים וזה בסדר, לא שיש לי משהו נגד, אבל, את החיים שלך אתה לא יודע לנהל אז מי שם אותך לבקר ניהול של אחרים? מי אתה שתנבח ותצעק על כולם כאילו הם אפסיך מה תרומתך לקהילה? רמון הוא נזק בה׳ הידיעה אבל, הוא לפחות מנסה לעשות למען הכלל. עד כה הוא נכשל, אבל הוא מנסה. כניראה שהישיבה לצד הפרזנטור של ׳פומה׳ החבר הטוב של שום יצחק, מעביר אותך על דעתך כנראה שאתה מבין שרק בדרך הזו של התרפסות על בעלי ממון עוד אפשר לעשות כמה לירות בחיים. קופמן תפרוש, אתה מבייש את עצמך, יותר טוב תבדוק אם טביב כבר התחיל לתרום כסף לבית״ר מתוך מטרה להשתלט עליה עוד שנה-שנתיים גג. תתעורר חמוד אתה מחפש אש כשאין לך עשן. העיסקה הזו צועקת ריקבון, אבל, אם אתה עיתונאי רציני אז כדי שתבדוק את כל הארגז ואל תתמקד בתפוח אדום אחד. בנתיים, אתה ומר פומה יאללה הבייתה בנתיים הביאו לכם ברקו על הראש.
הגב לתגובה זו סגור
10. קופמן חולה רוח , צריך לתת לו את הכדורים הורודיםהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה גל  | 09/07/12 | 16:20

הגב לתגובה זו סגור
9. חזק וברוך קופמן!הודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה   | 09/07/12 | 16:20

הגב לתגובה זו סגור
8. בן כספית הוא סמרטוט רצפה לא קטןהודעה שנקראההודעה נעולה עמית  | 09/07/12 | 16:19

וביחד עם עמנואל רוזן הם משלימים קנייה חסכונית ב'סנו'.

כמה מפתיע שהם תמכו בטביב בהתחלה?

שניהם, הצמד כלום הזה יכולים להמשיך לתפוס גל על הניצחון שלנו,הקהל, על אלי טביב.זה לא ישנה את העובדה שהם כתבו לו את "אמנת האוהדים" כשניסה להשתיקנו.

זה גם לא ישנה את העובדה שהם תמכו בו,לפחות בהתחלה.

ועוד לא דיברתי על הגל הגדול "כמו שעשינו בכדורסל" כשהם אפילו לא חברי עמותה.

בקיצור,קוף.עכשיו כשהבנת שבן כספית לא מייצג אותנו, אתה יכול לעשות delete על כל הפוסט המעצבן הזה,ולהתחיל אותו מחדש.

בהצלחה.

הגב לתגובה זו סגור
7. להגיבהודעה שנקראההודעה נעולה גבר תל אביבי  | 09/07/12 | 16:19
איך אפשר להגיב למאמר שלא נגמר
הגב לתגובה זו סגור
  הוא נגמרהודעה שנקראההודעה נעולה שי  | 09/07/12 | 16:56

סוף פתוח

הגב לתגובה זו סגור
6. בן כספית תת רמההודעה שנקראההודעה נעולה משה  | 09/07/12 | 16:19

קשה לשמוע את הקשקושים שיוצאים מהפה שלו

הגב לתגובה זו סגור
  ועל זה נאמר - בן כזביתתגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה אור  | 09/07/12 | 17:40

הגב לתגובה זו סגור
5. קאופמן -חוץ מללקק לאזוגי כמו שפן אתה לא שווה כלוםהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה מוטי  | 09/07/12 | 16:18

הגב לתגובה זו סגור
4. כל הכבוד לקופמן על המילים , ממש כל מילה בסלע !הודעה שנקראההודעה נעולה אלי  | 09/07/12 | 16:17

צריך לבדוק מהיכן מגיע הכסף , אסור להתאחדות לשחק אותה בעלים וירטואליים.

הגב לתגובה זו סגור
3. ללא כותרתהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה עמית  | 09/07/12 | 16:16

הגב לתגובה זו סגור
2. בחיאת עזוב את הונדטה שלך נגד האיש...הודעה שנקראההודעה נעולה עידו  | 09/07/12 | 16:15

משולח כל רסן בוטה ובעיקר חסר כל בסיס לטענותיו.

יופי של עיתונות רון!

הגב לתגובה זו סגור
1. קוף טמבל קודם תשלם את החובות שלך לבנקיםהודעה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה מוטי  | 09/07/12 | 16:13

הגב לתגובה זו סגור
  מה הקשר?? טמבל!!!תגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה דרור  | 09/07/12 | 16:36

הגב לתגובה זו סגור
  מבקש שתכנסוהודעה שנקראההודעה נעולה ניטרלי  | 09/07/12 | 22:47
מה שאותי מעניין זה לא החשדות ולא בזה שהעסקה מסריחה וגם ממש לא מעניין אותי הבעלים החדשים ועזיבת טביב. מה שאותי מעניין זה איך לעזאזל מועדון שהיה מספר 1 בארץ ולקח דאבל ועשה דרך מרשימה בליגת האלופות מצליח להידרדר לכזו רמה ירודה גם בתחום המקצועי וגם בתחום הניהולי!!!לא מובן!! כשטביב נכנס להפועל היא היתה נראית בדרך הבטוחה להיות המועדון מספר אחת בארץ למשך כמה שנים טובות. כנראה שבארץ א"א לשרוד גם אם אתה חזק ויציב!!!
הגב לתגובה זו סגור
  מוטי, כשאין מה לומר אז יורדים נמוך הא?תגובה ללא תוכןהודעה שנקראההודעה נעולה בן  | 10/07/12 | 07:52

הגב לתגובה זו סגור

המלצות גולשים בפייסבוק


כל הזכויות שמורות © ערוץ הספורט בע"מ