$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

מכבי חיפה קרובה לסיכום על רכישת גבי קניקובסקי

הקשר הצעיר מיועד להצטרף כהשקעה לעתיד. במועדון בוחנים אפשרות לבצע עליו טרייד עם בית"ר י-ם או מכבי נתניה, ולא פוסלים לנסות להביא את ורד או אולסק תמורת השאלתו

מוטי פשכצקי
מוטי פשכצקי  17.06.18 - 07:39

מכבי חיפה ממשיכה לעבוד לקראת פתיחת העונה החדשה. הירוקים קרובים לסיכום על רכישתו של גבי קניקובסקי, כפי שפורסם לראשונה בערוץ הספורט. במועדון לא פוסלים שרכישת הקשר, מהמצטיינים של הפועל עכו בעונה האחרונה, תהיה כחלק מהשקעה עתידית ותוביל לעסקה סיבובית, במסגרתה יעבור לבית"ר ירושלים תמורת כסף ועידן ורד או למכבי נתניה תמורת ניקולאס אולסק.

החל ממחר יגיעו שחקני מכבי חיפה בקבוצות לבדיקות מאמץ בירושלים, ובשבוע הבא ייפתחו האימונים באופן רשמי. המנהל המקצועי מו אלאך ינחת היום בארץ וימשיך לנסות ולסגור את הסגל. עמית זנטי יחתום ל-3 שנים אחרי שנעשתה התקרבות בין הצדדים.

במועדון ממשיכים לחכות להצעות עבור סטפנוס אתנסיאדיס וגיאורגי קוסטדינוב שלא בתוכניות המקצועיות לעונה הקרובה. הקשר הברזילאי קאיו אלבש ייצא למחנה האימונים, אבל לא מן הנמנע שיעזוב גם הוא.

נכון לבוקר זה (ראשון), חיפה צירפה רק את מיכאיל קראמר, כשהחיפושים אחרי קשר אחורי וכנף שמאל נמשכים. עמרי בן הרוש יישב השבוע עם אלאך ויבקש לקבל הבהרות לגבי מעמדו. רוני לוי לא ממהר לצרף את המגן השמאלי, על אף שמכבי חיפה כבר הבהירה כי תשלים חלק משכרו של המגן, שעוד לא החליט אם הוא מעוניין לעזוב.

בד בבד, חיפה הודיעה כי שכרה את שירותיה של קבוצת פובליסיס ישראל, קבוצת הפרסום והתקשורת מהגדולות בארץ, לגיבוש תכנית אסטרטגית בתחומי השיווק והתקשורת, יישום והוצאתה לפועל. התכנית האסטרטגית היא חלק מהכנותיו של המועדון לעונה הבאה ולשנים הקרובות.

"מכבי חיפה היא לא רק מועדון כדורגל, אלא גם מותג בעל מסורת מפוארת", מסר מנכ"ל המועדון, אסף בן דב, "כמו כל מותג מוביל, אנו נעזרים בשירותיהם של בעלי מקצוע לבנייה ויישום של תכנית שיווקית-תקשורתית-אסטרטגית שתחדד את סיפור המותג ואת מערכות היחסים שלו עם בעלי העניין שלו: התקשורת, האוהדים, העובדים, השחקנים והשותפים המסחריים. לאחר בחינה של קבוצות תקשורת ופרסום מהמובילות במשק, הוחלט לבחור בקבוצת פובליסיס, שמביאה עמה ניסיון וידע עשיר מהארץ ומהעולם ותהווה עבורנו כוח משמעותי בתהליך גיבוש האסטרטגיה".