הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"פאק יו": פנטסיל ובלינגהאם הופרדו במחצית

אקס מכבי והפועל ת"א וכוכב ריאל מדריד התעמתו באמצע המשחק במונדיאל

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט   24.06.26 - 07:31
Getting your Trinity Audio player ready...
ג'ון פנטסיל נכנס לדברי הימים של המונדיאל בישראל. אקס הפועל ומכבי ת"א זכור בשל חגיגת השער עם דגל ישראל במונדיאל, אחריו המשיך לקריירה קצרה ומוצלחת בפרמייר ליג. הלילה (בין שלישי לרביעי) הוא פגש את אנגליה מזווית אחרת, כעוזר מאמן נבחרת גאנה.

במחצית ה-0:0 בלינגהאם תועד מתעמת עם פנטסיל אחרי עבירה קשה על ז'רום אופוקו, מה שהוביל את פנטסיל לצעוק לעברו. שני הצדדים תועדו אומרים "פאק יו" והופרדו, כאשר מאמן גאנה קרלוס קיירוש ניסה לגשת לעברו של בלינגהאם.

בסופו של דבר המחצית השנייה החלה ללא אירועים מיוחדים, כאשר בלינגהאם הוחלף משיקולים טקטיים במשחק שהסתיים ב-0:0. 
-->