הקבוצה באדום דרסה יריבה מוכה. ומדוע הקהל הירוק שמח?
האדומים ועבדורחימי היו בדיחה, אבל בלומפילד התאהב. בועטת
מהשם המפואר לא נשאר דבר. אולי ההנהלה צריכה להתפטר?
רק אחד נשאר בתפקיד מתחילת העונה שעברה, מעמד המאמן לאן?
הליגה הפכה לישראלית יותר ואין אף זר משמעותי. טוב או רע?
כוכב מכבי לא כיבד, להפועל לא יזיק מכביזם. בועטת עם העקב
המארחת נעה כמו סימני חיים בקוצב הלב. בועטת חזרה מטדי
כפ"ס, יפו ויהוד נפלו ולא התאוששו. מתי הזהובים יתעוררו?
הירוקים ענו להפועל ההמומה אחרי שנים של כאב בבלומפילד
הפועל שלטה בדרבי, הקהל שקוע בעבר והאורחת מביכה. דעה
רשמי. הישראלי המרוויח בליגה: הקפטן חתם ל-3 שנים. אלו סכומי העסקה
שטילמן ב-5 באוויר: "תוך 5 שנים מכבי תזכה במפעל, תוך 7 יהיה אולם חדש"
החוזה שמוצע לקשר, סטטוס השיחות בין הצדדים ומי שיפנה את מקומו בקישור
הטורקים נפרדו ממספר שחקני סגל על רקע ההחתמות הצפויות המרשימות