יו"ר אחי נצרת שהתפטר, מהאר חאמד, בראיון ל"ריאדה אל חמיסה": "עפולה מכרה את המשחק. מה עוד ויצמן-יער צריכים? אלדד שביט התבכיין כאילו כל העולם אשם חוץ ממנו"
סאן מנחם, חברו לקבוצה לשעבר, ב-5 באוויר: "ניסו להסיט אש. יש דרך להפרד"
צפו. המסר שקשור לישראל שהותירו. וגם: הניצול הפוליטי של יו"ר הפרלמנט
הקפטן לא צפוי להגיע לאימון פתיחת העונה, במועדון העבירו לו מסר ברור
פרטים חדשים מתגלים: קבלת הקנייה שעומדת במרכז וכמה שחקנים מעורבים?