אחרי שכריסטיאן אריקסן התמוטט, דנמרק כולה נכנסה להלם מוחלט והייתה צריכה מישהו כמו דאמסגור שיעורר אותה. הקיצוני הצנום של סמפדוריה הלהיב בשני המשחקים ואף הבקיע שער מדהים מול רוסיה שהעלה את מחירו. לא פלא שאפילו בארסה מתעניינת. על התגלית של היורו
סאן מנחם, חברו לקבוצה לשעבר, ב-5 באוויר: "ניסו להסיט אש. יש דרך להפרד"
צפו. המסר שקשור לישראל שהותירו. וגם: הניצול הפוליטי של יו"ר הפרלמנט
בדנמרק טוענים: הקשר מהלסינגור עשוי להגיע לירוקים
פרטים חדשים מתגלים: התיעוד והקבלה שעומדים במרכז וכמה שחקנים מעורבים?