אחרי הפוגת הקורונה חוזר אירוע הטכנולוגיה לתל אביב החל ב-8 בנומבר עם בכירים מענף הרכב העולמי וראש הממשלה נפתלי בנט
החששות מפני נוכחות דלה של מבקרים התבדו בסופו של דבר. הקהל וכלי התקשורת הגיעו בהמוניהם
אחרי ז'נבה וניו יורק, גם תערוכת דטרויט ותערוכת פריז מודיעות על ביטו
סכומי החוזים החדשים שנחתמו, המצב עם בלאט ולונדברג והסנטר שבראש הרשימה
הסנטר שמחזיק בחוזה צפוי לעזוב. הגארד הוותיק עשוי להגיע כגארד השלישי
בית"ר ככל הנראה תוותר, הכדור אצל מכבי ת"א ונתניה. כל הפרטים
כפי שפורסם. הצהובים הודיעו על החזרתו של הפורוורד לקדנציה שנייה בקבוצה