עשור לאליפות, ורמוט חוזר לרגע הגדול ("זה רק אתה ואלוהים"), מדבר על הפצע ("יצא שכביכול אני בוגד, למרות שאין לויאלי ממני") והאפשרות לקאמבק: "טוב לי בהפועל חיפה. אני יודע שאנשים בתוך הפועל ת"א רוצים סגירת מעגל, אבל גם יש גרעין קשה שמתנגד"
סאן מנחם, חברו לקבוצה לשעבר, ב-5 באוויר: "ניסו להסיט אש. יש דרך להפרד"
צפו. המסר שקשור לישראל שהותירו. וגם: הניצול הפוליטי של יו"ר הפרלמנט
הקפטן לא צפוי להגיע לאימון פתיחת העונה, במועדון העבירו לו מסר ברור
פרטים חדשים מתגלים: קבלת הקנייה שעומדת במרכז וכמה שחקנים מעורבים?