בפעם ה-6: ר"ג מחזיקת גביע המדינה לנשים
הרצף הטוב ביורוליג: מכבי ת"א חגגה על בולוניה
בית עליון ותחתון 2025/2026
קבוצה מש’ נצ’ הפסד יחס נק’
1 מכבי עירוני רמת גן 23 21 2 1573:1913 44
2 מכבי אשדוד 23 15 8 1629:1749 38
3 הפועל ראשון לציון 23 13 10 1580:1668 36
4 אליצור רמלה 23 12 11 1752:1792 35
5 אליצור חולון 23 10 13 1791:1748 33
6 בנות פתח תקווה 23 10 13 1766:1603 33
7 מכבי כרמיאל 24 12 12 1698:1734 36
8 מכבי חיפה 24 12 12 1736:1758 36
9 לב ירושלים 24 10 14 1782:1736 34
10 הפועל באר שבע/דימונה 24 2 22 2033:1639 26
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

הקנס של רמת השרון הופחת ב-10,000 שקל

הקבוצה לא הופיעה לחצי גמר גביע ווינר מול אליצור רמלה, הטוטו החליט להתחשב והעמיד את הקנס על 38,265

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט   06.01.14 - 21:31
Getting your Trinity Audio player ready...
הקלה בעונש. אוסטפלד (עודד קרני, איגוד הכדורסל)
הקלה בעונש. אוסטפלד (עודד קרני, איגוד הכדורסל)

הקלה בעונש של רמת השרון על אי הופעתה לחצי גמר גביע ווינר. יו"ר המנהלת, רו"ח איריס שטרק, פנתה בשבוע שעבר למנכ"ל הטוטו איציק לארי בבקשה להפחית את הקנס, וזה ענה היום (שני) במכתב כי באופן חריג יופחת הסכום ב-10,000 שקלים.

"אין מחלוקת כי אי הופעת הקבוצה לחצי גמר גביע ווינר הסב למועצה להסדר ההימורים בספורט פגיעה כלכלית", נכתב על יד לארי, "ואי קיום המשחק משמעו אובדן חשיפה של מותג 'ווינר', בגינו משולמים התשלומים לליגה המקצוענית לנשים".

עם זאת, כאמור הקנס הופחת ולארי הסביר את ההחלטה: "לפנים משורת הדין, החליטה המועצה כי הקנס העומד כעת על 48,265 שקלים, יופחת לסכום של 38,265 שקלים".

"המועצה רואה בחומרה את אי התיצבותה של רמת השרון למשחק חצי הגמר", נכתב בסיום מכתבו של לארי לשטרק, "ומודיעה כבר עתהכי כל הפרה עתידית של ההסכמים, ובכללותם אי קיום האלמנטיים השיווקיים, תגרור הפחתה מלאה בהתאם לאמור בהסכם שבין המועצה למנהלת".

כזכור, רמה"ש החליטה להחמיר את חצי גמר גביע ווינר מול אליצור רמלה. הסיבה לכעס: התכתבות בין ראשי המועדון לנציגת המנהלת, כאשר על פי רמה"ש, המנכ"לית גבי בן אליהו פגעה בהן במכתב ששלחה ובו נרשם: "אני לא בטוחה שקל לתקן את מה שאתם הרסתם".

-->