יורוליג 2025/2026
קבוצה מש’ נצ’ הפסד הפרש
1 אולימפיאקוס 38 26 12 262
2 ולנסיה 38 25 13 175
3 ריאל מדריד 38 24 14 186
4 פנרבחצ`ה 38 24 14 53
5 ז`לגיריס 38 23 15 179
6 הפועל תל אביב 38 23 15 118
7 פנאתינייקוס 38 22 16 86
8 מונאקו 38 22 16 135
9 ברצלונה 38 21 17 20
10 הכוכב האדום בלגרד 38 21 17 42
11 דובאי 38 19 19 -1
12 מכבי תל אביב 38 18 20 -100
13 באיירן מינכן 38 17 21 -105
14 ארמאני מילאנו 38 17 21 -48
15 פרטיזן בלגרד 38 16 22 -190
16 פריז 38 15 23 -34
17 וירטוס בולוניה 38 14 24 -175
18 באסקוניה 38 13 25 -162
19 אנדולו אפס 38 12 26 -160
20 וילרבאן 38 8 30 -281
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

הדר: "אני לא צריך להודיע לכם מה התכניות לגבי מקל"

לפני באמברג, מאמן מכבי ת"א התייחס לפרשה עם הגארד: "זו נקודה רגישה". על היריבה: "מדובר בקבוצת יורוליג לגיטימית"

רועי גלדסטון   06.12.16 - 19:45
Getting your Trinity Audio player ready...

מכבי תל אביב קיימה הערב (שלישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק במסגרת המחזור ה-11 ביורוליג מול באמברג. הצהובים מגיעים למשחק במאזן של 5 ניצחונות מול 5 הפסדים, כאשר היריבה הגרמנית נמצאת בתחתית הליגה עם שני ניצחונות בלבד מ-10 משחקים.

  • רביעי (19:25), חי ב-5SPORT ו-5SPORTHD: מכבי ת"א מול באמברג

רמי הדר, מאמן הצהובים, פתח: "באמברג היא קבוצה טובה. יש לה אחוזי קליעה מהטובים במפעל ואחוזי ניצול הזדמנויות מרשימים. אמנם היא לא ניצחה הרבה, אבל תמיד הייתה קרובה ותמיד לא פשוט מולה. תהיה טעות להתייחס למינוסים שלהם. הם לא קבוצה חלשה ברמה של המפעל. הם מאוד מאורגנים ומשחקים כדורסל מגוון".

על קבוצתו הוסיף: "לחץ תמיד קיים. לחץ הוא פונקציה של איך מתייחסים לעובדות ואני מקווה שאנחנו עושים עבודה טובה. קבוצה מורכבת מאנשים ותמיד יהיו עליות וירידות. אנחנו מתקדמים ומשתפרים, אני מקווה שנראה את זה על המגרש".

בנוסף, המאמן דיבר על הפרשה עם גל מקל: "זו נקודה רגישה. אני לא צריך להודיע לשחקן מה התוכניות שלי דרך התקשורת. אני לא מתכוון לעשות זאת". היום הוחלט כי דגן יבזורי יישאר במועדון והדר נשמע מרוצה מכך: "אימנתי את דגן בחיפה והייתה לנו שנה נהדרת. אני מעריך אותו וחושב שהוא גם שחקן וגם בן אדם. אני שמח שהוא פה ו-100 אחוז מאחוריו".

קווינסי מילר, המתאושש מפציעה ברצועות הברך, עשה צעד חשוב ומשמעותי קדימה כאשר הצטרף לאימוני הקבוצה והשתתף במשחקונים של 5 על 5 כולל מגע. מילר, שנפצע לפני כחמישה חודשים, יערוך בשלב זה אימונים חלקיים. הוא נראה טוב, לא חש בכאבים וצפוי לבנות בהדרגה את כושר המשחק שלו.

המאמן התייחס גם על החזרה הצפויה שלו: "מוקדם לדעת מה יהיה עם מילר. הוא עדיין לא עורך אימונים מלאים. יש משמעות לצפיפות של המשחקים וכרגע זה לא הזמן לעסוק בזה. הוא מכיר את מה שאנחנו עושים צריך פשוט לחכות ולראות".

-->