אם ג'נסיס מקווה להתמודד שווה בשווה במגרש של הגדולים, כפי שנחושים לעשות מייסדיה בדרום קוריאה אז היא מחויבת לסמן מטרות גדולות, אפילו יומרניות. אחת השיטות השיווקיות המוצלחות עבור יצרן פרמיום בחיתוליו היא לפתות את הקליינטים עם "מהדורות מיוחדות", לעתים מאחורי מסרים "דינמיים" שמחקים את האמירות הספורטיביות של הצד הנגדי, או במקרה הנדון - AMG של מרצדס, חטיבת M של ב.מ.וו וכן דגמי ה-S של אאודי ואולי גם רכבי ה-F של לקסוס שחידדו ציפורניים בשנתיים האחרונות.
בג'נסיס פוזלים לתת-נישה כזו בצורה נכונה - על סיפונה של מכונית הסאלון ג'נסיס G80 כשהיא מצוידת חבילה מושקעת שפשוט נקראת 'ספורט'. בשלב הנוכחי כנראה שמדובר בעיקר (אבל לא רק) בהלבשה מובחנת לעומת ה-G80 הרגילה אולם ייתכן שבהמשך הדרך יתאימו לה מאפיינים בעלי השפעה מוחשית על התנהגות ותמרון, כושר בלימה וכדומה שעשויים לשנות את חווית הנהיגה בה תחת עומסים קיצוניים יותר.
ואולם לפחות כעת, ג'נסיס מתמקדים בצד הוויזואלי. זה אומר פתחי צד מורחבים בצבע כרום כהה מבריק, כמו גם גלגלי סגסוגת 'G-Matrix' הבלעדיים בגודל 20 אינץ' מאחוריהם קאליפרים בצבע אדום או שחר. כמו כן, הרכב כולל עיצוב פגוש אחורי ייחודי, בעוד הרכב כולו מוגמר בצבע אדום חדש "בהשראת צוק מול החוף הצפוני של האי פרינס אדוארד בקנדה", כך הם אומרים.
בפנים השינויים כוללים גלגל הגה ייחודי בעל שלושה חישורים (במקום שניים), טקסטורות בתבנית V ייחודית או בתבנית יהלום למושבים, ובחירת ריפוד "בד היברידי אלומיניום" בפעם הראשונה ב-G80. עוד אומרים שהלקוחות יוכלו לתפור לעצמם שילובי גוונים יוקרתיים.
ג'נסיס לא ציינה אם הספורט זוכה לתגובר ביצועים ביחס לגרסאות הבסיס של ה- G80, אולם היא כן מדווחת שלגרסת הספורט תהיה מערכת היגוי אחורי. המנוע של דגם הספורט אינו ה-2.5 ל' המוכר בישראל (304 כ"ס, 0-100 קמ"ש ב-5.8 ש'), אלא מנוע ה-V6 בנפח 3.5 ל' טווין-טורבו המפיק 375 כ"ס שאמור לגלח מהמיאוץ ל-100 קמ"ש לא מעט ולהניב זמן של 4.9-5.0 ש'.
"הג'נסיס G80 ספורט מספקת את התמורה הטובה ביותר ללקוחות שרוצים ליהנות מהאיזון המושלם של 'אתלטיקה אלגנטית' מה-G80, ןזאץ בשילוב עם חווית נהיגה דינמית יותר", אמר גורם בכיר בחברה. "מפרטים מפורטים יפורסמו עם השקת הרכב ברבעון השלישי של שנת 2021". קרוב יותר להשקתו נאסוף פרטים גם לגבי שיווק רשמי בארץ.