יורוליג 2025/2026
קבוצה מש’ נצ’ הפסד הפרש
1 אולימפיאקוס 38 26 12 262
2 ולנסיה 38 25 13 175
3 ריאל מדריד 38 24 14 186
4 פנרבחצ`ה 38 24 14 53
5 ז`לגיריס 38 23 15 179
6 הפועל תל אביב 38 23 15 118
7 פנאתינייקוס 38 22 16 86
8 מונאקו 38 22 16 135
9 ברצלונה 38 21 17 20
10 הכוכב האדום בלגרד 38 21 17 42
11 דובאי 38 19 19 -1
12 מכבי תל אביב 38 18 20 -100
13 באיירן מינכן 38 17 21 -105
14 ארמאני מילאנו 38 17 21 -48
15 פרטיזן בלגרד 38 16 22 -190
16 פריז 38 15 23 -34
17 וירטוס בולוניה 38 14 24 -175
18 באסקוניה 38 13 25 -162
19 אנדולו אפס 38 12 26 -160
20 וילרבאן 38 8 30 -281
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

דלת פתוחה: הרוסיות יחזרו לשחק ביורוליג?

בעקבות השמועות על הפסקת האש. בכיר בהנהלה: "הרחבת המפעל תעזור"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט   19.02.25 - 17:53
Getting your Trinity Audio player ready...
(getty)
(getty)
השמועות בעולם על שיחות שהולכות וקרבות על הפסקת אש במלחמת רוסיה - אוקראינה עושות את שלהן. היום דווח בספורטדנו כי יתכן שהגדלת מפעל היורוליג בשנה הבאה ל-20 קבוצות תכלול את הקבוצות הרוסיות, שלא שיחקו במפעלים האירופים כשלוש שנים, מאז החלה המלחמה.

בראיון שערך ברוסיה מנהל הוועדה המנהלית של היורוליג, גוראן שאשיץ רמז על הקאמבק האפשרי של הרוסיות: "ב-48 השעות האחרונות, היו שינויים גיאופוליטיים משמעותיים. ההגדלה המתוכננת של היורוליג ל-20 קבוצות עשויה להעיד על חזרת המועדונים הרוסיים".

אם וכאשר תהיה הפסקת אש והרוסיות יחזרו למפעל הבכיר ביבשת, צסק"א תהיה הראשונה לחזור בשל הרישיון שעדיין יש לה במפעל, רישיון ששייך לקבוצות הבכירות. הקבוצה השנייה שצפויה להצטרף אליה היא זניט או אוניקס קאזאן, כשזניט זוכה לעדיפות.

-->