ערוץ הספורט
אזור אישי
שלח טופס
ניוזלטר
ליגת החלומות
כדורגל ישראלי
כדורגל עולמי
כדורסל
NBA
ענפים נוספים
VOD
תוצאות
שידורים
רכב
פודקאסטים
ראשי
ליגת העל
ליגה לאומית
נבחרת ישראל
גביע המדינה ווינר
גביע הטוטו
ליגת החלומות
ליגת העל לנוער
נבחרות צעירות
ליגות נמוכות
כדורגל נשים
ההרכב של המדינה
אלוף האלופים
ראשי
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה ספרדית
ליגה גרמנית
ליגה איטלקית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגיונרים
ליגה אוסטרית
יורו 2024
מונדיאל
מוקדמות מונדיאל 2026
מוק' מונדיאל דרא"מ
קופה אמריקה 2024
דקה אחרי דקה
ליגות נוספות
מצעדים ודירוגים
ליגת האומות
הליגה הסרבית
ליגת ה- MLS
הליגה הסעודית
העברות
יורו 2023 עד גיל 21
אליפות אפריקה 2023
ליגה יוונית
ראשי
ליגת העל
יורוליג
גביע ווינר
נבחרות ישראל
ליגת האלופות
יורוקאפ
אתנה נשים
ליגה לאומית
אליפות העולם 2023
נבחרת העתודה
גביע המדינה
ליגיונרים
ליגות נוספות
אליפות אירופה 2025
הליגה הבלקנית Delasport
ראשי
דני אבדיה ב-NBA
תוצאות
סטט' אישית
שחקנים
טבלאות מזרח/מערב
NBA ID
ראשי
אולימפיאדת פריז 2024
ישראל חזקה - גאווה ישראלית
יציע הכסף - בשיתוף מור בית השקעות
משחקים באחריות - בשיתוף מפעל הפיס
MMA
טניס
ג'ודו
כדוריד
כדורעף
אולימפאדת החורף 2022
אמנויות לחימה
המתחם הלבן
ספורט נשים
המגזין האולימפי
אתלטיקה
אופניים
שחייה
שייט
התעמלות
חידונים
בובה של לילה
גיימינג
5TALKS
ענפים אחרים
ספורט מוטורי
משחק קבוצתי
ספורט אמריקאי
הניצחון באוויר
ראשי
ראשי
ראשי
ראשי
חדשות ושמועות
מבחני רכב
תכניות "עולם הרכב"
צרכנות רכב
רכב חשמלי וטכנולוגיות ירוקות
משפט וביטוח
ספורט מוטורי
סבב פורמולה 1
דו גלגלי
מתגלגל ברשת
4X4, טיולים ופנאי
תשתיות ותחבורה
5 דברים
מעלות טובות
מילון הבטיחות הגדול
ראשי
עולים לרגל
הנוסע המתמיד
ספיקנ'רול - כדורסל ישראלי
פודקאסט ה-NBA
יורוסטפ-פוד
הפודקאסט האולימפי
רדיו אזורי - כדורגל איטלקי
שלושת האריות
סטרץ' פוד
חדר החדשות
חמש אישי
הגשה ראשונה - פודקאסט הטניס
גברים בטייץ
פוטבול מונדיאל
ספורט ירושלמי
חדשות ושמועות
מבחני רכב
תכניות "עולם הרכב"
צרכנות רכב
רכב חשמלי וטכנולוגיות ירוקות
משפט וביטוח
ספורט מוטורי
סבב פורמולה 1
דו גלגלי
מתגלגל ברשת
4X4, טיולים ופנאי
תשתיות ותחבורה
5 דברים
מעלות טובות
מילון הבטיחות הגדול
ערוץ הספורט
עולם הרכב
חדשות ושמועות
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:
mako
חשד לרצח כפול במסעדה בכפר קאסם: "אנשים השתטחו על הרצפה עם הילדים"
30.05.25
שישי חמים ושבת שרבית – ובחג התקררות ניכרת
30.05.25
עם משמעות כואבת: כך קראה סיון קליין לבנה
30.05.25
במיוחד לחג: טיול בנחל הקיבוצים - מסלול המים הכי יפה בארץ
30.05.25
איך אומרים רנו 5 ביפנית? ניסאן מיקרה החדשה נחשפה
ניסאן הציגה את הדור השישי של הסופר-מיני והפעם עם הנעה חשמלית מלאה מאחר והיא מבוססת על רנו 5 אי-טק. מה כדאי להכיר והאם היא תגיע לישראל?
רן סגל
22.05.25 - 12:26
תגיות:
ניסאן
,
ניסאן מיקרה
,
רכב חשמלי
Getting your
Trinity Audio
player ready...
צילום: יצרן
ניסאן מיקרה, הסופר-מיני היפנית מוכרת היטב בשוק המקומי, עוד מהדור השלישי (2002) והעגלגל, דרך זה הרביעי שהפך בוגר יותר, ואילו הדור החמישי (2016) שהגיע אלינו באיחור ניכר בסוף 2019, ומאוחר כשהגיע כך הקדים לעזוב אחרי שנתיים בלבד. כעת, חשפה היצרנית היפנית את הדור השישי, שמבוסס על
רנו 5 אי-טק
החשמלית (וגם
אלפין A290
) שצפויה להגיע ארצה עד סוף השנה, אך בשלב זה היבואנית המקומית (פריסבי, לשעבר קרסו מוטורס) בוחנת את אפשרות השיווק של המיקרה ואין מועד הגעה. ובכל זאת, מה צריך לדעת על המיקרה EV החדשה?
ניסאן מיקרה - הנדסת סמל לרנו 5 אי-טק
עיצוב ותא נוסעים
הפנסים הקדמיים בעלי מסגרת תאורת יום עגולה, המזכירה את הדור השלישי, שגם מבצעת אנימציית קבלת פנים ו"קורצת" לנהג ונדלקת מימן לשמאל וחזרה; ואילו הפנסים האחוריים מורכבים ממסגרת עגולה המחולקת בהתאם לתאורה הנדרשת (בלם, איתות וכו').
כמו כן אורכה של המיקרה EV פחות מ-4 מטר ורוחבה צר מ-1.8 מ', זאת לצד בסיס גלגלים של 2.54 מ' וסרחי עודף קצרים, לצד חישוקי "18 בכל רמות הגימור עם קשתות בתי גלגלים שחורות, המיקרה תשמור על השובבות שלה בסיוע 14 שילובי צבעים (צבע המרכב וצביעה דו-גונית לגג) – כל זה מקנה לה הופעה ייחודית, אך בכל זאת לא קשה לזהות את הקו הכללי המגיע מרנו 5 החדשה, כולל פתיחת הדלת האחורית "הנסתרת".
לצערנו, היצירתיות של המעצבים נגמרה בעיצוב החיצוני, ומבפנים העיצוב זהה לזה של רנו 5. נמצא כאן לוח מחוונים דיגיטלי "10.1 ומסך מולטימדיה בגודל זהה השוכנים יחד במסגרת זוויתית הפונה אל עבר הנהג יחד עם פתחי המיזוג שתחת המסך ופסנתר הכפתורים.
היצירתיות בעיצוב החיצוני נגמרה בתא הנוסעים שזהה לרנו
יחידות הנעה
ניסאן מיקרה EV תוצע בשלב זה עם שתי יחידות הנעה. גרסת הבסיס בעלת מנוע בהספק של 122 כ"ס וסוללה בקיבולת 40 קוט"ש המאפשרת טווח נסיעה של 308 ק"מ, לצד טעינה מהירה בהספק של 80 קילוואט.
הגרסה הבכירה בעלת הספק של 149.5 כ"ס וסוללה בקיבולת של 52 קוט"ש שמוסיפה עוד 100 ק"מ לטווח (408 ק"מ) וטעינה מהירה בהספק של 100 קילוואט, ומ-15% ל-80% תמתינו 30 דקות. למיקרה טכנולוגיית V2L לטעינה והפעלה של מכשירי חשמל חיצוניים.
ושאלת בקשה לסיום – ניסאן, אם כבר רנו 5 אי-טק שהוצגה לה גרסת "
טורבו
" ספורטיבית עם 500 כ"ס והנעה אחורית, כמה מהר תציגו גרסת NISMO למיקרה EV?