ערוץ הספורט
אזור אישי
שלח טופס
ניוזלטר
ליגת החלומות
כדורגל ישראלי
כדורגל עולמי
כדורסל
NBA
ענפים נוספים
VOD
תוצאות
שידורים
רכב
פודקאסטים
ראשי
ליגת העל
ליגה לאומית
נבחרת ישראל
גביע המדינה ווינר
גביע הטוטו
ליגת החלומות
ליגת העל לנוער
נבחרות צעירות
ליגות נמוכות
כדורגל נשים
ההרכב של המדינה
אלוף האלופים
ראשי
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה ספרדית
ליגה גרמנית
ליגה איטלקית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגיונרים
ליגה אוסטרית
יורו 2024
מונדיאל
מוקדמות מונדיאל 2026
מוק' מונדיאל דרא"מ
קופה אמריקה 2024
דקה אחרי דקה
ליגות נוספות
מצעדים ודירוגים
ליגת האומות
הליגה הסרבית
ליגת ה- MLS
הליגה הסעודית
העברות
יורו 2023 עד גיל 21
אליפות אפריקה 2023
ליגה יוונית
ראשי
ליגת העל
יורוליג
גביע ווינר
נבחרות ישראל
ליגת האלופות
יורוקאפ
אתנה נשים
ליגה לאומית
אליפות העולם 2023
נבחרת העתודה
גביע המדינה
ליגיונרים
ליגות נוספות
אליפות אירופה 2025
הליגה הבלקנית Delasport
ראשי
דני אבדיה ב-NBA
תוצאות
סטט' אישית
שחקנים
טבלאות מזרח/מערב
NBA ID
ראשי
אולימפיאדת פריז 2024
ישראל חזקה - גאווה ישראלית
יציע הכסף - בשיתוף מור בית השקעות
משחקים באחריות - בשיתוף מפעל הפיס
MMA
טניס
ג'ודו
כדוריד
כדורעף
אולימפאדת החורף 2022
אמנויות לחימה
המתחם הלבן
ספורט נשים
המגזין האולימפי
אתלטיקה
אופניים
שחייה
שייט
התעמלות
חידונים
בובה של לילה
גיימינג
5TALKS
ענפים אחרים
ספורט מוטורי
משחק קבוצתי
ספורט אמריקאי
הניצחון באוויר
ראשי
ראשי
ראשי
ראשי
חדשות ושמועות
מבחני רכב
תכניות "עולם הרכב"
צרכנות רכב
רכב חשמלי וטכנולוגיות ירוקות
משפט וביטוח
ספורט מוטורי
סבב פורמולה 1
דו גלגלי
מתגלגל ברשת
4X4, טיולים ופנאי
תשתיות ותחבורה
5 דברים
מעלות טובות
מילון הבטיחות הגדול
ראשי
עולים לרגל
הנוסע המתמיד
ספיקנ'רול - כדורסל ישראלי
פודקאסט ה-NBA
יורוסטפ-פוד
הפודקאסט האולימפי
רדיו אזורי - כדורגל איטלקי
שלושת האריות
סטרץ' פוד
חדר החדשות
חמש אישי
הגשה ראשונה - פודקאסט הטניס
גברים בטייץ
פוטבול מונדיאל
ספורט ירושלמי
חדשות ושמועות
מבחני רכב
תכניות "עולם הרכב"
צרכנות רכב
רכב חשמלי וטכנולוגיות ירוקות
משפט וביטוח
ספורט מוטורי
סבב פורמולה 1
דו גלגלי
מתגלגל ברשת
4X4, טיולים ופנאי
תשתיות ותחבורה
5 דברים
מעלות טובות
מילון הבטיחות הגדול
ערוץ הספורט
עולם הרכב
חדשות ושמועות
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:
mako
חשד לרצח כפול במסעדה בכפר קאסם: "אנשים השתטחו על הרצפה עם הילדים"
30.05.25
שישי חמים ושבת שרבית – ובחג התקררות ניכרת
30.05.25
עם משמעות כואבת: כך קראה סיון קליין לבנה
30.05.25
במיוחד לחג: טיול בנחל הקיבוצים - מסלול המים הכי יפה בארץ
30.05.25
עם מסך ומנוע גדולים יותר: ג'נסיס GV70 המחודש בישראל
ל-GV70 המעודכן מסך "27 ומנוע V6 טווין-טורבו בנפח 3.5 ליטר בגרסת ה"ספורט", אבל מה השתנה בשאר רמות הגימור? מה עם החשמלי? ובכמה התייקר?
רן סגל
28.05.25 - 09:46
תגיות:
GENESIS
,
Genesis GV70
,
מכוניות יוקרה
Getting your
Trinity Audio
player ready...
צילום: יצרן
ג'נסיס GV70 הוא רכב פנאי בגודל בינוני שהוצג לראשונה בסוף שנת 2020 והגיע אלינו ביוני 2021 ואילו לפני קצת יותר משנה, באפריל 2024 עבר מתיחת פנים קלה שכללה עדכון קל לעיצוב החיצוני - סבכה, פגוש עדכני עם סבכה תחתונה מעודכנת וכונסי אוויר מוגדלים במעט, חישוקי "19 ו-"21 בעיצוב חדש, הפנסים האחוריים עודכנו עם אורות איתות שעברו מהפגוש וישנן יציאות מפלט עדכניות בגרסת ה"ספורט". מבפנים ישנו מסך ענק בגודל "27 (עם זיהוי טביעת אצבע) במקום לוח המחוונים במבנה החופה המוכר ומסך המולטימדיה הזקוף, פאנל בקרת האקלים התעדכן וגם עיצוב ההגה, כאשר קו העיצוב הכללי נשמר גם כאן עם מאפיינים אליפטיים שונים.
כעת, החלה כלמוביל, יבואנית ג'נסיס בישראל, בשיווקו, כשה-GV70 המחודש התייקר בשיעורים של 5,000 ועד 35 אלף שקל ואילו גרסת הספורט התייקרה בשיעור של 80 אלף שקל וקיבלה גם מנוע חדש, בעוד ה-GV70 "אלקטריפייד" החשמלי יגיע ברבעון האחרון של השנה. עוד נציין כי גרסת הכניסה מעתה תהיה ברמת גימור "פרימיום" שמחירה עומד כעת על 400 אלף שקל, בהשוואה ל"פרימיום" היוצאת, מדובר בהתייקרות של 5,000 שקל (אך בהשוואה ל"אלגנט" מדובר בתוספת של 15 אלף שקל).
פנסי האיתות חזרו למקומם הטבעי
יחידות הנעה
עד כה הוצע ה-GV70 עם יחידת הנעה אחת לוגמת בנזין (לצד זה החשמלי כמובן), וזה נותר זהה אך עם עדכון קל. מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.5 ליטר, בהספק של 300 כ"ס (4 כ"ס פחות) ובשידוך לתיבה אוטומטית עם 8 הילוכים והנעה כפולה. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 6.2 שניות (איטי בעשירית שנייה) וצריכת הדלק עומדת על 9.8 ק"מ לליטר (פחות חצי ק"מ לכל ליטר).
מנוע זה יוצע בגרסאות ה"פרימיום" וה"לאקשרי", בעוד גרסת ה"ספורט" העדכנית זוכה לקבל מנוע חדש, V6 כפול מגדשים בנפח 3.5 ליטר בהספק של 375 כ"ס וקיזוז של שנייה בהאצה ל-100 קמ"ש (5.2 שניות). השידוך עודנו לתיבה אוטומטית עם 8 הילוכים והנעה כפולה וצריכת הדלק עומדת על 8.9 ק"מ לליטר.
גרסת ה“ספורט“ עוברת למנוע V6 בנפח 3.5 ליטר
רמות גימור
גרסת הכניסה "אלגנט" לא תוצע עוד, וכעת רמת הכניסה הינה
ה"פרימיום
", כשמפרט האבזור שלה ובשאר רמות האבזור נותר דומה. נמצא כאן למשל מושבים חשמליים עם חימום וגם עם אוורור (חדש), קישוריות לנייד אלחוטיות (חוטי בעבר), וכן הפריטים המוכרים כגון ריפודי עור סינטטי, חיישני חנייה ומצלמות היקפיות, תאורת אווירה, גימור פנים שחור פסנתר, תא מטען חשמלי נפתח ללא מגע, חישוקי "19 ועוד.
רמת הגימור "
לאקשרי
" מוסיפה כבעבר מושב נהג משודרג עם מערכת עיסוי, אזור אקלים שלישי, ריפודי עור ודיפון פנים אלומיניום, ומערכת שמע של "בנג & אולפסן" עם 16 רמקולים, במקום זו של "לקסיקון".
מסך ענק ועדכון קל לרשימת האבזור
רמת הגימור "
ספורט
", מעבר למנוע גדול וחזק יותר ועיצוב ספורטיבי, מוסיפה גם חימום במושבים האחוריים (חדש) ומשטח טעינה אלחוטי (חדש), ריפודי עור נאפה, וכן מתלים אדפטיביים עם מערכת לסריקת הכביש, וחישוקי "21
ג'נסיס GV70 המחודש – מחירון:
ג'נסיס GV70 ברמת גימור Premium יעלה 399,990 שקל
ג'נסיס GV70 ברמת גימור Luxury יעלה 459,990 שקל
ג'נסיס GV70 ברמת גימור Sport יעלה 539,990 שקל