הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

עם מסך ומנוע גדולים יותר: ג'נסיס GV70 המחודש בישראל

ל-GV70 המעודכן מסך "27 ומנוע V6 טווין-טורבו בנפח 3.5 ליטר בגרסת ה"ספורט", אבל מה השתנה בשאר רמות הגימור? מה עם החשמלי? ובכמה התייקר?

רן סגל   28.05.25 - 09:46
Getting your Trinity Audio player ready...
צילום: יצרן
צילום: יצרן
ג'נסיס GV70 הוא רכב פנאי בגודל בינוני שהוצג לראשונה בסוף שנת 2020 והגיע אלינו ביוני 2021 ואילו לפני קצת יותר משנה, באפריל 2024 עבר מתיחת פנים קלה שכללה עדכון קל לעיצוב החיצוני - סבכה, פגוש עדכני עם סבכה תחתונה מעודכנת וכונסי אוויר מוגדלים במעט, חישוקי "19 ו-"21 בעיצוב חדש, הפנסים האחוריים עודכנו עם אורות איתות שעברו מהפגוש וישנן יציאות מפלט עדכניות בגרסת ה"ספורט". מבפנים ישנו מסך ענק בגודל "27 (עם זיהוי טביעת אצבע) במקום לוח המחוונים במבנה החופה המוכר ומסך המולטימדיה הזקוף, פאנל בקרת האקלים התעדכן וגם עיצוב ההגה, כאשר קו העיצוב הכללי נשמר גם כאן עם מאפיינים אליפטיים שונים.

כעת, החלה כלמוביל, יבואנית ג'נסיס בישראל, בשיווקו, כשה-GV70 המחודש התייקר בשיעורים של 5,000 ועד 35 אלף שקל ואילו גרסת הספורט התייקרה בשיעור של 80 אלף שקל וקיבלה גם מנוע חדש, בעוד ה-GV70 "אלקטריפייד" החשמלי יגיע ברבעון האחרון של השנה. עוד נציין כי גרסת הכניסה מעתה תהיה ברמת גימור "פרימיום" שמחירה עומד כעת על 400 אלף שקל, בהשוואה ל"פרימיום" היוצאת, מדובר בהתייקרות של 5,000 שקל (אך בהשוואה ל"אלגנט" מדובר בתוספת של 15 אלף שקל).
יחידות הנעה
עד כה הוצע ה-GV70 עם יחידת הנעה אחת לוגמת בנזין (לצד זה החשמלי כמובן), וזה נותר זהה אך עם עדכון קל. מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.5 ליטר, בהספק של 300 כ"ס (4 כ"ס פחות) ובשידוך לתיבה אוטומטית עם 8 הילוכים והנעה כפולה. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 6.2 שניות (איטי בעשירית שנייה) וצריכת הדלק עומדת על 9.8 ק"מ לליטר (פחות חצי ק"מ לכל ליטר).

מנוע זה יוצע בגרסאות ה"פרימיום" וה"לאקשרי", בעוד גרסת ה"ספורט" העדכנית זוכה לקבל מנוע חדש, V6 כפול מגדשים בנפח 3.5 ליטר בהספק של 375 כ"ס וקיזוז של שנייה בהאצה ל-100 קמ"ש (5.2 שניות). השידוך עודנו לתיבה אוטומטית עם 8 הילוכים והנעה כפולה וצריכת הדלק עומדת על 8.9 ק"מ לליטר.
רמות גימור
גרסת הכניסה "אלגנט" לא תוצע עוד, וכעת רמת הכניסה הינה ה"פרימיום", כשמפרט האבזור שלה ובשאר רמות האבזור נותר דומה. נמצא כאן למשל מושבים חשמליים עם חימום וגם עם אוורור (חדש), קישוריות לנייד אלחוטיות (חוטי בעבר), וכן הפריטים המוכרים כגון ריפודי עור סינטטי, חיישני חנייה ומצלמות היקפיות, תאורת אווירה, גימור פנים שחור פסנתר, תא מטען חשמלי נפתח ללא מגע, חישוקי "19 ועוד.

רמת הגימור "לאקשרי" מוסיפה כבעבר מושב נהג משודרג עם מערכת עיסוי, אזור אקלים שלישי, ריפודי עור ודיפון פנים אלומיניום, ומערכת שמע של "בנג & אולפסן" עם 16 רמקולים, במקום זו של "לקסיקון".
רמת הגימור "ספורט", מעבר למנוע גדול וחזק יותר ועיצוב ספורטיבי, מוסיפה גם חימום במושבים האחוריים (חדש) ומשטח טעינה אלחוטי (חדש), ריפודי עור נאפה, וכן מתלים אדפטיביים עם מערכת לסריקת הכביש, וחישוקי "21

ג'נסיס GV70 המחודש – מחירון:
ג'נסיס GV70 ברמת גימור Premium יעלה 399,990 שקל
ג'נסיס GV70 ברמת גימור Luxury יעלה 459,990 שקל
ג'נסיס GV70 ברמת גימור Sport יעלה 539,990 שקל