מכבי ת"א ממשיכה לבנות את הפאזל שלה, כשהמטרה היא לסגור את הסגל כמה שיותר מהר. אחרי החתמת בונזי קולסון, הצהובים ממשיכים לעבוד בכמה מישורים.דבר שמעסיק מאוד את הצהובים הוא החתמת סנטר מוביל שישמש כסנטר הבכיר של הקבוצה. השם הבולט ביותר הוא רישון הולמס, שעימו מתנהל מו"מ מתקדם. בשורות האלופה מאוד רוצים לראות את הולמס, אך מבינים גם שמדובר בשחקן יקר במיוחד. שם נוסף שעל הפרק מבחינת הצהובים הוא אקס פנרבחצ`ה, ארמנדו בייקוט. בכל מקרה, עמדת הסנטר תורכב מסנטר מוביל, רומן סורקין וסנטר שלישי, כאשר יהיה צורך לקבל החלטה בנוגע לזאק הנקינס, שהיה נראה בדרך החוצה, אך סיום העונה הטובה עשוי לגרום למחשבות.בנוגע לעמדת הגארד. בשלב הזה יש פערים גדולים עם איפה לונדברג. אריק שטילמן סיפר בראיון ל"5 באוויר" שהדרישה של הגארד הדני הוא שכר של 10 מיליון דולר ל-3 שנים. כרגע יש קשיים גדולים במו"מ מולו. בדומה ללונדברג, גם עם תמיר בלאט, שסיים את חוזהו, כרגע אין הבנות. במכבי ת"א רוצים שיישאר, ואף מוכנים לשלם לו מיליון דולר, אך הדרישה שלו היא גבוהה יותר והוא בודק במקביל אופציות נוספות. לגבי לוני ווקר, לגארד יש אופציית יציאה ל-NBA עד ה-15 ביולי, כשמארק שטיין אף דיווח שיש התעניינות בו מהליגה. אם אחד מהשלושה או יותר יעזבו, במכבי ת"א יצרפו כמובן מחליפים ויצטרכו לרענן את הקו האחורי. אושיי בריסט וג`ון דיברתולומיאו כבר הגיעו להבנות עקרוניות עם מכבי ת"א ואמורים להמשיך בקבוצה, כשגם טי ג`יי ליף וגור לביא כמובן ימשיכו, כשמרבית השלד יישאר.החוזים החדשים והמשודרגים שנחתמו בקיץג`יילן הורד - 1.8 מיליון דולרבונזי קולסון - 1.5 מיליון דולרג`ימי קלארק - מיליון דולרעודד קטש - 1.1 מיליון דולר