הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

החברה הישראלית שנבחרה לפיינל פור

Mixzone נבחרה כספקית הטכנולוגיה הרשמית של פיינל פור היורוליג

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט   21.05.25 - 16:51
Getting your Trinity Audio player ready...
לראשונה, טכנולוגיה ישראלית תעמוד בלב חוויית הצפייה של אירוע השיא בכדורסל האירופי: חברת Mixzone, סטארט-אפ ספורט-טק ישראלי פורץ דרך, נבחרה לספק ולהפעיל את מערכות ה-LED המתקדמות של פיינל פור היורוליג.

הבחירה ב-Mixzone מהווה הבעת אמון יוצאת דופן ביכולות החברה ומציבה אותה כשחקנית גלובלית מרכזית בתחום חוויית הספורט הדיגיטלית. מעבר למערכות LED היקפיות, תספק ותפעיל החברה גם את קירות הראיונות הדיגיטליים החדשניים שפיתחה – בטורניר הדור הבא של היורוליג שייערך במקביל באבו דאבי. מדובר בפיילוט ראשון מסוגו, לקראת שילוב מערכתי של הפתרון הטכנולוגי בכלל משחקי היורוליג בעונות הקרובות. בנוסף, Mixzone תספק ותפעיל במהלך האירוע מערכות LED גם על זרועות הסלים, כחלק מהרחבת נוכחותה הטכנולוגית סביב המגרש. 

Mixzone, שהוקמה לפני ב-2017, התפרסמה בזכות פיתוח הפלטפורמה הראשונה בעולם לקירות ראיונות דיגיטליים בספורט. כיום היא מציעה מערך שלם של פתרונות לתצוגה דיגיטלית באירועי ספורט חיים – מתוכן מותאם אישית ועד שליטה חכמה מרחוק, עם דגש על מקסום ערך פרסומי וחוויית קהל.

החברה פועלת בכל העולם וממשיכה לחתום על שיתופי פעולה גלובליים עם מספר ארגונים והתאחדויות בענפי הספורט הגדולים בטריטוריות מובילות ובינן ליגת הקריקט ההודית (IPL), ליגת הכדורסל האוסטרלית (NBL), הליגה האמירתית בכדורגל, וכן מועדוני פאר באירופה ובאמריקה הלטינית. בישראל, Mixzone פועלת בשיתוף עם שלוש ליגות הספורט הבכירות.

לאחרונה נרשמה קפיצת מדרגה נוספת, כשחברת הטכנולוגיה הבינלאומית Playtech, רכשה 50% ממניות החברה. מהלך אסטרטגי שמספק תשתית פיננסית חזקה ומאיץ את כניסת Mixzone לשווקים חדשים.

"זוהי גאווה ישראלית אמיתית", אמר נדב סופר, מנכ"ל ומייסד Mixzone, "כחברה שהתחילה כרעיון בחדר ישיבות קטן בתל אביב – לראות את הטכנולוגיה שלנו על הבמות הגדולות ביותר בעולם הספורט, זו הגשמת חזון. העולם מחפש חוויית צפייה עשירה, חכמה, ומותאמת לעידן הדיגיטלי – ואנחנו כאן כדי לספק אותה. בין אם זה על המסך, בזירה עצמה או במרחב הווירטואלי, אנחנו הופכים כל רגע לרלוונטי יותר, חי יותר, ומרגש יותר, פיינל פור היורוליג צפוי להיחשף לעיני מאות מיליוני צופים ברחבי העולם , ו-Mixzone תוודא שכל רגע ייראה ויורגש בצורה המרשימה והחדשנית ביותר שיש. בהזדמנות הזו חשוב לנו באופן אישי להגיד תודה למנהלת ליגת הכדורסל בישראל, ולמנכ"ל המנהלת דויד בסן, שפתח עבורינו את הדלת וביחד הצלחנו להוביל את אירופה גם בחדשנות, בלעדיו זה לא היה קורה" .

אודות Mixzone
Mixzone היא חברת טכנולוגיה ישראלית הפועלת בתחום ה-SportTech, המתמחה בפיתוח פתרונות מדיה דיגיטלית חכמה לאירועי ספורט. החברה הוקמה בשנת 2017 על ידי נדב סופר וצוות יזמים מנוסה, במטרה לשדרג את חוויית הראיונות בספורט ולהפוך אותה לפלטפורמה פרסומית אינטראקטיבית ומדידה.

המערכת שפיתחה משלבת מסכי LED חכמים ומערכת ניהול תוכן בענן, המאפשרת שינוי תכנים מיידי ותיאום עם שידורים חיים. Mixzone פועלת עם ליגות ומועדונים בכל ענפי הספורט המובילים בכל טריטוריה ברחבי העולם, בישראל ובאירופה. 

החברה מפעילה מודל עסקי המשלב השכרת ציוד ושירותי תפעול, ומפתחת מעבר עתידי למודל פרסום דינמי מבוסס בידים. עם מחויבות מתמדת לחדשנות, מדידה ושיפור ערך החסויות, Mixzone מבקשת להציב סטנדרט חדש בעולם הפרסום בספורט העולמי.