הפועל תל אביב נעלה את עונת 2025/2026 עם אכזבה גדולה מאוד לאחר הפסד 83:79 למכבי תל אביב במשחק מספר 4 ו-3:1 בסדרה כולה. רגע לאחר מכן, תומר גינת סיפר על התחושות והתייחס לעונה הבאה."כואב, אבל מה נעשה. ממשיכים הלאה", אמר, "רצינו לקחת אליפות, ומן הסתם כשאתה רוצה לקחת אליפות אתה צריך לעבור אותה. באסה. כל שנה זה משהו אחר. אין לי תשובות כרגע. האליפות תגיע וזה יהיה מתוק יותר כשזה יגיע. כנראה שאנחנו צריכים לעבור דרך מסוימת"."יש לי חוזה בהפועל תל אביב, אני שחקן תחת חוזה", השיב כשנשאל בנוגע לעתידו. לאחר מכן נשאל האם "מבחינת תומר גינת הוא שחקן הפועל תל אביב בעונה הבאה", והשיב: "מבחינת תומר גינת אני שחקן תחת חוזה".