מכבי ת"א עשתה את זה. הצהובים זכו באליפות אחרי 79:83 אמש (שלישי) על הפועל ת"א שקבע 1:3 בסדרת הגמר וזכייה באליפות ה-58, אחרי סדרה בה לוני ווקר לא נרשם למשחק אחד. הגארד צפוי להמשיך בעונה הבאה, כשבסיום הוא אמר שב"מכבי אצלי בלב. בשנה הבאה נהיה טובים יותר".בהמשך, עודד קטש הסביר: "שמעתי רעשים, אבל מהפציעה של תמיר בלאט לא הייתה לנו שום אפשרות אחרת. היינו צריכים גבוה נוסף לצד ג`יילן הורד. הפציעות של טי ג`יי ליף וגור לביא מנעו את זה, והיינו צריכים את שני הגארדים הדומיננטיים שלנו. שוכחים שעמית עבו, שהגיע למטרה הזאת, התמודדו עם פציעה". המאמן הרחיב: "ארבעת החסרונות האלה לא השאירו לנו אפשרות לתת לו לשחק. לא הייתי צריך לדבר איתו. הוא מבין, הוא היה איתנו. הוא היה חיובי לפני המשחקים ואחריהם. אין כאן עניין".