גוני נאור בילה את העונה האחרונה בלאריסה היוונית, לאחר שהגיע בהשאלה ממכבי חיפה. היום (חמישי) ע"פ דיווח במיקריליגה המקומי, השחקן מנהל מגעים עם פאניוניוס מהליגה השניה ועשוי להמשיך לקדנציה שניה במדינה.
הקשר ערך 19 הופעות בחצי השני של העונה כאשר לפני ערך גם 6 הופעות במדים הירוקים. לנאור כזכור שתי הופעות בנבחרת ישראל מול מלטה ובלארוס והעונה הנוכחית הייתה הראשונה שלו מחוץ לישראל.