$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

חצי מהאוהדים רוכשים כרטיסים כחלק מחבילה

חברת PayPal חקרה את הרגלי הקנייה של חובבי הכדורגל

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  21.08.19 - 14:35

הליגה הספרדית יצאה לדרך בשבוע שעבר, ואלפי ישראלים צפויים להיות חלק מהחגיגה ולבקר במשחקים של מי שנחשבת לאחת הליגות הגדולות באירופה. ענקית התשלומים PayPal בדקה את הרכישות ברשת של האוהדים הישראלים והממצאים מראים כי הם מעדיפים לרכוש חבילות ספורט ולא רק כרטיסים למשחקים.

על פי המחקר, שנערך בשיתוף עם מכון רושינק, מחצית מהאוהדים מעדיפים לרכוש חבילה הכוללת טיסה ומלון. 78% מהם מנצלים את החופשה גם לטיול בעיר, 62% עושים שופינג ו-22% יוצאים להצגות ומופעי בידור. 2% מסתפקים בביקור באצטדיון בלבד. רק שליש מהאוהדים הישראלים עוד פוקדים את החנויות כדי לקנות את מוצרי המועדון ו-20% שומרים נאמנות לחנויות הדגל באצטדיונים. עם זאת, 15% מהאוהדים הישראלים נוהגים להזמין מוצרים ברשת לפני נסיעה לחו"ל ולאסוף אותם מהחנויות.

בנוסף, 43% מהאוהדים הישראלים רכשו מוצר רשמי של קבוצתם ברשת. 71% מהאוהדים שנדגמו רכשו חולצת משחק רשמית של קבוצה מחו"ל,  55% רכשו כוסות, מצעים ודגלים ו- 36% רכשו כרטיסים למשחק בחו"ל.

"מחקרים מראים שהקניות ברשת הן אחת הפעולות הפופולריות ביותר לצד חיפוש במנועי החיפוש ושיתוף ברשתות החברתיות. המגמה הזו לא פוסחת על אוהדי הספורט, שנוטשים את החנויות ומבצעים יותר ויותר רכישות ברשת", מסביר אפי דהן, מנהל אזור מזרח ומרכז אירופה,  אמריקה הלטינית וישראל ב- PayPal. ”עם צפי של היקף קניות בגובה של 6 מיליארד שקלים במובייל עד סוף 2019 – אפשר להגיד בביטחון שישראל היא מעצמת איקומרס בקנה מידה עולמי".