הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

צפו: האולטראס השליכו מנהל אצטדיון לאשפה

אוהדי דסנה זעמו על הכוונה להוציא את קבוצתם ממגרשה הביתי

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט   25.11.20 - 10:33
Getting your Trinity Audio player ready...

מחאות אוהדים הפכו להיות דבר שבשגרה בכדורגל הישראלי והעולמי, אך דבר כזה לא רואים בכל יום. אוהדי דסנה צ'רנייב מהליגה האוקראינית תועדו מכים את מנהל האצטדיון של הקבוצה, אולכסנדר אובצ'רנקו, ומשליכים אותו לתוך פח אשפה.

הסיבה להתעללות באובצ'רנקו, על פי הדיווחים, היא רצונו של מנהל האצטדיון להוציא את הקבוצה מאצטדיונה הביתי בצ'רנייב, כדי לבנות במקומו אצטדיון אולימפי. וכפי שניתן לראות בסרטון, בארגון האולטראס לא מתכוונים לוותר ללא מאבק.

אחרי עשרה מחזורים בליגה האוקראינית, דסנה מדורגת במקום הרביעי עם 16 נקודות (4 ניצחונות ו-4 תוצאות תיקו), מתחת לדינמו קייב המוליכה, שחטאר דונייצק של מנור סולומון ו-וורסקלה

-->