$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

50 שנות ביטוי עצמי: adidas בקמפיין חדש למותג Originals

ענקית הספורט חוזרת למקורות בקמפיין בהשתתפות דמויות אייקוניות כמו אגדת הכדורגל מצרפת זינדין זידאן וכדורגלן העבר והבעלים של אינטר מיאמי דייויד בקהאם

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  19.09.23 - 13:51

"סמבה", "גאזל" או "סופרסטאר", נדמה שלכל אחד ואחת מאיתנו יש בארון את אחד מפריטי האופנה האייקונים של חברת adidas. מאחורי כל דגם ישנו סיפור: הנעלים הפופולאריות "סמבה" שבמקור הייתה נעל כדורגל ועם השנים הפכה להיות חלק בלתי נפרד מעולם האופנה,  או נעל ה"סופרסטאר", שהתחילה על פרקט הכדורסל ונחשבת לאחת הדגמים האהובים ביותר בהיסטוריה ו"הגאזל" שנולדה לריצה והיום היא סמל אופנה. הדגמים האייקונים האלו שנולדו בספורט אומצו וקיבלוי ביטוי בעולם האופנה והתרבות. 

 בימים אלו יוצאת ענקית הספורט בקמפיין גלובלי חדש שעושה כבוד למותג Originals שהעביר את הספורט לחזית האופנה והתרבות וחוזר למקורות תחת הכותרת: "We Gave the World an Original. You Gave Us a Thousand Back".”

הקמפיין, שחלק ממנו יכלול שינוי היסטורי של לוגו ה"אוריג'ינלס", ילווה בסדרת סרטונים על ההיסטוריה של המותג, מיצרתם ועד החיבור שלו לדור הצעיר ועל תהליך ההתפתחות וההתקדמות של adidas originals.
גם בקמפיין הנוכחי המותג משתף פעולה עם דמויות אייקוניות כמו אגדת הכדורגל מצרפת זינדין זידאן,  כדורגלן העבר דייויד בקהאם, והשחקנית ג'נה אורטגה.