אבוקסיס: "ה-1:1 בטרנצ'ין גרם לי להאמין"
מאמן בני יהודה לפני הגומלין בסיבוב המוקדמות השני באירופית: "נגיע עם סגל טוב. לא נשחק על תיקו 0:0, מאוד קשה לעשות את זה בכדורגל המודרני". דובב גבאי יישאר בקבוצה
דור בלך
19.07.17 - 19:17
"נגיע עם סגל טוב לליגה". אבוקסיס