זה כמעט הסתיים בקאמבק, אבל מכבי ת"א רשמה הפסד יורוליג שני העונה, כשנכנעה בביתה לבאיירן מינכן. הצהובים היו בפיגור לאורך רוב המשחק, וגם התעלות של ווילבקין ברבע הרביעי לא הספיקה. הגולשים ברשתות סיכמו את הערב של הצהובים בהיכל, אספנו לכם את הציוצים הבולטים. זיזיץ לא סנטר , באנדר לא פוופורד ובכללי מכבי ניראת רע ולא מלהיבה— yaron (@YaronH8) October 14, 2020 המשחק הכי גרוע של מכבי מאז עונת 16/17 האיומה. ממש ממש רע לתפארת.— Guy Ashiri-Prossner (@_guyasp) October 14, 2020 הכדורסל של מכבי זה לכדרר 20 שניות ולשאת תפילה— Yoad Turjeman (@yoad_turjema) October 14, 2020 בכל ה17 איבודים של מכבי עד כה בנדר מעורב— סובל מצהבת (@maccabitlv1) October 14, 2020 יוחזר בלייזר במקום בנדר לאלתר!— David M. Castiel (@DavidMCastiel1) October 14, 2020 מזל טוב מכבי זכיתם בקבוצה הפראיירית של העונה— tomer erlichman (@Tomer1906) October 14, 2020 המשחקים עד כה ביורוליג מוכיחים טיעון חשוב: קשה מאוד להשתפר עם משחק אחד בשבוע. עם כל התלונות על ליגת העל (שאני שותף להן) ברור כשמש שהוא תורמת רבות ליכולת של מכבי ביורוליג— הלל ראובני (@hillelre123) October 14, 2020 הפתעה כן, סנסציה לא. באיירן מינכן נראתה יותר טוב ממכבי ת"א בשבועיים הראשונים של העונה, וגם הערב זה המשיך. וכמו מכבי, זאת קבוצה שההכנה שלה הייתה מוגבלת והיא עוד לא משחקת במסגרות המקומיות ולכן.... מדובר בנורה אדומה בוהקת לצהובים.— oded halperin (@halperinoded) October 14, 2020 מכבי ת"א יכולה ללמוד דבר אחד מתקופת הקורונה: הליגה הישראלית חשובה ואפילו קריטית בשבילה.— R.G (@g_roey) October 14, 2020 עם היכולת של מכבי הגיע לה הפסד טכני— Yoav Modai (@Yoav_Modai) October 14, 2020