יורוליג 2025/2026
קבוצה מש’ נצ’ הפסד הפרש
1 אולימפיאקוס 38 26 12 262
2 ולנסיה 38 25 13 175
3 ריאל מדריד 38 24 14 186
4 פנרבחצ`ה 38 24 14 53
5 ז`לגיריס 38 23 15 179
6 הפועל תל אביב 38 23 15 118
7 פנאתינייקוס 38 22 16 86
8 מונאקו 38 22 16 135
9 ברצלונה 38 21 17 20
10 הכוכב האדום בלגרד 38 21 17 42
11 דובאי 38 19 19 -1
12 מכבי תל אביב 38 18 20 -100
13 באיירן מינכן 38 17 21 -105
14 ארמאני מילאנו 38 17 21 -48
15 פרטיזן בלגרד 38 16 22 -190
16 פריז 38 15 23 -34
17 וירטוס בולוניה 38 14 24 -175
18 באסקוניה 38 13 25 -162
19 אנדולו אפס 38 12 26 -160
20 וילרבאן 38 8 30 -281
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"לאמריקאים יש מעטפת טובה יותר מאירופים"

וויצ'יץ' בראיון בסרביה: "מאגר הכשרונות באירופה הצטמצם בשנים האחרונות"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט   13.01.23 - 14:47
Getting your Trinity Audio player ready...

"היורוליג היא ליגה מאוד לא צפויה", כך סיפר ניקולה וויצ'יץ', הג'נרל מנג'ר של מכבי ת"א שיעזוב בסיום העונה, בראיון שהעניק היום (שישי) לתקשורת בסרביה. "כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה אחרת בכל משחק. אנחנו טובים במשחקי הבית ובחוץ יש לנו בעיה. המטרה היא במפעל כמה שיותר ולהעפיל לפלייאוף".

"יש לנו סיטואציה מסויימת במכבי ת"א. השארנו את סקוטי ווילבקין במשך ארבע עונות והוספנו לו את אנטה ז'יז'יץ', אבל לא פשוט לשמור על שחקנים שיושבים על חוזים ארוכי טווח".

"הבאנו עוד כמה שחקנים כמו אלייז'ה בראיינט וטיילר דורסי בפחות כסף, אבל לא יכולנו לשמור עליהם בהתבסס על התקציב שלנו. היו להם אופציות בחוזה שהם השתמשו בהן - אלייז'ה הלך ל-NBA ודורסי ליוון. מכבי ת"א לא מאחרת בתשלום אפילו לא ביום אחד, זה ככה במשך עשורים. כדי שזה יעבוד, אנחנו צריכים לעבוד במסגרת מסוימת".

"מדברים בסרביה על הבעיה של השחקנים המקומיים ביורוליג, כרגע המצב בישראל גרוע בהרבה. אי אפשר אפילו להשוות. אירופה הפסיקה לייצר שחקנים כמו בעבר מבחינה כמותית ואיכותית, אז אנחנו פונים לאמריקאים בגלל שיש להם מעטפת טובה יותר ומאגר כישרונות עצום. אי אפשר להתחרות עם זה".

-->