יורוליג 2025/2026
קבוצה מש’ נצ’ הפסד הפרש
1 אולימפיאקוס 38 26 12 262
2 ולנסיה 38 25 13 175
3 ריאל מדריד 38 24 14 186
4 פנרבחצ`ה 38 24 14 53
5 ז`לגיריס 38 23 15 179
6 הפועל תל אביב 38 23 15 118
7 פנאתינייקוס 38 22 16 86
8 מונאקו 38 22 16 135
9 ברצלונה 38 21 17 20
10 הכוכב האדום בלגרד 38 21 17 42
11 דובאי 38 19 19 -1
12 מכבי תל אביב 38 18 20 -100
13 באיירן מינכן 38 17 21 -105
14 ארמאני מילאנו 38 17 21 -48
15 פרטיזן בלגרד 38 16 22 -190
16 פריז 38 15 23 -34
17 וירטוס בולוניה 38 14 24 -175
18 באסקוניה 38 13 25 -162
19 אנדולו אפס 38 12 26 -160
20 וילרבאן 38 8 30 -281
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

בונזי קולסון: "תוהה מה היה קורה אם היינו משחקים בהיכל"

קולסון: "לא נגמר, יש עוד עבודה". בולדווין: "במשחק הבא נהיה בגישה אחרת"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט   12.04.24 - 01:10
Getting your Trinity Audio player ready...
מכבי תל אביב נעלה אמש (חמישי) את העונה הסדירה ובסטייל לאחר 86:92 על חשבון מילאנו בדרך למאזן נפלא של 14:20. ביום שלישי תפגוש הקבוצה את וירטוס או את באסקוניה בפליי-אין, ובינתיים שחקני הקבוצה מסכמים את העונה הסדירה.

בונזי קולסון כתב בחשבון הטוויטר: "לעתים קרובות אני תוהה מה היה קורה אם היינו משחקים את משחקי היורוליג העונה בבית. אני גאה במה שהשגנו בעונה הסדירה. זה לא נגמר, יש עוד עבודה לעשות"

ווייד בולדווין, שהוביל עם 18 נקודות, סיכם לאחר המשחק: "מרוצה שהשגנו את הניצחון ה-20 ולא משנות הנסיבות. היה קשה מאוד להישאר מרוכזים, זה היה אחד המשחקים המוזרים לשתי הקבוצות, שמח שהשגנו את הנצחונות".

כנשאל האם קשה להתרכז במטרה אחת, הודה בולדווין: "מאוד, יש לנו את הליגה שלנו ויש לנו את היורוליג, המשחק הזה לא שינה לנו יותר מידי אבל שמח שהשגנו את הניצחון".

ומה הלאה? "נבוא בגישה שונה לחלוטין במשחק הבא. אנחנו צריכים לחזור להרגלים שלנו איך ששיחקנו במרץ, כולם מחוייבים נשחק כדורסל בשתי קצוות המגרש, נעשה את מה שאנחנו יודעים, תשוקה ולשחק ביחד זה מה שהביא אותנו לעונה עם 20 ניצחונות".

ג'וש ניבו היה אחד השחקנים הבולטים של מכבי ת"א גם הפעם עם 14 נקודות ו-9 ריבאונדים. "זה היה משחק מאוד מאתגר מילאנו קבוצה נהדרת ונאבקו על המקום שלהם בפליי אין, אנחנו רק רצינו לעבור את המשחק, זה היה משחק קשה עבורנו", אמר והביט קדימה. "ננוח ונגיע מוכנים למשחק הראשון של הפליי אין. זה משחק שאנחנו חייבים לנצח".
-->