הפועל ת"א קרובה לסגירה ביעד חדש בו תוכל לארח בעונה הבאה באירופה. אחרי שנדמה היה שסגנית האלופה קרובה לארח באוסטריה, כעת חל שינוי. לערוץ הספורט נודע שהקבוצה במו"מ מתקדם לאירוח המשחקים במינכן.
משלחת מטעם המועדון צפויה לצאת כדי לסגור את כל הקצוות, כשתהיה הכרעה בין אוסטריה לבין גרמניה. בכל מקרה, נראה שאופציית בולגריה לא על הפרק נכון לעכשיו.
השאיפה בהפועל ת"א היא כמובן לארח בישראל, אך ההבנה היא שהמצב הביטחוני עדיין לא יציב לאורך זמן, וייתכן שיצטרכו לכל הפחות לפתוח את העונה מחוץ לישראל, ולכן רוצים לסגור את הנושא ולהבטיח מבחינה בירוקרטית את סוגיית האירוח.