המלכה חוזרת. ארבע שנים אחרי הופעתה האחרונה בגרנד סלאם, סרינה וויליאמס תשתתף בתחרות היחידות בווימבלדון 2026 כפי שהודיע היום (ראשון) הטורניר. וויליאמס תתחרה במקביל בטורניר הזוגות עם אחותה ונוס.סרינה חזרה לאחרונה לטניס אחרי ארבע שנים, כשהיא זכתה ב-23 טורנירי גרנד סלאם בעבר. וויליאמס הבהירה כי בכוונתה להתחרות בזוגות, אך כעת היא עושה צעד חריג ומתחרה גם ביחידים בגיל מבוגר.וויליאמס לא התחרתה בטורניר יחידות מאז ספטמבר 2022, כשהיא תקטע בצורת של כמעט ארבע שנים. בשלב זה טרם ברור האם היא תשתתף בטורנירי הכנה קודם לכן. וויליאמס כמובן לא מדורגת, כשהיא נכנסת לטורניר עם ווילדקארד.