$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"המלך חזר": ניימאר יהיה הפנים של "פומה"

ויתר על סכום עתק והצטרף לאגדות: "רוצה לשחזר את המורשת"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  12.09.20 - 15:54

תגיות: ניימארנייקי

אחרי 15 שנים בהם לבש את המדים של "נייק", אחרי שצמח והתפתח עד לחוזה שמן על סך 78.6 מיליון דולר, ניימאר עוזב את המותג היוקרתי ועובר למותג יוקרתי לא פחות - "פומה". בכך, הברזילאי מצטרף לרשימת האגדות של פומה, שכוללת את פלה, מראדונה, קרויף ואחרים.

ניימאר, שוויתר על סכומי עתק בנייק על מנת לחדש את הרוחות, יהפוך לשגריר המותג על המגרש ומחוצה לו. הוא ילבש את הביגוד של פומה, יככב על שלטי החוצות של המותג ומעל הכל, ינעל את נעלי ה"פומה קינג", גולת הכותרת של המותג. הכוכב הודיע על הצטרפותו ברשתות החברתיות, תחת הסלוגן "המלך חזר", שמראה את ההשפעה של אגדות העבר על ההחלטה.

"כשגדלתי הייתי רואה סרטונים של אגדות כדורגל כמו פלה, קרויף, מתאוס, אוסביו ומראדונה", כתב ניימאר. "הם היו מלכים על המגרש, המלכים של הספורט שלי. הלוואי שאוכל לשחזר את המורשת שלהם. כולם שיתפו פעולה עם פומה, וכל אחד מהם הביא את הקסם שלו ל'קינג'. בכל פעם שאנעל את הנעליים, שאשרוך את השרוכים, אעשה הכל כדי לכבד את שמי ואת שמם של אלה שלבשו את הנעליים האלה לפני. זו תהיה היסטוריית הפומה שלי. המלך חזר".

המעבר הזה עלול לפגוע בנייק, כך על פי דיווחים, כיוון שזו תאבד את הכוכבים הגדולים שלה - שהיה חתום אצלה עד 2022. פומה, לעומתה, תקבל פנים חדשות שיחייו את המותג שקצת נשכח. לפומה היו כמה וכמה שמות בעלי פרופיל גבוה - דוגמת ניימאר, או שיתוף הפעולה עם מנצ'סטר סיטי ומילאן - אך היא חסרה שגריר עולמי מאז פרישתו של יוסיין בולט.