הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"איך זה הגיוני?": זעם על השופט בארגנטינה

עבירות רבות בוצעו על מסי, אבל הכרטיסים נשארו בכיס: "שופט כמו טיפש"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט   22.06.26 - 21:35
Getting your Trinity Audio player ready...

בנגן הווידאו למעלה: התגובות בבואנוס איירס לשער של מסי

אחרי צמד נוסף של ליאו מסי, גדול כובשי המונדיאלים בכל הזמנים, ארגנטינה הבטיחה הערב (שני) את העפלתה לשלב 32 האחרונות עם 0:2 על אוסטריה. ואומנם האלביסלסטה הוליכו כבר מהמחצית הראשונה 0:1 על אוסטריה, אבל במדינה עדיין זועמים - על השופט של המשחק ועל השיפוט שלו הערב. 

אמין עומאר, השופט המצרי בהתמודדות, שורק ללא מעט עבירות של שחקני אוסטריה במשחק, אבל למרות שחלק מהעבירות היו אפילו די קשוחות, הכרטיסים לא נשלפו מכיסו של השופט. 

בעקבות כך, הארגנטינאים זועמים ברשתות: "זביצר, שלאגר, דאנסו... כולם היו צריכים לחטוף כרטיס. השופט הזה רך מידי" כתב אוהד אחד, בעוד אחר הוסיף, "איך שלאגר לא קיבל צהוב על זה?!, השופט המצרי שופט בצורה טפשית".









-->