אלופת העולם: ארגנטינה גברה הערב (שני) 0:2 על אוסטריה. כוכב המשחק היה כרגיל ליאו מסי, שכבש צמד למרות שהחמיץ פנדל בשלב מוקדם.
מסי סיכם את המשחק: "אני שמח מהניצחון יותר מהכל. זה היה לנו קריטי וחשוב מאוד, זה נותן לנו שקט והרבה ביטחון לקראת ההמשך. ידענו שיהיה לא קל אבל רצינו להבטיח את ההעפלה לשלב הבא".
הפרעוש המשיך: "כל המשחקים במונדיאל מאוד צמודים, האינטנסיביות גבוהה מאוד, זה לא קל. אני בעיקר נהנה מהרגע, כיף לי לחגוג עם שאר השחקנים בנבחרת".
גם חלוץ ארגנטינה, חוליאן אלבארס, פירגן למסי: "אי אפשר להסביר את מה שמסי עושה, הוא פשוט שחקן לא אנושי".
אלבארס התייחס גם למצבו הרפואי: "אני מרגיש טוב יותר, המצב שלי משתפר. אהיה מוכן לגמרי לשלבים המכריעים".