לראשונה בתולדות המונדיאל, כל הכרטיסים הצהובים התאפסו כבר עכשיו. שלב הבתים של ארה"ב-מקסיקו-קנדה 2026 הסתיים הבוקר (ראשון), כ-12 שעות לפני פתיחת שלב הנוקאאוט בין קנדה לדרום אפריקה. כחלק מהשינוי הרשמי של פיפ"א, התאפסה צבירת הכרטיסים הצהובים.כידוע, כרטיס צהוב שני מוביל להשעייה במה שהיה יכול להוביל להענשתם של שחקנים בפרופיל גבוה. בין היתר, אגב, יש יותר כרטיסים צהובים כתוצאה מבזבוזי זמן (חרף הירידה במספר העביורת).בין השחקנים שהיו בסכנת הרחקה וזכו לכך ש"יתאפס" להם הצהוב נמצאים עבדולאי סק, קאסמירו, פלורין באלוגן, ג`ארל קוואנסה, ממפיס דפאיי, פדרי, ויקטור יוקרש ורבים אחרים.