סמל חדש לבית"ר: "הקבוצה תאיר כמו המנורה"

משה חוגג השיק גם ספונסר ומועדון אוהדים: "נכנס סכום כסף משמעותי שלא היה בעבר במועדון"

תומר לוי
תומר לוי  03.12.18 - 15:00
תחילת כתבה

בית"ר ירושלים עסוקה במשבר המחריף שלה על הדשא והבלאגן מול האוהדים הזועמים, אבל במקביל גם השיקה היום (שני)  חגיגית סמל, ספונסר ומועדון אוהדים חדשים.

תחילה, בית"ר הציגה סמל חדש למועדון והבעלים חוגג אמר: "אנחנו ממשיכים בתהליך בניית מועדון חזק. לאורך השנים, בית"ר ירושלים הייתה קבוצה חזקה אבל פחות מועדון גדול וכדי לבנות משהו לטווח הארוך חשוב להשקיע בתשתיות ולכן החלטנו להציג לוגו חדש - המנורה היא זו שתאיר והיא מסמלת את המועדון, שצריך להאיר ולא להפך. מקווים שהדברים יילכו חלק וטוב יותר החל מעכשיו".

חוגג גם הציג "מועדון אוהדים חדש" והסביר איך השיטה תעבוד: "מועדון האוהדים החדש נקרא "בית"ריסט". חברות בו תעלה 9 ש"ח בחודש והמטרה היא לעזור לאוהדים במימון תפאורות, השקעה במחלקת הנוער ובמועדון עצמו. יזמנו הנחות משמעותיות של כ-40 אחוזים לכל מי שיחזיק בכרטיס כזה. למשל, עלות כניסה למשחק מול נתניה תהיה 25 ש"ח למי שיהיה חבר ב"בית"ריסט".

"בית"ר היא לא קבוצה שלי, אלא של העיר והאוהדים, ובאמצעות הכרטיס הזה אנחנו מאפשרים לאוהדים להשמיע את הקול שלהם וניתן להם להחליט בתחומים מסויימים כמו תלבושות, הסאונד שינוגן אחרי שערים וכו'", הוסיף חוגג על שיתוף הפעולה העתידי מול הקהל. "לא ניתן להם לבחור את ההרכב, המאמן או השחקנים - אבל ניתן להם להביע דעתם. מועדון ללא קהל לא מעניין אף אחד, חייבים להיות קשובים לאוהדים שלנו".

מלבד סמל ומועדון אוהדים חדשים, כאמור, בית"ר השיקה חגיגית גם ספונסר חדש, חברת הסטארט אפ הפיננסית "אפליצ'ק", ששמה יתנוסס החל מעתה על חולצות השחקנים: "מאז שהגעתי התבשרתי שקשה להשיג ספונסר למועדון בגלל התדמית שלו. מרגע שלקחתי את הקבוצה לידיים שלי, אפשר לראות שהקהל הוא הדבר הכי טוב שיש לנו בינתיים העונה עם התנהגות למופת ובלי אלימות או גזענות. צירפנו סמנכ"ל מכירות ורואים שיש עניין מהרבה חברות, הדרך שהמועדון עובר לא נעלמת מעיניהן".

חוגג סיפר על סיכום לשנתיים עם הספונסר ולא הסכים לחשוף את הסכומים המלאים: "שמחים לומר שמדובר בסכום כסף משמעותי והכי גבוה שהיה בבית"ר אי פעם. להם זה שווה הרבה יותר מלעשות עוד קמפיין באיילון".