$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"יוצאים מההלם": ארגוני האוהדים התאגדו

הושק קמפיין חדש המתנגד ליחס שהקהל מקבל מהמשטרה וראשי הענף. הפרטים

יגאל גולדשטיין
יגאל גולדשטיין  23.08.23 - 12:24

תגיות: ליגת העל

ארגוני האוהדים בישראל התאגדו והשיקו היום (רביעי) קמפיין גדול בשם "יוצאים מההלם", אשר מטרתו להתאחד בעד תרבות ספורט חיובית, פיתוח זכויות ורווחת האוהדים ולהתנגד ליחס של משרד התרבות הספורט ומשטרת ישראל כלפי הקהל במגרשים השונים בארץ.

בעבר, כבר שיתפו אוהדי הכדורגל פעולה במאבק למען פיקוח על מחירי הכרטיסים במגרשי הכדורגל ("כרטיס לכל כיס"), אולם מאז חלף כמעט עשור, וכעת נראה שמדובר בשיתוף פעולה רחב יותר, וכמו כן נוגע בנקודות רוחביות, עמוקות וכואבות והוא ראשון מסוגו ואף היסטורי במובן זה.

"אל תמכרו לנו את הסטריאוטיפ של גברים שמגיעים שיכורים ליציעים כדי למצוא פורקן ולנהוג באלימות" אמרו יוזמי המיזם, "תוכלו למצוא אצלנו ביציעים גברים ונשים במגוון גילאים, בין המבוגרים שבינינו אפשר למצוא רופאים, עורכי דין, אנשי ביטחון וחינוך שבאים ליהנות מחוויית כדורגל קהילתית. במקום לקבל שעות ספורות של אסקפיזם, זוכים האוהדים ליחס מאשים ומחפיר שנגזר עליהם עוד לפני שיצאו לאצטדיון".

לפני כמעט עשור, הצליח מיזם "כרטיס לכל כיס" לנער את מוסדות הכדורגל והפך מציאות ובה מחירי כרטיסים מופקעים למחירי כרטיסים מפוקחים. כעת עולה השאלה, האם מיזם האוהדים החדש יצליח לעורר את אותו אפקט ולהכתיב לפרנסי הכדורגל מאזן כוחות שונה ממה שהיה נהוג עד כה במגרשים. ליוזמי המיזם החדש התשובה ברורה. ברגע שיפעלו ראשי הענף למען האוהדים ולא נגדם הדרך לשינוי היסטורי ביחס לאוהדי הכדורגל בישראל תיסלל, והמציאות תשתנה לטובה.