מכבי חיפה תחל היום (שלישי) את ההכנות שלה לעונת 2026/27, כאשר ברק בכר יעביר אימון עם הצוות החדש שלו. עבור עוזר המאמן דוד מרטן ומאמן הכושר לידור גנון מדובר באימון בכורה, מאמן הכושר גל וקנין חוזר לקבוצה הבוגרת.מבין השמות המעניינים הם כמובן ירין לוי ויאיר מרדכי. הקיצוני מק"ש יערוך אימון בכורה וכרגע הוא הרכש היחיד בכרמל. לוי חוזר למדים הירוקים לאחר שנתיים בצהוב שחור של בית"ר ירושלים. במכבי חיפה המתינו לחזרתו ועובדים מולו על חוזה חדש, שינסה להשאיר אותו בכרמל כמה שיותר. גם דולב חזיזה שקיבל הודעה שאינו בתכניות המקצועיות כפי שנחשף בערוץ הספורט יגיע לכפר גלים ויפגוש את חבריו לראשונה מאז ההודעה. חלק מהשחקנים יצטרפו לאימונים בהמשך וזו הזדמנות עבור ברק בכר לבחון את המושאלים ואת שחקני קבוצת הנוער.