ושוב איתכם. מכבי חיפה פתחה היום (שלישי) את אימוניה לקראת עונת 2026/27, כאשר בכפר גלים נכחו מספר פנים חדשות.
ירין לוי שב מהשאלה של שנתיים במדי בית"ר ירושלים וחזר ללבוש ירוק, כאשר גם שחקן הרכש מעירוני ק"ש, יאיר מרדכי, הצטרף לראשונה ופגש את חבריו החדשים. מי שהוצגו בפני השחקנים הם אנשי הצוות המקצועי החדש, ביניהם עוזר המאמן דוד מרטן.
ירין לוי וזוהר זסנו. איחוד מימי בית“ר ירושלים (צילום: מכבי חיפה)
יאיר מרדכי. לראשונה בירוק (צילום: מכבי חיפה)
ברק בכר יחד עם עוזרו החדש, דוד מרטן (צילום: מכבי חיפה)