בדרך לשינוי גם בליגת העל? לערוץ הספורט נודע הערב (רביעי) כי במנהלת הליגות שוקלים את הכנסת הפסקות המים גם לליגת העל.
לפי גורמים במנהלת, נעשה מעקב אחרי הפסקות המים במונדיאל במטרה להבין האם ניתן ליישם אותן גם בישראל, כאשר ברור כי למהלך ישנם יתרונות וחסרונות ברורים.
במנהלת יבחנו האם השינוי החוקתי מתאים גם לישראל, כאשר ההחלטה תתקבל בסיום המונדיאל האם להנחיל אותו גם בארץ הקודש. כמו כן, יחכו למסקנות של פיפ"א בנוגע להצלחת או אי-הצלחת המהלך, מול הקבוצות, השחקנים והאוהדים.