הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

אזוגי חתם בנתניה: זה הסכום שישולם לסכנין

רכש מרשים ליהלומים. סעיף היציאה שולם, המגן יגיע לקבוצה של רוני לוי

יגאל גולדשטיין
יגאל גולדשטיין   25.06.26 - 15:43
Getting your Trinity Audio player ready...

רכש מפתיע. מכבי נתניה הודיעה היום (חמישי) על החתמתו של אלון אזוגי, המגן הימני בן ה-26 ששיחק בעונה האחרונה בשורות בני סכנין.

היהלומים למעשה הפעילו את סעיף השחרור של אזוגי, שעמד על 200 אלף שקלים. בכך, המגן הימני מצטרף לגריגורי מורוזוב ודור חוגי שכבר חתמו בשורות הקבוצה ואף ערכו את אימון הבכורה.

אזוגי בן ה-26 גדל במחלקת הנוער של מכיב חיפה ועבר לקבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה. לאחר מכן, עבר בהפועל עכו, מ.ס כפר קאסם, הפועל תל אביב, הפועל ירושלים, מכבי פתח תקווה ולבסוף בני סכנין - במדיה חווה עונה מוצלחת בשנה האחרונה.
-->