הפועל באר שבע נערכת לפתיחת העונה ולמוקדמות ליגת האלופות והיא גם אמורה לערוך משחקי אימון מול מספר קבוצות. אחת מהקבוצות הללו היא לגיה ורשה, אבל כמו שזה נראה ההתמודדות מלווה בלא מעט מחאות.אוהדי לגיה ורשה, כך נטען בתקשורת הפולנית, זועמים על ההחלטה של המועדון לשחק נגד הפועל ב"ש. הקבוצה הפולנית אמורה לפגוש את האדומים מבירת הנגב בשבעה ביולי אחרי שתחזור ממחנה אימון בגרמניה, מה שלא התקבל יפה בעיניי הקהל שלה, מסיבות ידועות. "משחק אימון עם הפועל ב"ש? צריך לשאול את שלטונות פולין מי אישר להם להיכנס לטריטוריה ומי לוקח כסף על השהות שלהם", אמר מאמן לגיה ורשה מארק פפושון. "זה ספורט. אני לא רוצה להיכנס לפוליטיקה, בואו לא נערבב בין הדברים"."אם אין כאן סנקציות והם פועלים בפולין, אז פשוט ניצלנו את העובדה שמדובר בקבוצה ברמה גבוהה", הוסיף המאמן. "קשה למצוא יריבת אימון טובה, בהתחשב בכך שאנחנו בעיקר משחקים בפולין".