הפועל באר שבע צפויה לצאת מחר (שני) למחנה האימון שלה בפולין ולאוהדים האדומים יש נחמה ראשונית: לוקאס ונטורה, אחד מצמד הכוכבים הזרים של הדרומיים, אמור להגיע מחר ישירות למחנה אימון של הקבוצה. עם זאת, לצידו של ונטורה עדייןם לא ברור מה יהיה לגבי קינגס קנגוואה, כשיכול להיות שייקחו לו עוד יום או יומיים להצטרף. עם זאת, הוא אכן צפוי להגיע גם הוא למחנה האימון. בקבוצה טוענים שאין כרגע הצעה לגביו שתגרום להם לשחרר אותו והוא מצופה להגיע ישירות למחנה יחד עם שאר הקבוצה. לגבי מיגל ויטור, אם לא יחתום על ההצעה שקיבל מהאלופה, אז בשלב זה הוא לא צפוי לצאת למחנה למרות רצון של כל הצדדים שהוא ימשיך לעונה נוספת. במקביל, איילון אלמוג לא ייצא למחנה אימון גם בגלל פציעה. הוא נכנס לשנת חוזה ועשוי לעזוב את ב"ש.