אמש החלו לצוץ שמועות קשות סביב עולם הכדורגל על כך שאיציק זוהר הוא האדם שנמצא ירוי בביתו, אך לשמחת כולנו, השמועות הללו התגלו כשקריות. היום (ראשון) התראיין זוהר ל-5 באוויר, התייחס לשמועות הקשות ואף הצליח להתבדח קצת על הנושא, שהשפיע על משפחתו. צפו בנגן הווידאו למעלה."אני הייתי באירוע כששעמתי על השמועות", במקרה הבת זוג שלי הייתה עם הילדים שלה בשבת הזו, אז הייתי באירוע עם חבר. התחלתי לקבל וואטסאפים. בהתחלה התעלמתי, אבל ההודעות לא הפסיקו להגיע. ואז חבר שלי קיבל טלפון מאבא שלו, שסיפר לו על השמועות המדוברות. הוא אמר לו `מקור ודאי`. הוא הסביר לו שאני איתו, אבל אבא שלו התעקש שזה `מקור ודאי`. תבינו עד כמה אנשים משועבדים לשמועות. הרצון להיות ראשונים יותר חשוב מהנכונות של הידיעה. נהיינו מדינה שאין בה חמלה, לא מעניין ילדים ומשפחה". "אני כבר יש לי עור של דינוזאור", הוא המשיך, "לשמחתי, ההורים שלי ישנו בשעה הזו ואמא שלי אחרי שהודעתי לה והכל, התקשרה אליי לפני שעה והיא עדיין חיה את האירוע. הראשון שהודיע לי זה אלי סניור, שהודיע לי שבקרוב תצא שמועה. בכלל לא ידעתי על מה הוא מדבר"."האמת שהרווחתי את זה ביושר", סיכם זוהר, "אחת הסיבות שזה נפל בעריכה אגב זה שאמרו שהאדם נמצא ירוי בחצר הביתה. אם היה לי כסף הייתה לי חצר. עשיתי בעברי לא מעט דברים, כי אני חי בקצב אחר. אם עכשיו תשמע על שחקן עבר שגנב F35 וטס לארה"ב תגיד איציק זוהר. נתתי את האפשרות להדביק לי הכל. אותי זה הצחיק, אבל זה טראומה לילדים, ואף אחד לא לוקח אחריות. אז אי אפשר להאשים או לתבוע אף אחד".