אחרי עונה ארוכה ורצופת טלטלות, בית"ר ירושלים מתחילה מחדש: בשעה זו, עורכת הקבוצה אירוע לפתיחת עונת 2026/27 - בו הם צפויים להציג את המדים לעונה הבאה, ולהשיק את מותג האופנה החדש של המועדון - BJR, בשיתוף "פקטורי 54".<br /><br />קפטן בית"ר ירושלים, <strong>ירדן שועה</strong>, התייחס לסאגת חילופי המאמנים: "לא השתנה משהו כשאלמוג כהן נכנס. אין משהו שונה או חריג. הוא וברק (יצחקי) היו מעורבים בכל דבר שקשור לבית"ר. הוא אמנם פעם ראשונה כמאמן, אבל הוא מסביר לנו מה שצריך לדעת ודוחף אותנו כדי שנהיה ברמה של אירופה".<br /> לגבי העזיבה של ברק יצחקי, הוסיף שועה: "זה הפתיע, אנחנו לא יודעים מה קרה מאחורי הקלעים. נאחל לו הצלחה בהמשך הדרך. הוא עדיין לא נפרד מאיתנו, אבל אני בטוח שהוא יעשה את זה בזמן שלו".<br /><br />שועה התייחס גם לציפיות מהקבוצה - שיעלו העונה. "יהיו ציפיות ובצדק. עשינו משהו גדול העונה, הבאנו כדורגל שלא נראה הרבה זמן בבית"ר ירושלים. אבל לאט לאט, יש לנו את הפועל תל אביב ולרנקה. אני בטוח שנעמוד בציפיות ובמה שצריכים מאיתנו".<br /><br /><strong>זיו בן שימול</strong> התייחס גם הוא לציפיות: "יש הרבה ציפיות העונה, מקווה לעמוד בהן ולהגיע הכי רחוק שאפשר בעזרת השם. אירופה? המשימה הראשונה זה להתחיל חזק, ולהגביר אחרי זה".<br /><br />מי שעוד התראיין היה שחקן הרכש החדש של הקבוצה, הקשר <strong>תומר יוספי</strong>: "ההתחלה מאוד מרגשת, אני מאוד שמח להגיע לכאן למועדון כזה גדול עם אוהדים כאלה נפלאים. שמח להתחיל בדרך חדשה, ובעזרת השם לפתוח ברגל ימין את העונה".<br /><br />"אני מקווה שנתמודד על כל התארים. יש עונה מאוד מאוד ארוכה, עוד 3 שבועות הפועל ת"א בגביע הטוטו ואחר כך אירופה. צעד אחר צעד, ומאמין שנשיג את המטרות שלנו".<br /><br />"כמו שהמון שחקנים אומרים - כל שחקן צריך לחוות את בית"ר. באתי בגיל ובזמן הנכון, מאמין שנעשה דברים יפים. יש פה חדר הלבשה מצוין, יש הרבה שחקנים ששיחקו איתי בנבחרת הצעירה. התחלנו אימונים לפני כמעט שבועיים וברוך השם אני מרגיש מצוין".<br /><br /><strong>טימוטי מוזי </strong>הוסיף: "המטרה? אני רוצה להמשיך ללבוש את המדים וליהנות. לא יודע אם התפקיד שלי ישתנה, אני משתפר ממשחק למשחק ומאימון לאימון. זה יתבטא בשערים, בבישולים וכל מה שצריך כדי לעזור לקבוצה".<br /> המגן השמאלי, ירדן כהן: "יש התרגשות גדולה, עשינו עונה מדהימה והיה חסר לנו קצת. בעונה הבאה נרצה להשיג מה שלא השגנו. הפרידה מיצחקי? ברק עשינו איתו שנה מופלאה, הוא מאמן אדיר. היתה קצת הפתעה, אבל אנחנו עם אלמוג והפנים קדימה".לגבי ההתאקלמות של השחקנים החדשים: "אנחנו לומדים להכיר אחד את השני, מאמין שזה יתחבר במחנה ותוך כדי המשחקים. כמו שיש שחקנים שונים, כל מאמן מביא את האג'נדה שלו. נלמד אותו כמאמן ונראה מה יהיה".לגביו באופן אישי, הוסיף כהן: "מה שהיה אף פעם לא מספיק. רוצה תמיד ללמוד ולהשתפר. אפשר לקחת אליפות? כן, חד משמעית. מבחינה אישית רוצה להיות יותר טוב, לזכות בתארים ולרשום עוד הופעות בנבחרת".