$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

ב.מ.וו R18 בגרסת רוח התשוקה

כבר כתבנו שהקרוזר הגדול של ב.מ.וו, ה-R18, הוא פלטפורמה אחת גדולה לקאסטומיזציה - אבל לדבר הזה לא ציפינו

אסי ארנסון, פול גז  20.01.21 - 13:42

תגיות: ב מ וו

הב.מ.וו R18 הוא הקרוזר הגדול והחדש של ב.מ.וו, שמכוון ישירות לשוק האמריקאי חובב הקרוזרים הגדולים. ב.מ.וו הגו את הקרוזר שלהם כהומאז' עיצובי לאופנועי העבר משנות ה-50, רק בצורה מודרנית כמובן. אנחנו רכבנו על גרסת הפיור והרגשנו שיש מקום להוסיף ולשדרג על פלטפורמת הבסיס, ובמילה אחת: קאסטומיזציה.

ב.מ.וו עצמם מסרו את הבסיס למעצב המוכשר רולנד סנדס, שיצר את ה-R18 דראגסטר, ויש את ה-Blechmann של ברנהרד ניומן. מה דעתכם עכשיו על גרסתם של 'Kingston Custom' הגרמנים, שחיברו את רוחו ופרצופו של הב.מ.וו 328 משנות ה-30 של המאה הקודמת? מכנית הוא זהה, אך יש כאן מערכת פליטה שונה, מושב מינימליסטי וחיפוי לגלגל האחורי. ליצירה הזאת הם קראו 'Spirit of Passion' – רוח התשוקה.