$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

לקראת פריז: פרארי לוסו T GTC4 8V

לוסו T GTC4 8V קיבלה מנוע טורבו חזק, קל, יעיל ואפילו "חסכוני" בדלק

כפיר כשריאן
כפיר כשריאן  26.09.16 - 10:00
(צילום: יצרן)
(צילום: יצרן)

תערוכת פריז ממשיכה לרכז עניין טרם נפתחה וכעת פרארי מדווחת כי תציג גרסה מוגדשת למחליפה של הפרארי FF  ה- לוסו T GTC4. מנוע ה- V8 טורבו בנזין בנפח של 3.9 ל' צנועים יחסית, מגיע ישירות מדגם ה 488GTB ומפיק 610 כ"ס ב-7500 סל"ד ו-77.5 קג"מ החל מ-3000 סל"ד.

העוצמה חסרת הפשרות יורדת לגלגלים האחוריים בלבד שמטיסים את התכשיט האיטלקי למאה קמ"ש תוך 3.5 שניות ומהירות מרבית של 320, שינוי מינורי ביחס לדגם ה- V12 המוכר. אם אתם ממש חייבים לדעת נספר כי צריכת הדלק המוצהרת של הלוסו GTC4 עומדת על קצת פחות מתשעה ק"מ לליטר.

בפרארי מבטיחים כי חווית נהיגה לא נפגעה אלא השתפרה הודות להיגוי לכל ארבעת הגלגלים, משקל מופחת (1,740 משקל יבש) וחלוקת משקל עם עדיפות לחלק האחורי (54% ו-46% לטובת החלק האחורי) העיצוב החיצוני נשאר ללא שינוי בסגנון שוטינגברייק קופה. מאוטו איטליה יבואנית פרארי ומזראטי לישראל נמסר כי הדגם יגיע ארצה במחצית הראשונה של 2017. תערוכת פריס תפחת ב-29 לחודש ואנחנו נהיה שם ונדווח על כל ההתרחשויות וההשקות הבולטות.

נתונים:
מנוע: V8 - 90° turbo, 3,855 cc
בלמים: 86.5 mm x 82 mm
הספק מרבי: 610 כ"ס/7,500 סל"ד
מומנט מרבי: 77.5 קג"מ/760 סל"ד
אורך/רוחב/גובה: 4,922 מ'/1,980 מ'/1,383 מ'
משקל יבש: 1,740 ק"ג
0-100: 3.5 שניות
מהירות מרבית: 320 קמ"ש