$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

בשם העיצוב: טויוטה חושפת פריוס מחודשת עם הנעה כפולה

טויוטה טיפלה בנקודות התורפה של הפריוס דור שלוש עם מתיחת פנים היקפית

ניר בן טובים  28.11.18 - 12:53
טויוטה פריוס המחודשת (צילום: יצרן)
טויוטה פריוס המחודשת (צילום: יצרן)

תגיות: טויוטה

בטויוטה לא הסתירו (בהצלחה גדולה) את העובדה שהם רחוקים מלהיות שלמים עם העיצוב החיצוני של פריוס 4. סלע המחלוקת הזה בתוך החברה ובקרב הקהל הנאמן שלהם הוביל לכך שבטויוטה הזדרזו לשוב לשולחן השרטוטים בתחילת השנה ולבדוק חלופות, בין היתר על ידי מיתון הקווים הצעקניים של המשפחתית האקולוגית במסגרת מתיחת פנים יסודית שגם תביא לכבישים בשורה נוספת - הנעה כפולה אלקטרונית. כל זה, הוצג הלילה בתערוכת הרכב בלוס אנגל'ס.

לא צריך להיות ארטיסט עם דיפלומה בשביל להבין שמישהו זייף שם בנוסח המקורי של הפריוס הרביעית ובעיקר, בכל הקשור לפיסול של הזנב האחורי. זו הייתה נקודת ההתחלה של המעצבים של טויוטה שבחרו עבור מתיחת הפנים מראה נקי יותר ומלבני, רחב וחף מכל מיני פינות זקורות שמדמות חלליות דמיוניות מ"מסע בין כוכבים". כל דלת תא המטען הוחלפה גם היא וכן בוצע "יישור-קו" בחלק הקדמי אחרי הצגת הקורולה החדשה והתווספו פנסים בעלי מוטיב ספורטיבי.

אבל אם העיצוב המרוענן לא יצליח להחזיר את הנהגים בחזרה לכורסאות של הפריוס, אז אולי התוספת של המערכת האלקטרונית תעשה את העבודה; אל מערכת ההינע ההבירידית משודכת כעת גם בקרת הנעה כפולה אלקטרונית, ה-AWD-E. בטויוטה אומרים שבסיועה, הפריוס 3 תהיה בין מכוניות ההנעה הכפולה החסכוניות ביותר בקבוצת המשפחתיות בארה"ב, עם צריכת דלק ממוצעת של 25 ק"מ לליטר בנסיעה ממוצעת. 

התרומה של המערכת היא לתנאי אחיזה חלקלקים - שטח לא סלול או אספלט רטוב, והיא אינה מסתמכת על נעילות כלשהן משום שהכול מבוצע בצורה אוטומטית ביחס ישיר לתוואי תחת הגלגלים - עם מנוע חשמלי המותקן על הסרן האחורי שפועל עצמאית ללא חיבור ליחידת הכוח בחרטום. הפעולה שלו "מתוחמת" בין 0 ל-10 קמ"ש בשלב ראשון, או אם קיים הצורך המערכת מגדילה את הטווח ל-60 קמ"ש. באם המחשב מזהה שאין בה כלל צורך, הכוח עובר רק לגלגלים הקדמיים ובכך מופחתת צריכת הדלק, או חוזרת לערכים הנורמלים של הפריוס. 

מעבר לכך, טויוטה חיזקה את המעטפת הבטיחותית, ביצעה ליטושים קטנים בתא הנוסעים ותציע עוד כמה גוונים חדשים בקטלוג. אבל בינתיים, זהו. עד הדור החמישי. טויוטה תחשוף את הפריוס בפעם השניה בתערוכת הרכב בבלגיה ב-18 בינואר עבור השוק האירופי. לישראל היא צפויה להגיע בהמשך שנת 2019.

 

איך עוקבים אחרינו?

פייסבוק: https://www.facebook.com/carworld5/

טלגרם   https://t.me/carsworldisrael

אינסטגרם  https://www.instagram.com/sport5_car/

טוויטר https://twitter.com/car_world5