החל שיווק קאדילק XT4 החדש בישראל

UMI נכנסת לשוק הקרוסאוברים הקומפקטי עם ה-XT4 היוקרתי מול וולוו XC40 ודומיו. ישווק ב-3 רמות אבזור ובמחירים החל ב-265 אלף שקלים

ניר בן טובים  07.07.19 - 11:09
תחילת כתבה

יבואנית דגמי קאדילק לישראל קבוצת UMI נערכת לסדרה של השקות אסטרטגיות בחודשים הבאים, אבל היא פוסעת לשם בהדרגה ומתחילה עם הרכב החשוב ביותר של המותג האמריקני בשנים האחרונות, ה-XT4. הקרוסאובר הקומפקטי של ג'נרל מוטורס קופץ אל סגמנט תובעני במיוחד שנחשב לרווחי ביותר בענף הרכב עם מאות אלפי מסירות מדי חודש מסביב לעולם. מול ה-SUV של קאדילק ממתינים לו כאן בישראל מתחרים כמו אאודי Q3, לקסוס UX, וולוו XC40, מרצדס GLA, ה-DS3 קרוסבק החדש, ב.מ.וו X3 ועוד.

ה-XT4 שהוצג רשמית בתערוכת הרכב בניו יורק בשנה הקודמת נחשב ל-SUV קצת יותר גדול מיריביו נוכח שורשיו האמריקנייים; אורכו מקצה לקצה 4.6 מ', בסיס הגלגלים הוא 2.78 מ', הרוחב הוא 1.94 מ', גובהו 1.63 מ', משקלו כ-1.6-1.7 טון ונפח תא המטען הוא 637 ל' על בסיס חמישה מושבים. בקיפול מלא - 1,384 ל'. 

ה-XT4 מבוסס על פלטפורמה משותפת לשברולט מאליבו ו-אופל איניסיגניה, והוא מדורג מתחת ל-XT5 ומתואר לעתים כמקבילו היוקרתי של שברולט איקווניוקס. אותה תחושת פרמיום ניכרת כמובן בתא הנוסעים, שם הוא מובחן מכל דגמי שברולט באיכות חומרים גבוהה יותר ומפרט עשיר; בציוד התקני שלו מגיע ה-XT4 עם מסך ראשי 8 אינץ' ברזולוציית HD,  תצוגה עלית, מערכת שמע עם 13 רמקולים מבית BOSE, שליטה לכל הפונקציות מגלגל ההגה, 4 שקעי USB, לוח מחוונים דיגיטלי 8 אינץ', ריפודי עור עם כיוונים חשמליים, חישוקי 20 אינץ' ועוד. רמת ה-'פרמיום לקשרי' מוסיפה גם מושב נוסע מתכוון חשמלי, חימום ו-קירור למושבי שורה 2, עיסוי למושבים הקדמיים, הגה מחומם ופתיחת תא המטען בהנפת רגל.

מפרט 'ספורט' מוסיף לכל זה גם חבילת אווירה דינמית עם שינויים פנימיים וחיצוניים; דוושות כרום, ידיות חיצוניות בגוון הרכב, שבכה קדמית מיוחדת ועוד קישוטים שונים בגוון ספורטיבי. ה-XT4 מצויד גם בשלל מערכות בטיחות חכמות: מצלמות היקפיות 360 מעלות עם מבט-על, בלימה אוטומטית, בקרת שיוט אדפטיבית, פיקוח על שטחים נסתרים במראות הצד, מערכת המתריעה בפני שכחת ילדים במושב האחורי, תאורה אדפטיבית, בקרת סטיה מנתיב, 8 כריות אוויר ועוד בקרות ייצוב, בלימה ו-אחיזה.

ה-XT4 מתחיל את דרכו בישראל עם מנוע אחד: 2.0 ל' טורבו על בסיס הנעה קדמית או כפולה. התפוקה המרבית של המנוע עומדת על 237 כ"ס ב-5,500 סל"ד ו-35.7 קג"מ מ-1,500 סל"ד. החיבור הוא לתיבת הילוכים אוטומטית תשע מהירויות המאיצה ברכב מעמידה ל-100 קמ"ש ב-7.2 שניות או 7 שניות בגרסת הספורט (הנעה כפולה). צריכת הדלק הממוצעת היא כ-12 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.

המחירים ל-XT4 החדש בישראל:

גרסת פרמיום ב-265 אלף שקלים

גרסת פרמיום לקשרי ב-285 אלף שקלים

גרסת ספורט ב-300 אלף שקלים. 

 

 

הדפס