$(document).ready(function () { setTimeout(function () { $('#Haim_L').remove(); }, 2500); // Remove the element after 3000 milliseconds (3 seconds), you can adjust this value as needed });
הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

העידן החשמלי של פולקסוואגן יצא לדרך

הקנצלרית של גרמניה, אנגלה מרקל, חנכה את פס הייצור של ה-iD.3 עם תחזית ל-22 מיליון מכוניות תוך 8 שנים

בועז קורפל
בועז קורפל  13.11.19 - 10:34

תגיות: פולקסווגן

איש לא העריך איזו השפעה אדירה תהיה לתגלית המסעירה של פרשת הדיזל על חברת המכוניות הגרמנית פולקסוואגן ומותגיה ויותר מכך, על תעשיית הרכב העולמית כולה. אחרי כל הדרך המפרכת והמיוסרת שפולקסוואגן עברה בכדי להשאיר את הסיפור מאחוריה ובמיוחד ההבטחות לשנות כיוון ולהגן על העולם, היא סוף כל סוף עושה את זה וחונכת את פס הייצור הסדרתי הראשון שלה בהיסטוריה במפעלים בזוויקאו שבגרמניה שייצרו את ההאצ'בק החשמלי iD.3 כאשר אורחת הכבוד בטקס הייתה הקנצלרית של גרמניה, אנגלה מרקל.

 

ההשקעה בהקמת קו הייצור הייתה 1.2 מיליארד יורו ולמעשה פולקסוואגן היא יצרנית הרכב הענקית הראשונה שעורכת הסבה מלאה של אחד ממפעליה מייצור של מכוניות בנזין למכוניות חשמליות ונראה כי המתחרות שלה בעולם נמצאות באותו כיוון ולא רחוק הרגע שבו גם תאגיד כמו PSA יבצע הסבה לאחד ממפעליו הרגילים למפעל לייצור מכוניות חשמליות. עם 8,000 עובדים בשלב ראשון, שם המשחק הוא כושר ייצור ובפולקסוואגן הציבו רף גבוה של 100,000 מכוניות חשמליות כבר בשנה הראשונה (2020) בקצב של 300 מכוניות מדי יום אולם כבר בשנה השנייה להפעלתו, מתכננים בפולקסוואגן להעלות את כושר הייצור ל-1,000 מכוניות מדי יום ובכך להיות מפעל המכוניות החשמליות הגדול באירופה. 

המכונית עצמה כבר צברה רשימת הזמנות של 35,000 לקוחות ששילמו כבר את דמי הרכישה הראשונים עוד בטרם החל הייצור שלה והיא מבוססת על הפלטפורמה המודולרית החשמלית החדשה של פולקסוואגן שנקראת MEB שעליה מבוססות לא פחות משש מכוניות שונות שתיוצרנה כולן במפעלים בזוויקאו. מחירה של הגרסה הבסיסית של ה-iD.3 בגרמניה עשוי להיות פחות מ-30,000 יורו. בפולקסוואגן יתחילו לשווק את המכוניות בגרמניה תחילה והשיווק יורחב לשאר מדינות אירופה בקיץ 2020. 

 

כל הפרטים על פולקסווגן ID3 החדשה